• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:20

Detail zákazky Z202015225

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:17
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:20

Základné údaje

Z202015225

OF-216528

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858171

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

50573811

Ing. Radoslav Sádecký

Bielisko 648/2, Rajec, 01501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Terénne vybavenie

stan, strieška, vak, spací vak

  • 39522000-7 - Nepremokavé plachty, lodné plachty pre člny, plachetnice alebo pozemné vozidlá, ochranné a tieniace plachty, stany a kempingové výrobky
  • 39522530-1 - Stany
  • 39522540-4 - Spacie vaky
  • 39522541-1 - Spacie vaky plnené perím alebo páperím
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultraľahký stanový prístrešok pre min. 2 osoby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ultraľahký stanový prístrešok pre min. 2 osoby ks 1
Hmotnosť: g 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilné s vodeodolnou strieškou toho istého výrobcu  (položka č. 2)
Možnosť postaviť s použitím trekingových paličiek
Počet osôb: minimum 2 osoby
Pôdorys vnútorného stanu: minimum 1,3m x 2,1m
Podlaha: DWR úpravou, materiál ripstop minimálne 15D
 2. Ultraľahký vodeodolný prístrešok pre min. 2 osoby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ultraľahký vodeodolný prístrešok pre min. 2 osoby ks 1
Hmotnosť: g 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilné so stanovým prístreškom toho istého výrobcu (položka č. 1)
Možnosť postaviť s použitím trekingových paličiek
Počet osôb: minimum 2 osoby
Materiál tropika: ripstop, minimálne 20D
 3. Nafukovací matrac
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nafukovací matrac ks 1
Hmotnosť: g 500
Hrúbka: cm 6
Tepelný koeficient: hodnota 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery: minimálne 50x180 cm po celej dĺžke
Materiál: protišmykový, minimálne 70D spodná časť a 30D vrchná časť
 4. Spací vak I.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spací vak I. ks 1
Hmotnosť: g 800
Dĺžka: cm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S možnosťou rozloženia do tvaru prikrývky (obdĺžnik)
Materiál izolácie: perie/páperie
Vonkajší materiál: s DWR úpravou
Teplotný rozsah: komfort 8 °C, alebo menej / limit 3 °C, alebo menej/ extrém -10 °C, alebo menej
 5. Spací vak II.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spací vak II. ks 1
Hmotnosť: g 1400
Dĺžka: cm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál izolácie: perie/páperie
Vonkajší materiál: s DWR úpravou
Teplotný rozsah: komfort -7 °C, alebo menej / limit -14°C, alebo menej/ extrém -34 °C, alebo menej
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie tejto podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou a uvedie značku a presné číselné označenie tovaru.
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdŕžania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v zmluve.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom) ak nie je uvedené inak výrobcom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.1, FHPV, katedra ekológie, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

11.08.2020 13:00

5,00 ks

1 061,61

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2020 09:17

10.07.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2020 15:17 - Vstupná ponuka 1 060,80 € Cena s DPH
09.07.2020 15:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 060,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS