• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:05

Detail zákazky Z202015221

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:05

Základné údaje

Z202015221

OF-216275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858167

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov

Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školenie vodičov podľa ADR
Funkcia
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 1
Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov osoba 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť cena školenia za jednotlivý typ školenia s DPH + cena kolkovej známky s DPH. . Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti.
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve.
Platnosť zmluvy je do 31.10.2020.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 31.10.2020.
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch júl až október 2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnicka 1249 , Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

13.07.2020 08:53 — 30.10.2020 08:55

1,00 v zmysle opisného formulára

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2020 09:01

10.07.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 306
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2020 08:33 - Vstupná ponuka 782,01 € Cena s DPH
10.07.2020 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 782,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS