• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:05

Detail zákazky Z202015212

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2020 08:27
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 10:05

Základné údaje

Z202015212

OF-215338

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858153

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

52700763

RAMOTECH s. r. o.

Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drobná mechanizácia

krovinorez, vibračná doska, stolová brúska, kompresor olejový

  • 16300000-8 - Žacie mechanizmy
  • 31600000-2 - Elektrické zariadenia a prístroje
  • 42650000-7 - Pneumatické alebo motorové ručné nástroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Drobná mechanizácia
Funkcia
Drobná mechanizácia sa využíva pri opravách vozidiel, mechanizmov a pri údržbe ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krovinorez Stihl FS 131 alebo lepší ekvivalent ks 2
Motorová píla Husqvarna 372 XP - X TORQ alebo lepší ekvivalent ks 1
Motorová píla Stihl MS 261 alebo lepší ekvivalent ks 1
Motorová píla Husqvarna T525 alebo lepší ekvivalent ks 1
Priemyselný vysávač Dewalt 902 L alebo lepší ekvivalent ks 4
Demolačné kladivo Dewalt D25899K alebo lepší ekvivalent ks 5
Vyvetvovacia píla Stihl HT 133 alebo lepší ekvivalent ks 1
Vibračná doska Bomag BVP 18/45 alebo lepší ekvivalent ks 2
Jadrová vŕtačka MAKITA DBM 230 alebo lepší ekvivalent ks 1
Stojan P-54190 k jadrovej vŕtačke alebo lepší ekvivalent ks 1
Skúšačka vstrekovacích trysiek NC 050 alebo lepší ekvivalent ks 1
Lehátko s reguláciou operadla Rawtech alebo lepší ekvivalent ks 2
El. uťahovačka kolies na nákl. Voz. MAKITA TW 1000 alebo lepší ekvivalent ks 1
Zvárací invertor JASIC MIG 200A IGBT PRO (N229) alebo lepší ekvivalent ks 1
Hydraulický lis 30 T - CARMAX alebo lepší ekvivalent ks 2
Benzínový vysávač BV 300 Mountfield alebo lepší ekvivalent ks 1
Tlakový čistič Kärcher 5/15 CX Plus + FR Classic 1.520-934.0 alebo lepší ekvivalent ks 3
Dielenský vozík GEKO 272 ks náradia alebo lepší ekvivalent ks 2
Metabo W 18 LTX 600174850 alebo lepší ekvivalent ks 1
Metabo 18 LTX BL alebo lepší ekvivalent ks 1
Motorový zemný vrták HECHT 52 alebo lepší ekvivalent ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Miestom dodania sú jednotlivé strediská - Trenčín, Prievidza, Považská Bystrica.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť oprávnenie na podnikanie v predmete zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ pri stanovaní jednotkovej ceny, do ceny zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý tovar v originálnom balení, 1. akostnej triedy, spolu so záručnými listami a certifikátmi.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými a vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácii a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak Dodávateľ nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu alebo v stanovenom termíne dodania podľa zmluvy, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% zo zmluvnej ceny predmetu.
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku.
Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 24 mesiacov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Záručný a pozáručný servis.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

13.07.2020 08:25 — 31.08.2020 10:00

35,00 ks

17 859,95

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.07.2020 08:27

10.07.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 693
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2020 08:32 - Vstupná ponuka 17 859,94 € Cena bez DPH
10.07.2020 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 14 883,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS