• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2020 10:15

Detail zákazky Z202015240

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.07.2020 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.07.2020 10:15

Základné údaje

Z202015240

OF-214808

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4861156

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarne a multifunkčné zariadenia vrátane spotrebného materiálu

laserová tlačiareň, atramentová, toner, sken, kopírovacie zariadenie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň - 100ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamäť/HDD MB 256 / Nepožaduje sa
Vstupná kapacita hlavného zásobníka list 250
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) list 100
Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) ks 1+1
Celková maximálna vstupná kapacita list 900
Výstupná kapacita zariadenia list 150
Výstup zariadenia priehradka/ks 1
Podporované hmotnosti médií g/m2 60 175
Max. príkon pri tlači W 495
Max. príkon v režime "ready" W 10
Hladina hluku pri tlači dB 60
Rozlíšenie tlače dpi 1200x1200
Rýchlosť tlače str/min 38
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" sek 6.3
Odporúčaná mesačná záťaž strana 4000
Maximálna mesačná záťaž strana 80000
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením podľa ISO/IEC 19752, ako súčasť dodávky so zariadením strana 3000
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety podľa ISO/ IEC 19752 strana 10000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Sieťová tlačiareň
Technológia tlače Laser / atrament
Farba tlače Čiernobiela
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia)
Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0, USB Host
Ovládací panel Dvojriadkový podsvietený grafický displej LCD
SW ovládače – pracovné stanice Windows 10, Windows 8.1, Windows 8,Windows 7
Obojstranná tlač Automatická
Záruka 3 roky, garantovaná výrobcom zariadenia, overiteľná na domovskej stránke výrobcu po zadaní sériového čísla zariadenia
 2. Multifunkčné zariadenie - 20ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pamäť/HDD MB 512 / Nepožaduje sa
Vstupná kapacita hlavného zásobníka list 250
Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) list 100
Celková maximálna vstupná kapacita list 900
Výstupná kapacita zariadenia list 150
Výstup zariadenia priehradka/ks 1
Podporované hmotnosti médií g/m2 60 175
Ovládací panel cm 6,8
Max. spotreba pri tlači W 510
Max. spotreba v režime "ready" W 7.5
Hladina hluku pri tlači dB 53
Rozlíšenie tlače dpi 1200x1200
Tlač str/min 38
Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" sek 7,5
Odporúčaná mesačná záťaž strana 4000
Maximálna mesačná záťaž strana 80000
Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, podľa ISO/IEC 19752, ako súčasť dodávky so zariadením strana 3000
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety,podľa ISO/IEC 19752 strana 10000
Rozlíšenie kopírovania dpi 600x600
Rýchlosť kopírovania str/min 38
Rýchlosť skenovania -ČB obraz./min 46
Rýchlosť skenovania -farebne obraz./min 29
Kvalita skenovania dpi 600x600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne - faxu
Technológia tlače Laser
Farba tlače Čiernobiela
Formát papiera A4
Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia),URF, PCLM, PWG, Native Office
Ovládací panel Dotykový LCD panel
SW ovládače – pracovné stanice Windows 10, Windows 8.1, Windows 8,Windows 7
Obojstranná tlač Automatická
Obojstranné kopírovanie Štandard
Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov
Formát naskenovaného súboru min. PDF, JPEG,TIFF
Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB
Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
Obojstranné skenovanie Obojstranný sken s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do 1súboru.
Záruka 3 roky, garantovaná výrobcom zariadenia, overiteľná na domovskej stránke výrobcu po zadaní sériového čísla zariadenia
 3. Tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení - minimálne 240 ks z celkovou výťažnosťou 2400000 strán
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety,podľa ISO/ IEC 19752 strana/10000 240
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s tlačiarenskými technológiami v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru a spotrebného materiálu.
Dodané tovary musia byť nové, originálne od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet objednávky na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesta plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie podkladov a dokumentov, nevyhnutných aby Dodávateľ mohol pristúpiť k plneniu predmetu Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, funkcia, emailová adresa, tel. číslo.
Vyžaduje sa predloženie oficiálnych technických listov výrobcu a vyhlásení o zhode na všetky ponúkané zariadenia uvedených v tejto Zmluve v súlade s požadovanými technickými parametrami do 2 dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu.
Vyžaduje sa predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 9001 zameraný na systém riadenia kvality, predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 14001 zameraný na systém manažérstva environmentu.
Potvrdenie, vystavené na IČO Dodávateľa, obsahujúce číslo tejto zákazky v systéme EKS, dokladujúce vyhlásenie výrobcu tovaru, že dodávaný spotrebný materiál do vysúťažených tlačiarní a multifunkčných zariadení je v súlade s normami ISO/IEC 19752 (vyťažiteľnosť čierny laser), technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.
Výrobca tlačiarní a multifunkčných zariadení prostredníctvom úspešného uchádzača týmto preberá zodpovednosť za kvalitu dodaného tovaru. Potvrdenie vydáva výrobca vysúťaženého zariadenia alebo jeho zastúpenie na Slovensku. Obstarávateľ nebude akceptovať potvrdenie vydané inou spoločnosťou.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia obstarávateľa.
Dodávateľ následne zabezpečí ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad : Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 kategória N v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov.
V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu kat. č. 08 03 17 cez tretiu stranu je potrebné doložiť zmluvu s treťou stranou a Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 kategória N v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov ,ktorá zabezpečuje odvoz resp. likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní.
Objednávateľ požaduje predloženie uvedených dokumentov v elektronickej forme, napr. aj ako skenovaný dokument na emailovú adresu zaslanú a uvedenú systémom EKS.
Ak Dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi podklady, ktoré nebudú spĺňať požiadavky uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 8 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a do miesta sídla Objednávateľa
Požaduje sa dodanie tovarov do 4 kalendárnych týždňov odo dňa prijatia objednávky.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Platba: bezhotovostným platobným stykom.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ:
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

24.07.2020 00:00 — 24.08.2020 23:59

360,00 súbor položiek v kusoch

90 080,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.07.2020 09:58

13.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 53
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2020 10:07 - Vstupná ponuka 90 000,00 € Cena bez DPH
10.07.2020 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 80 875,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS