35546123
Základná škola
Trebišovská 10, Košice, 04011, SVK
36683132
UniKnihy.sk, s.r.o.
Vysoká 12, Bratislava-Staré Mesto, 81106, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1., 2., 3., 4., a 5. ročník základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť | ks | 75 | ||
2. Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť | ks | 75 | ||
3. Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ | ks | 75 | ||
4. Matematika 1 - pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ | ks | 75 | ||
5. Matematika 1 - pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ | ks | 75 | ||
6. Matematika 1 - pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ | ks | 75 | ||
7. Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ | ks | 75 | ||
8. Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 27 | ||
9. Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad) | ks | 40 | ||
10. Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad) | ks | 6 | ||
11. Chlebíček. Náboženská výchova pre 1. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo) | ks | 5 | ||
12. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 1. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 4 | ||
13. Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ | ks | 66 | ||
14. Čítanka pre 2. ročník ZŠ | ks | 66 | ||
15. Matematika pre druhákov - učebnica | ks | 66 | ||
16. Matematika pre druhákov - pracovný zošit 1 | ks | 66 | ||
17. Matematika pre druhákov - pracovný zošit 2 | ks | 66 | ||
18. Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica | ks | 66 | ||
19. Etická výchova pre 2. ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 20 | ||
20. Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) | ks | 37 | ||
21. Cesta dôvery. Učebnica náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 4 | ||
22. Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 4 | ||
23. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo) | ks | 5 | ||
24. Chlebík. Náboženská výchova pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo) | ks | 5 | ||
25. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 3 | ||
26. Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ | ks | 73 | ||
27. Matematika pre tretiakov - učebnica | ks | 73 | ||
28. Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 1. časť | ks | 73 | ||
29. Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 2. časť | ks | 73 | ||
30. Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica | ks | 73 | ||
31. Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica | ks | 73 | ||
32. Hudobná výchova pre 3. ročník ZŠ | ks | 13 | ||
33. Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 73 | ||
34. Anglický jazyk , Academy Stars 1 | ks | 2 | ||
35. Etická výchova pre 3. ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 12 | ||
36. Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) | ks | 40 | ||
37. Cesta viery. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 7 | ||
38. Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 7 | ||
39. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 2 | ||
40. Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ | ks | 79 | ||
41. Čítanka pre 4. ročník ZŠ | ks | 20 | ||
42. Matematika pre štvrtákov - učebnica | ks | 79 | ||
43. Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 1. časť | ks | 79 | ||
44. Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 2. časť | ks | 79 | ||
45. Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica | ks | 79 | ||
46. Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ | ks | 23 | ||
47. Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica | ks | 79 | ||
48. Anglický jazyk Academy Stars 2 | ks | 11 | ||
49. Etická výchova pre 4. ročník ZŠ – pracovné listy | ks | 23 | ||
50. Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad) | ks | 42 | ||
51. Poznávanie nádeje. Učebnica náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 4 | ||
52. Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad) | ks | 4 | ||
53. Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo) | ks | 2 | ||
54. Anglický jazyk, Project 2 (4th edition) | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Šlabikár sprac. v 2 častiach, kt. vychádza z overenej a najpoužívanejšej analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj prac. zošit. Šlabikár je rozdelený do troch častí – prípravné obdobie, nácvičné obdobie a zdokonaľ. obdobie. Didaktické sprac. šlabikára podporuje čítanie s porozumením. Súbory úloh sú zoradené tak, aby dodržiavali didaktickú postupnosť, čím zabezp. optimálny postup osvojovania kompetencií. Úlohy sú farebne rozlíšené. Titul je súčasťou série učeb. textov a má nadšt. metod. podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka , návrhy príprav, metod. komentáre). | Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 1. časť (Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová) |
Šlabikár sprac. v 2 častiach, kt. vychádza z overenej a najpoužívanejšej analyticko-syntetickej metódy. Súčasťou šlabikára je aj prac. zošit. Šlabikár je rozdelený do troch častí – prípravné obdobie, nácvičné obdobie a zdokonaľ. obdobie. Didaktické sprac. šlabikára podporuje čítanie s porozumením. Súbory úloh sú zoradené tak, aby dodržiavali didaktickú postupnosť, čím zabezp. optimálny postup osvojovania kompetencií. Úlohy sú farebne rozlíšené. Titul je súčasťou série učeb. textov a má nadšt. metod. podporu pre učiteľa (multimediálny disk, textilná bábka , návrhy príprav, metod. komentáre). | Hupsov šlabikár Lipka® pre 1. ročník ZŠ, 2. časť (Z. Hirschnerová, L. Muntágová, M. Nemčíková a G. Futová) |
Moderne spracovaný prac. zošit používaný súbežne so šlabikárom podporuje kompetencie, ktoré súvisia s aktívnym využ. písanej reči v komunikácii – čítanie s porozumením a zaznam. informácií. • Obsah korešponduje s iŠVP. Úlohy nadväzujú na obsah nácvičného obdobia a po prvýkrát dopĺňajú aj zdokonaľovacie obdobie. Práca v pracovnom zošite poskytuje žiakom priestor na aktívne využ. písanej reči (tlačenej i písanej formy) pri čítaní a písaní, sprostredkúva im skúsenosti s používaním písanej reči v reálnych komunik. situáciách. Súčasťou pracovného zošita je príloha – kniha s prediktabilným textom. | Pracovný zošit k Hupsovmu šlabikáru Lipka® pre 1. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, L. Muntágová a M. Nemčíková) |
Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP. Autori vychádzali zo zásad R.A.U. Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov. | Matematika 1 - pracovný zošit 1 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová ) |
Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP. Autori vychádzali zo zásad R.A.U. Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov. | Matematika 1 - pracovný zošit 2 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Je súčasťou série troch PZ spracovaných podľa iŠVP. Autori vychádzali zo zásad R.A.U. Doplnkové úlohy zaradené na konci každého PZ s cieľom poskytnúť ešte viac priestoru na precvičenie získavaných zručností. Obsahujú pútavé ilustrácie, spolu vytvárajú veľmi príjemné, prehľadné prostredie, v kt. sa deťom veľmi dobre orientuje a súčasne sa v ňom cítia príjemne. Súčasťou metod. príručky sú aj odkazy na online materiály Fínskej matematiky, kt. priamo súvisia s preberaným učivom. Súčasťou je výnimočná učebná pomôcka Aktívna matematika, kt. pomáha deťom pochopiť matematiku pomocou príbehov. | Matematika 1 - pracovný zošit 3 pre 1. ročník ZŠ (Z. Berová, P. Bero, I. Honzová) |
Žiaci sa naučia nielen spievať a počúvať ale pomocou hravý a názorných ukážok si precvičia aj svoju pozornosť a budú si osvojovať mnohé zručnosti ako sú hra na hudobné nástroje, kreslenie, dopĺňanie a hovorenie. Hudobno-pohybové hry precvičia aj ich motoriku. Publikácia prváčikov pripraví nielen na dôsledný posluch, ale vďaka pekným farebným ilustráciám a hravou formou im pomôže rozvíjať aj ich fantáziu. Zodpovedná inovovanému ŠVP a je spracovaná podľa nových vzdelávacích štandardov. | Hudobná výchova pre 1. ročník ZŠ (Ľ. Kopinová, T. Ružičková, V. Damboráková) |
Schválilo Ministerstvo školstva SR ako pracovné listy pre žiakov 1. ročníka základných škôl . Pútavé ilustrácie prispôsobené veku žiaka k navodeniu požadovanej témy. Témy z každodenného života žiaka smerujúce k výchove prosociálnej osobnosti. Obsahuje rôzne typy úloh podporujúce pochopenie témy. | Etická výchova pre 1. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (západný obrad, autor: D. Balážová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Radostná cesta lásky. Pracovný zošit katolíckeho náboženstva pre 1. ročník ZŠ (východný obrad), autor: D. Balážová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Chlebíček. Náboženská výchova pre 1. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: I. Peťkovská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 1. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: J. Zozuľak, J. Pilko |
Didakt. spracov. rozvíja jazyk. a komunik. kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Korešponduje s PZ. Obsahuje súbor tém zamer. na rozprávanie. Úlohy pomáhajú žiakom osvojiť si pravopisné normy a pravidlá slov. jazyka. Zakladá si na práci s významom slova a rozvíjaní slovnej zásoby. Predkladá jednoduché a zrozumit. sprac. poučiek. Obsahuje úlohy vedúce k efekt. učeniu: brainstorming, voľné písanie a pod. Graf. a výtv. sprac. učebnice plní nielen motiv. a estetickú funkciu, ale aj poznávaciu, interpret. a komunikačnú. Slúži na obohac. slovnej zásoby, podporu k rozprávaniu. | Slovenský jazyk pre 2. ročník ZŠ (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová) |
Učebnica je v súlade s ŠVP. Kladie dôraz na osvojovanie čitat. kompetencií potr. na čítanie s poroz., rozvoj slovnej zásoby, prístupňuje vybrané literárnovedné pojmy Otázky a úlohy k textom sú zamerané na rozvíjanie čit. gram.. Obsahuje výber textov z diel slov. klasikov, zo súčasnej pôvodnej a prekladovej lit. a je rozdelená podľa téma. okruhov na 16 farebne odlíšených kapitol. V textoch sa zámerne žiaci stretávajú aj s menej známymi slovami, pričom ich vysvetlenie je buď priamo uvedené v slovníčku pod textom, alebo je zahrnuté rôznymi formami v úlohách. | Čítanka pre 2. ročník ZŠ (E. Dienerová, M. Nosáľová, Z. Hirschnerová) |
Obsah a spracovanie reflektuje požiadavky slovenských učiteľov na osvedčené tradície vyučovania matematiky.• Metodicky i didakticky prináša moderné postupy a stratégie budovania obsahu vzdelávania s ohľadom na požiadavky cieľov predmetu, jeho obsahu a všeobecných požiadaviek iŠVP. Učivo je spracované na základe dlhodobých učiteľských skúseností s rôznymi skupinami žiakov. Úlohy v učebnici predstavujú databázu, ktorá je vhodná na zvládnutie geometrického a algebrického problému, pričom rešpektuje podmienky slovenských škôl. Obsah korešponduje so spracovaním strán v pracovných zošitoch a ponúk. | Matematika pre druhákov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská) |
Učivo v 1.časti je rozdelené na aritmetickú a geom. časť. V aplik. úlohách sa však učivo aritmetiky a geom. prepája tak, ako v reálnom živote. PZ obsahuje strany na komplexné opak. učiva a budovanie ďalších poznatkov. Ďalšie kapitoly sú venované témam sčítania a odčítania do 20 s prechodom cez základ 10, oboru čísel do 100, budovaniu predstáv v danom čís. obore. V geometrii sa autori v 1. časti zamerali aj na opakovanie zákl. poznatkov z 1. ročníka, problematike priamok, polpriamok, úsečiek, bodov a ich príslušnosti ku geom. útvarom a objektom a práci s priestor. geom. útvarmi v súlade s ŠVP. | Matematika pre druhákov - pracovný zošit 1 (M. Belic, J. Striežovská) |
Učivo v 1.časti je rozdelené na aritmetickú a geom. časť. V aplik. úlohách sa však učivo aritmetiky a geom. prepája tak, ako v reálnom živote. PZ obsahuje strany na komplexné opak. učiva a budovanie ďalších poznatkov. Ďalšie kapitoly sú venované témam sčítania a odčítania do 20 s prechodom cez základ 10, oboru čísel do 100, budovaniu predstáv v danom čís. obore. V geometrii sa autori v 1. časti zamerali aj na opakovanie zákl. poznatkov z 1. ročníka, problematike priamok, polpriamok, úsečiek, bodov a ich príslušnosti ku geom. útvarom a objektom a práci s priestor. geom. útvarmi v súlade s ŠVP. | Matematika pre druhákov - pracovný zošit 2 (M. Belic, J. Striežovská) |
Učebnica obsah. učivo týchto vzdel. oblastí: Človek a príroda – Rastliny, Živočíchy, Človek, Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek a spoloč., v ktorej žije. Sprac. obsahu učiva stavia na zvedavosti žiaka a na jeho potrebe spoznávať okolitý svet. Vytvára možnosti pre aktívne zapájanie sa žiakov do procesu vyuč. Zameriava sa na rozvoj poznávacích schop. žiakov, kt. sú úzko späté s hľadaním, pátraním, skúmaním a objavovaním, prostred. poznávacích činností. Učebnica preferuje zážit. učenie, objavovanie, pátranie. Učebnicu sprevádzajú motiv. prvky: ilustrácie a sprievodné postavičky. | Prvouka pre druhákov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade. Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách. | Etická výchova pre 2. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: Ľ. Pružinská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta dôvery. Učebnica náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: Ľ. Pružinská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta dôvery. Pracovný zošit pre 2. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad). autor: Ľ. Pružinská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: Topolčányová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Chlebík. Náboženská výchova pre 2. ročník ZŠ (evanjelické a. v. náboženstvo), autor: I. Peťkovská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 2. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: T. Kerekaničová, J. Pilko |
Učeb. je sprac. podľa ŠVP – ISCED. Kladie dôraz na celostný jaz. rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učeb. tvoria: východis. text alebo ilustrácia, poučka, súbor úloh, diktát, úlohy na opak., úloha určená na skup. prácu.Obsahom učeb. sú obojaké spoluhlásky, ohyb. slov. druhy, všeob. a vlastné podst. mená a iné. V učeb. sú aj témy doplnené o vybrané slová a príbuzné slová po spoluhláskach (b, m, p, r, s, v, z). Učivo rozvíjajúce kom. kompet. obsah., napr. list, správa, inzerát, pozvánka, vizitka a iné. Učebnica doplnená: opis prac. predmetu, oznam, opis prac. postupu a iné | Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Učebnica v súlade s ŠVP. Jednoduchá orientácia pomocou farieb, odkazov a symbolov, ktoré si žiak rýchlo osvojí, resp. už pozná z nižších ročníkov.Spracovanie vo formáte A4 poskytuje dostatok materiálu tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. Učebnica a PZ sú navzájom prepojené. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samostatne riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geometrickú časť. | Matematika pre tretiakov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská) |
Učebnica rešp. požiadavky ŠVP. Spracovanie A4 poskytuje dostatok mat. tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. PZ je navzájom prepojený. Postupne si ich žiak precvičuje a upevňuje pomocou úloh v učebnici a súbežne rieši úlohy z PZ. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samost. riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geom. časť. PZ je sprac. tak, aby bolo učivo rovnomerne rozlož. počas celého šk. roka. | Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 1. časť (M. Belic, J. Striežovská) |
Učebnica rešp. požiadavky ŠVP. Spracovanie A4 poskytuje dostatok mat. tak, aby mal učiteľ možnosť výberu pre vš. žiakov. PZ je navzájom prepojený. Postupne si ich žiak precvičuje a upevňuje pomocou úloh v učebnici a súbežne rieši úlohy z PZ. Postupy a algoritmy, učivo, témy a pojmy sú prezent. jednoducho a zrozumiteľne. Spôsob práce je založený na vzbudení záujmu žiaka. Podnecuje žiakov hľadať a bádať. Učí ich nielen sa nechať učiteľom viesť, ale samost. riešiť úlohy. Obsah je rozdelený na aritmetickú a geom. časť. PZ je sprac. tak, aby bolo učivo rovnomerne rozlož. počas celého šk. roka. | Matematika pre tretiakov - pracovný zošit, 2. časť (M. Belic, J. Striežovská) |
Prac. učeb. je sprac. podľa iŠVP – ISCED 1 pre oblasť Človek a príroda . Sprac. obsahu je postav. na zvedavosti žiaka, na jeho prirodz. potrebe spoznávať okolitý svet a na jeho akt. zapájaní sa do vyuč. procesu. Žiak sa učí prostred. zážitkov, objavuje a spoznáva svet okolo seba, učí sa v ňom orientovať a skúmať ho prostred. bádateľských a výskum. aktivít. Prac. učeb. sprevádzajú motivačné prvky objaviteľskej nám. plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky, kt.sú štyria námorníci. Je zameraná na aktívnu manipuláciu žiakov s materiálmi, s kt. sa stretávajú v bež. živote. | Prírodoveda pre tretiakov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
Prac. uč. je zostavená podľa iŠVP pre oblasť Človek a spoločnosť. Učivo je usporiadané do 2 temat. okruhov: Obec, Sviatočné dni v obci, Ročné obdobia. Prac. uč. je zameraná na pozorov., skúmanie, bádanie, porovnávanie., objavov., poznávanie a hodnotenie javov vo vlastnej obci. Nezastupiteľnú rolu v prac. uč. majú úlohy zamerané na vyhľadávanie, tvorenie a spoznávanie obce a jej okolia. Úlohy podporujúce vlastivedné vychádzky, kt. majú motivačno-heuristický charakter. Metod. informácie. a cieľové kompetencie podľa ŠVP nájde učiteľ v stručnej podobe priamo na stranách. | Vlastiveda pre tretiakov - pracovná učebnica (J. Dudášová, P. Muchová, P. Mäsiar) |
Učebnica nadväzuje na Hud. vých. pre 2. ročník ZŠ. Učebnica plná krásnych farieb a obrázkov prenesie žiakov do najrôz. regiónov Slovenska. Nachádzajú sa v nej aj pesničky v AJ. Na ľavej strane každého listu sa nachádzajú texty vo forme krátkych pozn., kt. sú doplnkom k jednotlivým piesňam. V knihe sú výrazné medzipredmetové vzťahy a to predovšetkým s predmetmi geografia alebo obči. náuka. Žiaci sa naučia o jednotlivých regiónoch SR, o znakoch obcí, ale aj o zaujímavostiach z iných krajín. V závere knihy sa nachádza kapitola s názvom Rýchlokurz hudobnej náuky. | Hudobná výchova pre 3. ročník ZŠ (E. Langsteinová, B. Felix) |
Prac. uč. je zameraná na získanie základné vedomostí a zručnosti rôznych oblastí ľudskej činnosti. Žiaci nadobudnú nielen teoretické vedomosti ale aj praktické zručnosti a prácu s rôznymi mat. a rôznymi technikami, kt. sú nevyhnutné pre ich ďalšie životné a spoločenské uplatnenie. Súčasťou učebnice sú aj poznatky o bezpečnosti na ceste, stravovaní a príprave pokrmov, ľud. tradíciách a remeslách. Obsahuje aj návody na jednoduché výrobky ako základný steh,výroba recyklovaného papiera, technika origami či vešiak z drôtu. | Pracovné vyučovanie pre 3. ročník ZŠ – pracovná učebnica (M. Vargová, Z. Bruchterová) |
Učebnica, kt. dôsledne rozvíja všetky jazykové zručnosti, gramatiku aj komunikáciu . Dá sa využiť aj dostupná stránka kde nájdu učitelia aj rodičia ďalšiu podporu a aktivity, ktoré pomôžu deťom dosiahnuť maximum v ich jazykových zruč. a vedomostiach. Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blokov Graphic Grammar. Učebnica ktorá rozvíja jazykovú úroveň žiakov prostredníctvom bohatého vizuálneho programu ako aj čítania a buduje tak ich sebadôveru. Živé animácie v cvičeniach gramatiky a čítania. Obsahuje materiál s interaktívnymi aktivitami a videami. | Anglický jazyk , Academy Stars 1 (D. Tucker, K. Harper, G. Pritchard, S. Clarke) |
V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade. Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách. | Etická výchova pre 3. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: M. Baginová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta viery. Učebnica náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: M. Baginová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Cesta viery. Pracovný zošit pre 3. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: M. Baginová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 3. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: T. Kerekaničová |
Učebnica kladie dôraz na celostný jaz. rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Učivo má byť prezentované, prehľadnou formou, graficky členená na jaz. a komunik. zložku. Učebnica má obsahovať štruktúrne komponenty: diskusia – jedna zo základných kompetencií, portfólio ako vhodný nástroj na sebahodnotenie žiak. Obsahom jaz. učiva učebnice majú byť vybrané slová, spodobovanie, priama reč, slovné druhy. Učivo má rozvíjať komunik. kompetencie , napr. interview, diskusia, umel. a vecný text,. aj o témy: riešenie konfliktov, tvoríme príbeh podľa osnovy, vymýšľame plagát a iné. | Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, R. Adame) |
Učebnica kladie dôraz na čítanie. s porozumením, rozvoj slovnej zásoby a vyjadrovacích schopností žiakov. Spracovaním má nadväzovať na koncepciu učebnice Čítanka pre 3. ročník ZŠ. Učivo má byť prezentované modernou a prehľadnou formou. Osvojené poznatky dôsledne využívať v komunikačných situáciách. Učebnica má obsahovať literárne pojmy komiks, strofa, kapitola, odsek, divadelná hra, dialóg, bájka, porekadlo, príslovie. Učivo má rozvíjať komunikačné kompetencie , napr. interview, diskusia, umelecký a vecný text. Učivo má rozvíjať čitateľskú gramotnosť. | Čítanka pre 4. ročník ZŠ (Z. Hirschnerová, M. Ondráš, M. Filagová) |
Učebnica má obsahovať aritmetické učivo a v geometrické učivo. Spracovanie učebnice má byť prehľadné a poskytovať dostatočné množstvo rôznorodých úloh, aby bolo možné diferencovať prácu na vyučovaní. Každá téma by mala končiť overovacou stranou, ktorá pomáha pedagógovi určiť mieru zvládnutia problematiky žiakmi. Dôraz by mal byť kladený predovšetkým na individuálny prístup, predstavivosť a možnosť získať poznatky zážitkovo, pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti. | Matematika pre štvrtákov - učebnica (M. Belic, J. Striežovská) |
Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie má nadväzovať na učebnicu. Má rozvíjať kľúčové kompetencie, medzipredmetové vzťahy a prierezové témy, rozvíjať problematiku finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard finančnej gramotnosti. Má klásť dôraz na individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa majú učiť pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti, pracovať na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do hĺbky. | Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 1. časť (M. Belic, J. Striežovská) |
Spracovanie učiva aritmetiky a geometrie má nadväzovať na učebnicu. Má rozvíjať kľúčové kompetencie, medzipredmetové vzťahy a prierezové témy, rozvíjať problematiku finančnej gramotnosti v nadväznosti na platný vzdelávací štandard finančnej gramotnosti. Má klásť dôraz na individuálny prístup, predstavivosť a zážitkové vyučovanie. Žiaci sa majú učiť pomocou manipulácie s predmetmi a rozvíjaním predstavivosti, pracovať na projektových témach, v ktorých riešia jednotlivé problémy do hĺbky. | Matematika pre štvrtákov - pracovný zošit, 2. časť (M. Belic, J. Striežovská) |
Obsahom učebnici má byť prírodovedné učivo vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. Má viesť žiakov k ciel. pozorovaniu, k vyjadrovaniu svojich predstáv a k porovnávaniu vecí a javov prostredníctvom didakticky premysleného systému pútavých a zaujímavých úloh. Prac. učebnica by mala preferovať zážitkové učenie, vlastné objavovanie, pátranie a skúmanie prostred. bádateľských a výskumných aktivít. Mala by využívať aj rôzne inovatívne metódy vzdelávania a diagnostika žiakov. | Prírodoveda pre štvrtákov - pracovná učebnica (R. Dobišová Adame, O. Kováčiková) |
Učebnica je tematicky zameraná predovšetkým na slovenské ľudové zvyky a tradície. Vybrané piesne vy mali charakterizovať konkrétny žáner (dožinkové piesne, vianočné koledy, trávnice...). Učebnica by mala žiakov sprevádzať svetom hudby a hravou formou upriamovať ich pozornosť na nové učivo, zadávať im úlohy alebo klásť otázky. Mala by obsah. informácie o hud.nástrojoch, zvykoch v regiónoch a odkazovať aj na mnohé umel. diela slov. umelcov. Mala by rozvíjať kritické myslenie žiakov, schopnosti tvorivo pristupovať k jednotlivým úlohám a podporovať rozvoj medzipredmetových vzťahov. | Hudobná výchova pre 4. ročník ZŠ (E. Langsteinová, B. Felix) |
Pracovná učebnica má byť tvorivá a zaujímavou formou umožniť žiakom osvojenie vedomostí a zručností, ktoré využijú v každodennom živote. Mala by poskytovať informácie o technických vynálezoch, ktoré uľahčujú prácu človeka, ako si nájsť zamestnanie, spoznajú rôzne technické materiály. Učebnica by mala vhodným spôsobom pre žiakov 4. ročníka základných škôl prepojiť teoretické poznatky a praktické úlohy, čím má potenciál žiakov zaujať a dávať im vhodný základ na to, aby samostatne a iniciatívne rozvíjali vlastné zručnosti, ktoré sa im budú hodiť v bežnom, ale i v pracovnom živote. | Pracovné vyučovanie pre 4. ročník ZŠ – pracovná učebnica (M. Vargová, Z. Bruchterová) |
Učebnica ktorá dôsledne a rovnomerne rozvíja všetky jazykové zručnosti, gramatiku aj komunikáciu pripraví žiakov nielen na jazykové skúšky Cambridge Young Learners Exam, ale aj na úspešné zvládnutie rôznych životných situácií v širokom rozsahu.• Dá sa využiť aj dostupná stránka kde nájdu učitelia aj rodičia ďalšiu podporu a aktivity, ktoré pomôžu deťom dosiahnuť maximum v ich jazykových zručnostiach a vedomostiach.• Výučba zameraná na rozvoj kritického myslenia, samostatnosti a sociálnych hodnôt, ktoré pripravujú žiakov do života• Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blok | Anglický jazyk Academy Stars 2 (D. Tucker, K. Harper, A. Harries) |
V PL sa využ. zážitkové učenie, kt. popri informáciách účinne podporuje pochopenie a zvnútornenie mravných noriem a napomáha osvojeniu správania sa, kt. je s nimi v súlade. Dôraz na rozvoj mravného usudzovania, na kultivovanie medziľud. vzťahov, kt. vychádzajú z rodiny, rozširujú sa na triedny kolektív a na školu. Deje sa to prostred. rozvoja soc. spôsobilostí. Etická vych. sa tak podieľa na primárnej prevencii porúch správania a učenia. Žiaci sú vedení ku krit. mysleniu, diskusii, hodnotiacim postojom, ku harmon. a stabilným vzťahom v rodine, v kolektíve spolužiakov i v iných soc. skupinách. | Etická výchova pre 4. ročník ZŠ – pracovné listy (E. Ivanová, Ľ. Kopinová, M.Otottová ) |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - západný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Poznávanie nádeje. Učebnica náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Poznávanie nádeje. Pracovný zošit pre 4. ročník ZŠ (katolícke náboženstvo - východný obrad), autor: I. Štibrana, P. Bacigál |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Pracovný zošit z náboženskej výchovy pre 4. ročník ZŠ (pravoslávne náboženstvo), autor: J. Zozuľak, V. Zozuľaková |
Učebnica, ktorá rozvíja všetky jaz. zručnosti, gramatiku aj komunikáciu , pripraví žiakov na jaz. skúšky Cambridge Young Learners Exam. Výučba zameraná na rozvoj krit. myslenia, samostatnosti a sociálnych hodnôt, ktoré pripravujú žiakov do života . Inovatívny prístup k výučbe gramatiky za pomoci vizuálnych blokov Graphic Grammar Učebnica ktorá rozvíja jaz. úroveň žiakov prostredníctvom bohatého vizuál. programu. Živé animácie v cvičeniach gramatiky a čítania pre žiakov. Obsahuje materiál s interaktívnymi aktivitami a videami na ďalšie precvičovanie doma. | Anglický jazyk, Project 2 (4th edition), autor: T. Hutchinson, R. Fricker |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
4. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
5. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, máobjednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každýdeň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škodyvoči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
6. V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky tohto opisu,Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnejpožiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovednýchosôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastnýnávrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cienpredmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvybude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
10. Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť "kúpa tovaru na účelyjeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
11. Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Trebišovská 10, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 Celok
9 597,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2020 09:47
13.07.2020 10:00
13.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.07.2020 16:34 - Vstupná ponuka | 9 597,68 | € | Cena s DPH |
11.07.2020 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 597,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: