30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46907840
YSC, s.r.o.
Saleziánska 42, Trnava, 91701, SVK
Základný kurz bezpečnostných technikov
odborná príprava, školenie, BOZP, bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci,
Služba
|
1. Základná odborná príprava
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie základnej odbornej prípravy pre účely nadobudnutia odbornej spôsobilosti: |
| Technik bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) v zmysle § 23, §27 Zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na základe platného oprávnenia vydaného Národným inšpektorátom práce |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základná odborná príprava z oblasti BOZP pre účely nadobudnutia odbornej spôsobilosti technik BOZP | osoba | 10 |
| Názov |
| Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania a výpis z registra partnerov verejného sektora v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
| Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH |
| Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
| Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
| Kurz/školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30. 11. 2020 |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Názov | Upresnenie |
| Akreditácia | Áno |
Slovenská republika
20.07.2020 10:53 — 30.11.2020 10:53
1,00 osoba
4 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2020 10:54
13.07.2020 10:51
13.07.2020 11:06
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.07.2020 11:36 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
| 07.07.2020 11:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: