35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Tlačiarne a multifunkčné zariadenia vrátane spotrebného materiálu
laserová tlačiareň, atramentová, toner, sken, kopírovacie zariadenie
Tovar
|
1. Laserová tlačiareň - 100ks
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pamäť/HDD | MB | 256 / Nepožaduje sa | ||
| Vstupná kapacita hlavného zásobníka | list | 250 | ||
| Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | list | 100 | ||
| Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) | ks | 1+1 | ||
| Celková maximálna vstupná kapacita | list | 900 | ||
| Výstupná kapacita zariadenia | list | 150 | ||
| Výstup zariadenia | priehradka/ks | 1 | ||
| Podporované hmotnosti médií | g/m2 | 60 | 175 | |
| Max. príkon pri tlači | W | 495 | ||
| Max. príkon v režime "ready" | W | 10 | ||
| Hladina hluku pri tlači | dB | 60 | ||
| Rozlíšenie tlače | dpi | 1200x1200 | ||
| Rýchlosť tlače | str/min | 38 | ||
| Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | sek | 6.3 | ||
| Odporúčaná mesačná záťaž | strana | 4000 | ||
| Maximálna mesačná záťaž | strana | 80000 | ||
| Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením podľa ISO/IEC 19752, ako súčasť dodávky so zariadením | strana | 3000 | ||
| Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety podľa ISO/ IEC 19752 | strana | 10000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | Sieťová tlačiareň |
| Technológia tlače | Laser / atrament |
| Farba tlače | Čiernobiela |
| Formát papiera | A4 |
| Jazyky tlače | PCL6, PostScript level 3 (emulácia) |
| Rozhranie | 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0, USB Host |
| Ovládací panel | Dvojriadkový podsvietený grafický displej LCD |
| SW ovládače – pracovné stanice | Windows 10, Windows 8.1, Windows 8,Windows 7 |
| Obojstranná tlač | Automatická |
| Záruka | 3 roky, garantovaná výrobcom zariadenia, overiteľná na domovskej stránke výrobcu po zadaní sériového čísla zariadenia |
|
2. Multifunkčné zariadenie - 20ks
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pamäť/HDD | MB | 512 / Nepožaduje sa | ||
| Vstupná kapacita hlavného zásobníka | list | 250 | ||
| Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) | list | 100 | ||
| Celková maximálna vstupná kapacita | list | 900 | ||
| Výstupná kapacita zariadenia | list | 150 | ||
| Výstup zariadenia | priehradka/ks | 1 | ||
| Podporované hmotnosti médií | g/m2 | 60 | 175 | |
| Ovládací panel | cm | 6,8 | ||
| Max. spotreba pri tlači | W | 510 | ||
| Max. spotreba v režime "ready" | W | 7.5 | ||
| Hladina hluku pri tlači | dB | 53 | ||
| Rozlíšenie tlače | dpi | 1200x1200 | ||
| Tlač | str/min | 38 | ||
| Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" | sek | 7,5 | ||
| Odporúčaná mesačná záťaž | strana | 4000 | ||
| Maximálna mesačná záťaž | strana | 80000 | ||
| Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením, podľa ISO/IEC 19752, ako súčasť dodávky so zariadením | strana | 3000 | ||
| Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety,podľa ISO/IEC 19752 | strana | 10000 | ||
| Rozlíšenie kopírovania | dpi | 600x600 | ||
| Rýchlosť kopírovania | str/min | 38 | ||
| Rýchlosť skenovania -ČB | obraz./min | 46 | ||
| Rýchlosť skenovania -farebne | obraz./min | 29 | ||
| Kvalita skenovania | dpi | 600x600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ | Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírky – skenera – tlačiarne - faxu |
| Technológia tlače | Laser |
| Farba tlače | Čiernobiela |
| Formát papiera | A4 |
| Jazyky tlače | PCL6, PostScript level 3 (emulácia),URF, PCLM, PWG, Native Office |
| Ovládací panel | Dotykový LCD panel |
| SW ovládače – pracovné stanice | Windows 10, Windows 8.1, Windows 8,Windows 7 |
| Obojstranná tlač | Automatická |
| Obojstranné kopírovanie | Štandard |
| Typ skenera | Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 50 listov |
| Formát naskenovaného súboru | min. PDF, JPEG,TIFF |
| Funkcie skenovania | Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB |
| Zväčšenie / zmenšenie | 25 – 400% v 1% prírastkoch |
| Obojstranné skenovanie | Obojstranný sken s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru.Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do 1súboru. |
| Záruka | 3 roky, garantovaná výrobcom zariadenia, overiteľná na domovskej stránke výrobcu po zadaní sériového čísla zariadenia |
|
3. Tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení - minimálne 240 ks z celkovou výťažnosťou 2400000 strán
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety,podľa ISO/ IEC 19752 | strana/10000 | 240 |
| Názov |
| Predmetom zákazky je dodávka tovarov súvisiacich s tlačiarenskými technológiami v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
| Súčasťou predmetu zákazky je dodanie predinštalovaného, alebo nainštalovaného softvéru a spotrebného materiálu. |
| Dodané tovary musia byť nové, originálne od výrobcu dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet objednávky na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesta plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
| Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie podkladov a dokumentov, nevyhnutných aby Dodávateľ mohol pristúpiť k plneniu predmetu Zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, funkcia, emailová adresa, tel. číslo. |
| Vyžaduje sa predloženie oficiálnych technických listov výrobcu a vyhlásení o zhode na všetky ponúkané zariadenia uvedených v tejto Zmluve v súlade s požadovanými technickými parametrami do 2 dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu. |
| Vyžaduje sa predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 9001 zameraný na systém riadenia kvality, predloženie certifikátu podľa normy STN ISO 14001 zameraný na systém manažérstva environmentu. |
| Potvrdenie, vystavené na IČO Dodávateľa, obsahujúce číslo tejto zákazky v systéme EKS, dokladujúce vyhlásenie výrobcu tovaru, že dodávaný spotrebný materiál do vysúťažených tlačiarní a multifunkčných zariadení je v súlade s normami ISO/IEC 19752 (vyťažiteľnosť čierny laser), technickou normou ISO/IEC 11798 (archivovateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom. |
| Výrobca tlačiarní a multifunkčných zariadení prostredníctvom úspešného uchádzača týmto preberá zodpovednosť za kvalitu dodaného tovaru. Potvrdenie vydáva výrobca vysúťaženého zariadenia alebo jeho zastúpenie na Slovensku. Obstarávateľ nebude akceptovať potvrdenie vydané inou spoločnosťou. |
| Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určenia obstarávateľa. |
| Dodávateľ následne zabezpečí ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad : Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 kategória N v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu kat. č. 08 03 17 cez tretiu stranu je potrebné doložiť zmluvu s treťou stranou a Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 kategória N v zmysle zákona o odpadoch č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov ,ktorá zabezpečuje odvoz resp. likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových náplní. |
| Objednávateľ požaduje predloženie uvedených dokumentov v elektronickej forme, napr. aj ako skenovaný dokument na emailovú adresu zaslanú a uvedenú systémom EKS. |
| Ak Dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi podklady, ktoré nebudú spĺňať požiadavky uvedené v tejto zmluve, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 8 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
| Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného limitu, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
| Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb a do miesta sídla Objednávateľa |
| Požaduje sa dodanie tovarov do 4 kalendárnych týždňov odo dňa prijatia objednávky. |
| Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
| Platba: bezhotovostným platobným stykom. |
| Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi (poštou alebo elektronickou poštou, v listinnej alebo v elektronickej podobe) podrobný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy v položkovej špecifikácii. |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
| Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
| Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
| - poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
| Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia tohto záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
| 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
| 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
| Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Pod Krásnou hôrkou, 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.07.2020 00:00 — 24.08.2020 23:59
360,00 súbor položiek v kusoch
90 080,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2020 09:58
13.07.2020 09:00
13.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.07.2020 10:07 - Vstupná ponuka | 90 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 10.07.2020 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 875,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: