31263089
Základná škola Staničná 13
Staničná 13, Košice, 04001, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4. a 5. ročníka základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šlabikár pre 1. ročník, 1. časť | ks | 95 | ||
2. Šlabikár pre 1. ročník, 2. časť | ks | 95 | ||
3. Čítanka - 1. ročník | ks | 95 | ||
4. Matematika - 1. ročník, súbor 1. a 2. časť | ks | 95 | ||
5. Slovenský jazyk a literatúra - 2. ročník | ks | 73 | ||
6. Slovenský jazyk a literatúra - 2. ročník čítanie | ks | 73 | ||
7. Matematika - 2. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada) | ks | 73 | ||
8. Prvouka - 2. ročník, pracovná učebnica | ks | 73 | ||
9. Matematika - 3. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada) | ks | 95 | ||
10. Slovenský jazyk - 3. ročník | ks | 95 | ||
11. Prírodoveda - 3. ročník, pracovná učebnica | ks | 95 | ||
12. Vlastiveda - 3. ročník, pracovná učebnica | ks | 95 | ||
13. Matematika - 4. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada) | ks | 88 | ||
14. Slovenský jazyk - 4. ročník | ks | 88 | ||
15. Prírodoveda- 4. ročník, pracovná učebnica | ks | 88 | ||
16. Vlastiveda - 4. ročník 1. časť, pracovná učebnica | ks | 88 | ||
17. Vlastiveda - 4. ročník 2. časť, pracovná učebnica | ks | 88 | ||
18. Etická výchova- 4. ročník, pracovné listy | ks | 10 | ||
19. Náboženská výchova-1.ročník Radostná cesta lásky, učebnica a pracovný zošit | ks | 58 | ||
20. Náboženská výchova - 2. ročník Cesta dôvery, pracovný zošit | ks | 33 | ||
21. Náboženská výchova - 3. ročník Cesta viery, pracovný zošit | ks | 55 | ||
22. Náboženská výchova - 4. ročník Poznávanie nádeje, pracovný zošit | ks | 45 | ||
23. Anglický jazyk - 3. ročník Our Discovery Island 2 | ks | 95 | ||
24. Anglický jazyk - 4. ročník Our Discovery Island 3 | ks | 86 | ||
25. Anglický jazyk - 5. ročník Motivate 1 | ks | 85 | ||
26. Francúzsky jazyk - TIP TOP 1 | ks | 75 | ||
27. Francúzsky jazyk - TIP TOP 2 | ks | 56 | ||
28. Nemecký jazyk - 3. ročník Der grüne Max neu 1 | ks | 38 | ||
29. Nemecký jazyk - 4. ročník Der grüne Max neu 2 | ks | 45 | ||
30. Nemecký jazyk - 5. ročník Klett maximal interaktiv 1 (A1.1) | ks | 32 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Šlabikár je v súlade so štátnym vzdelávacím programom a pozostáva z dvoch častí, pokrýva prácu v prípravnom a šlabikárovom období. Jeho úlohou je naučiť žiakov rozlišovať písmená a sprostredkovať základy gramotnosti. Okolo každej strany sa nachádza súbor nápovedných obrázkov s abecedou. V celom šlabikári sú zaradené zábavné didaktické hry, ktoré podporujú čítanie s porozumením. K šlabikáru patrí aj interaktívne CD a maňuška | Šlabikár pre 1. ročník, 1. časť a 2. časť, autori: K. Štefeková, R. Culková |
Čitateľsky zaujímavá a výtvarne príťažlivá. Nadväzuje na šlabikár a obsahuje sériu úloh na rozšírenie čitateľských zručností, čítanie s porozumením a vnímanie textu ako zdroja informácií. | Čítanka - 1. ročník, autori: K. Štefeková, R. Culková, Z. Stankovianska |
Pracovná učebnica je v súlade so Štátnym vzdelávacím programom. Žiaci sa prostredníctvom strán pracovnej učebnice oboznamujú s témami: Prirodzené čísla 1 až 20 a 0, Sčítanie a odčítanie v číselnom obore do 20, Geometria a meranie, Riešenie aplikačných úloh a úloh rozvíjajúcich špecifické matematické myslenie. Jednotlivé témy sú navzájom poprepájané a doplnené o úlohy na rozvoj finančnej gramotnosti. K sade pracovných učebníc prislúcha aj výukové CD. | Matematika - 1. ročník, súbor 1. a 2. časť, autori: M. Belic, J. Striežovská |
Didaktické spracovanie má rozvíjať jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Grafické a výtvarné spracovanie má byť primerané veku, prehľadné a doplnené inovatívnymi prvkami. Úlohy a cvičenia majú tvoriť ucelený súbor zoradený podľa didaktickej náročnosti. Online podpora a sprístupnené metodické materiály pre učiteľov | Slovenský jazyk a literatúra - 2. ročník, autori: E. Dienerová – M. Nosáľová – Z. Hirschnerová |
Didaktická koncepcia učebnice má klásť dôraz na osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením, rozvoj slovnej zásoby, primeraným spôsobom sprístupňovať vybrané literárnovedné pojmy. Otázky a úlohy k textom majú byť zamerané na cielené rozvíjanie čitateľskej gramotnosti. Oline podpora a sprístupnené metodické materiály pre učiteľov. | Slovenský jazyk a literatúra - 2. ročník čítanie, autori: M. Nosáľová – A. Hirková – E. Dienerová |
Učivo a obsah majú byť spracované a rozložené rovnomerne medzi učebnicu a pracovné zošity tak, aby sa žiaci naučili pracovať s učebnicovým textom a zároveň si osvojili základné schopnosti robiť si poznámky. Má ponúkať množstvo príkladov a slovných úloh na precvičovanie základného učiva v 2. ročníku ZŠ, ako i úlohy doplňujúceho a má ponúkať množstvo príkladov a slovných úloh na precvičovanie základného učiva v 2. ročníku ZŠ, ako i úlohy doplňujúceho a rozširujúceho charakteru, ktoré podporujú rozvoj matematického a logického myslenia žiakov | Matematika - 2. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada), autori: M. Belic- J. Striežovská |
Pracovná učebnica má preferovať zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie. Žiaci sa majú oboznámiť s prírodnými javmi a zákonitosťami tak, že sami aktívne manipulujú s materiálmi, s ktorými sa stretávajú v bežnom živote, respektíve ich aktívne a cielene pozorujú. | Prvouka - 2. ročník, pracovná učebnica, autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Učebnica a jej obsah plne korešpondujú s požiadavkami na obsahový štandard a plnenie výkonového štandardu iŠVP, s platnými prierezovými a medzipredmetovými prepojeniami. Súčasťou oboch dielov PZ sú strany s prílohami a s praktickými úlohami a aplikáciou do života. Titul má didaktickú podporu pre učiteľa: elektronické listovanie titulom, návrh TVVP, doplnkové materiály, metodické komentáre k celej učebnici a tiež vzorové riešenia všetkých úloh. | Matematika - 3. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada), autor: M. Belic, J. Striežovská |
Inovovaná učebnica materinského jazyka je spracovaná a aktualizovaná podľa platných požiadaviek iŠVP – ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učebnicu tvoria tieto štruktúrne komponenty: východiskový text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh zoradený podľa didaktickej náročnosti, diktát, úlohy na opakovanie, úloha určená na skupinovú prácu, cieľový text umiestnený pod čiarou, ktorý je určený učiteľovi, prípadne rodičovi. | Slovenský jazyk - 3. ročník, autori: Z. Hirschnerová, R. Adame |
Pracovné učebnice sú v súlade s inovovaným Štátnym vzdelávacím programom ISCED zo septembra 2015. Pracovná učebnica zahŕňa aktivizujúce, aplikačné či problémové, rozvíjajúce, kognitívne činnosti žiakov, ktoré operujú s pojmami hľadanie, pátranie, skúmanie a objavovanie. Dôraz sa kladie na aktívnu úlohu žiaka pri osvojovaní si nových poznatkov prostredníctvom zážitkov, na učení s porozumením. Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky objaviteľskej námornej plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky, ktorými sú štyria námorníci. | Prírodoveda - 3. ročník, pracovná učebnica, autori: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Pracovná učebnica Vlastiveda pre tretiakov je zostavená podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a spoločnosť platného od septembra 2015. Učebnica je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie a hodnotenie javov vo vlastnej obci. Súčasťou komplexnej podpory pre učiteľa je kompletná metodická podpora: elektronické listovanie titulmi, multimediálne prezentácie, námety na didaktické hry, interaktívne cvičenia v programe Alf, metodické komentáre pre učiteľa v elektronickej podobe priradené priamo k stranám učebnice, návrhy príprav na vyučovanie a ďalšie. | Vlastiveda - 3. ročník, pracovná učebnica, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Učebnica a jej obsah plne korešpondujú s požiadavkami na obsahový štandard a plnenie výkonového štandardu iŠVP, s platnými prierezovými a medzipredmetovými prepojeniami, napr. Národný štandard finančnej gramotnosti. Matematika pre štvrtákov, ktorá je súčasťou ucelenej didaktickej série. | Matematika - 4. ročník, učebnica + pracovný zošit č. 1. a pracovný zošit č. 2. (sada), autori: M. Belic, J. Striežovská |
Obálka knihy je zelená, na ktorej je chlapec a ukazuje palec hore. Sú tam obrázkové ikony PÍŠEM A ČÍTAM, ČÍTAM A PÍŠEM, ROZPRÁVAM, POČÚVAM. Ďalej tam sú pádové otázky. Učivo je prezentované modernou a prehľadnou formou, graficky je členené na jazykovú a komunikačnú zložku. Učebnica obsahuje nové štruktúrne komponenty: diskusia, portfólio, pojmová mapa, rubrika Zasmejme sa. Vhodne koncipované zadania a atraktívne texty podporujú čítanie s porozumením. Súčasťou učebnice je i príprava na T5. | Slovenský jazyk - 4. ročník, autori: Z. Hirschnerová, R. Adame |
Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Pracovná učebnica preferuje zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostredníctvom bádateľských a výskumných aktivít. Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky detektívneho pátrania, pestré a výpovedné ilustrácie, fotografie a sprievodné postavičky. K titulu je pripravená nadštandardná didaktická podpora pre učiteľa. | Prírodoveda- 4. ročník, pracovná učebnica, autor: R. Dobišová Adame, O. Kováčiková |
Učivo je usporiadané do troch tematických okruhov. Témy na seba logicky nadväzujú, aby rozvíjali a upevňovali vedomosti žiakov. Tematické okruhy sú farebne odlíšené, aby umožnili žiakom ľahšiu orientáciu v pracovnej učebnici. Pracovná učebnica pozostáva z dvoch častí. | Vlastiveda - 4. ročník 1. časť, pracovná učebnica, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami.Nenahraditeľné sú úlohy podporujúce výlety po Slovensku zamerané na zážitkové (názorné) spoznávanie regiónov. Učivo je radené od najľahších úloh po najťažšie (zapamätanie, porozumenie, aplikácia, analýza, syntéza a hodnotenie). Vlastiveda pre štvrtákov bola premyslená tak, aby poskytovala a striedala rôzne aktivity zamerané na rozvoj zručností, vedomostí a kompetencií na veku primeranej úrovni. | Vlastiveda - 4. ročník 1. časť, pracovná učebnica, autori: J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar |
Pracovné listy na vyučovanie etickej výchovy v 4. ročníku. | Etická výchova- 4. ročník, pracovné listy, autori: E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová |
Učebnica a jej obsah plne korešpondujú s požiadavkami na obsahový štandard a plnenie výkonového štandardu iŠVP, s platnými prierezovými a medzipredmetovými prepojeniami . Učebnica rímskotolíckeho náboženstva západný obrad . | Náboženská výchova-1.ročník Radostná cesta lásky, učebnica a pracovný zošit, autor: Balážová A |
Pracovné zošity na vyučovanie NBV v 2. ročniku | Náboženská výchova - 2. ročník Cesta dôvery, pracovný zošit, autor: Pružinská Ľ. |
Pracovné zošity na vyučovanie NBV v 3. ročniku | Náboženská výchova - 3. ročník Cesta viery, pracovný zošit, autor: Baginová M. |
Pracovné zošity na vyučovanie NBV v 4. ročniku | Náboženská výchova - 4. ročník Poznávanie nádeje, pracovný zošit, autor: Bacigál P. |
Učebnica je špeciálne založená na stredoeurópskom curriculu, zodpovedá potrebám a podmienkam vyučovania anglického jazyka žiakov prvého stupňa ZŠ v 21. storočí. Prostredníctvom ôsmych tematických celkov rozvíja kognitívne, emocionálne a sociálne zručnosti žiaka ako celku. Je vhodná na vyučovanie s 80 až 90 hodinovou dotáciou. | Anglický jazyk - 3. ročník Our Discovery Island 2, autori: A.Altamirano, S. Salaberri |
Učebnica je špeciálne založená na stredoeurópskom curriculu, zodpovedá potrebám a podmienkam vyučovania anglického jazyka žiakov prvého stupňa ZŠ v 21. storočí. Prostredníctvom ôsmych tematických celkov rozvíja kognitívne, emocionálne a sociálne zručnosti žiaka ako celku. Je vhodná na vyučovanie s 80 až 90 hodinovou dotáciou. | Anglický jazyk - 4. ročník Our Discovery Island 3, autori: A.Altamirano, S. Salaberri |
Štvordielna učebnica angličtiny je spracovaná tak, aby svojim obsahom zaujala študentov angličtiny vo veku od 11 do 16 rokov. Prvý diel plne pokrýva vzdelávací program pre piaty ročník, a je vhodná pre všetky aspekty jazyka. Veľmi dôležitým aspektom učebnice je skutočnosť, že berie do úvahy rôzne úrovne vedomostí študentov, ktorí vstupujú na 2. stupeň základných škôl alebo na osemročné gymnáziá. Preto je učebnica metodicky spracovaná tak, aby vyhovovala výučbe v triedach s rôzne nadanými študentmi (mixed ability classes). Z toho dôvodu ponúka učebnica na začiatku aj rozdeľovací test. | Anglický jazyk - 5. ročník Motivate 1, autori: Fiona Mauchline, Patricia Reilly a Olivia Johnston |
Učebnica je určená pre deti od 9 do 11 rokov, ktoré dosiahnu úroveň A1.1. Ciele učebnice: Identifikovať čo už deti vedia o Francúzsku, frankofónii a Francúzoch, čo už poznajú z francúzštiny, porozumieť, prečo sa učia po francúzsky, rozoznať francúzštinu medzi ostatnými jazykmi na ústnej a písomnej úrovni , zopakovať si abecedu a hláskovať krstné mená. | Francúzsky jazyk - TIP TOP 1, autor: C. Adam |
Učebnica je určená deťom od 9 do 11 rokov, deti dosiahnu úroveň . A1 komplet a učebnica ponúka prípravu na skúšku Delf Prim, nový diplom. Národnej komisie DELF. Metóda ponúka spektrum aktivít, ktoré podnecujú chuť komunikovať a precvičovanie hravou formou, čím umožňuje dosiahnuť základné kompetencie pre skúšku Delf Prim. V rámci dobrodružstiev skupiny priateľov v ich veku deti nadobudnú. lingvistické schopnosti, zafixujú si ich hravými aktivitami a používajú ich vo vlastných malých aktivitkách. | Francúzsky jazyk - TIP TOP 2, autor: C. Adam |
Učebnica je určená pre deti od 9 je určená deťom vo veku 9-10 rokov koncipovaná a usporiadaná v 3 častiach až po jazykovú úroveň A2. Prvý diel rozvíja u detí všetky kompetencie(posluch, jazyk, rozprávanie, čítanie a písanie). Obsahuje veĺa obrázkov, hier, piesní a básní. . Témy emocionálne oslovujú žiakov so situáciami z bežného života. Učebnica svojim obsahom zodpovedá európskemu jazykovému portfóliu so zaujímavými témami z oblasti reálií. | Nemecký jazyk - 3. ročník Der grüne Max neu 1, autor: Elźbieta Krulak-Kempisty, Lidia Reitzig, Ernst Endt |
Učebnica je určená deťom od 9 do 11 rokov, deti dosiahnu úroveň A1 komplet a učebnica ponúka prípravu na skúšku Delf Prim, nový diplom Národnej komisie DELF. Metóda ponúka spektrum aktivít, ktoré podnecujú chuť komunikovať a precvičovanie hravou formou, čím umožňuje dosiahnuť základné kompetencie pre skúšku Delf Prim. V rámci dobrodružstiev skupiny priateľov v ich veku deti nadobudnú lingvistické schopnosti, zafixujú si ich hravými aktivitami a používajú ich vo vlastných malých aktivitkách. | Nemecký jazyk - 4. ročník Der grüne Max neu 2, autori:Elźbieta Krulak-Kempisty, Lidia Reitzig, Ernst Endt |
Učebnica plne korešponduje s požiadavkami RVP a medzinárodných skúšok príslušnej úrovne (GI, DSD, ÖSD). Učebnica ponúka reálnych hrdinov v autentických situáciách, živú modernú nemčinu, množstvo vídeí, moderný didaktický prístup obohatený o neurolingvistiku, komunikatívny prístup. Obsahom učebnice je množstvo rôznorodých cvičení, trojúrovňová diferenciácia, využívanie moderných médií, veľké množstvo doplnkových materiálov. | Nemecký jazyk - 5. ročník Klett maximal interaktiv 1 (A1.1), autori: G. Motta, E. Krulak-Kempisty, C. Brass, D. Glück, J.K. Weber, L. Šober, M. Jarabinská |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a následovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením oprávnenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu, Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť ,,kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Staničná 13, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
14 473,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.07.2020 09:17
15.07.2020 08:00
15.07.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2020 17:59 - Vstupná ponuka | 14 473,68 | € | Cena s DPH |
11.07.2020 17:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 473,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: