30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske stroje, zariadenia a príslušenstvo.
Veľkokapacitné skartovacie zariadenie.
Tovar, Služba
|
1. Veľkokapacitné skartovacie zariadenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. |
| Veľkokapacitné skartovacie zariadenie s vysokou rýchlosťou skartácie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Veľkokapacitné skartovacie zariadenie Kobra 260 S5 | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Rýchlosť skartácie | 6m/min |
| Kapacita skartácie | 29 |
| Hlučnosť | 55 dB |
| Stupeň utajenia | DIN : 2/NBÚ |
| skartácia sponiek, CD a DVD, platobných kariet | áno |
| Hmotnosť (kg) | 30 |
| Rozmery (d x š x v) (mm) | 430 x 310 x 830 |
| Názov |
| Dodanie požadovaného typu nového, nepoužívaného tovaru , zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko . |
| Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Dodanie tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
27.07.2020 08:36 — 07.08.2020 08:36
1,00 ks
1 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2020 08:38
10.07.2020 14:00
10.07.2020 14:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.07.2020 09:58 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
| 09.07.2020 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 999,96 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: