30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Karimatka skladacia
karimatka skladacia, spacia podložka
Tovar, Služba
|
1. Karimatka skladacia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Skladacia podložka zo 100% EVA peny s veľmi dobrými izolačnými vlastnosťami. Zloženú ju možno použiť ako podsedák alebo výstuž batohu. 100 % EVA pena (veľmi vysoká kvalita, výborná pena, udržuje suchú a teplú) |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kusov | ks | 5000 | ||
| šírka rozloženej karimatky | cm | 55 | 60 | |
| dĺžka rozloženej karimatky | cm | 185 | 190 | |
| hrúbka rozloženej karimatky | cm | 0,5 | ||
| hmotnosť | g | 610 | ||
| šírka zloženej karimatky | cm | 28 | ||
| dĺžka zloženej karimatky | cm | 39 | ||
| hrúbka zloženej karimatky | cm | 5 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | 100 % EVA pena |
| Farba | zelená (olivová) alebo khaki |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý, nerepasovaný tovar |
| Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
| Na faktúre uviesť aj adresu miesta plnenia. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list. |
| Faktúru zaslať len do miesta plnenia. |
| Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
| Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky |
| Dodávateľ môže dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy čiastkovo do termínu dodania uvedeného v podmienkach tejto Zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve (opisom formulári) sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 07,00 do 13,00 po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou minimálne 2 dni vopred. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený tovar do sídla objednávateľa na vlastné náklady. |
| Verejný obstarávateľ (objednávateľ) je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.07.2020 12:16 — 18.09.2020 12:16
5 000,00 ks
100 140,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2020 12:20
13.07.2020 12:16
13.07.2020 12:31
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.07.2020 12:50 - Vstupná ponuka | 100 140,00 | € | Cena s DPH |
| 13.07.2020 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: