00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
50649361
Xtreme.sk s. r. o.
Fialová 2C, Bratislava, 85107, SVK
Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
Tovar, Služba
1. Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
|
|
---|---|
Funkcia |
UAV – bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom. |
Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | komplet | 1 | ||
Maximálna doba letu podľa údajov výrobcu | min | 30 | ||
Prevádzková teplota | °C | -10 | +40 | |
Vnútorné úložisko | GB | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom: 1x prepravný batoh; 1x 2 páry vrtúľ; 1x autonabíjačka; 2x pohonný akumulátor; 1x nabíjací adaptér pre 4 akumulátory; 1x Adaptér batérie Power Bank; 6 ks náhradných batérií pre prácu v teréne | |
Systém sledovania prekážok: | áno |
Podporované SD karty | Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB |
Maximálne odchýlky v určení polohy: | Vertikálne: ± 0,1 m; Horizontálne: ± 0,3 m |
Prevádzkové frekvencie: | 2.400 - 2.4835 GHz a 5.725 - 5.850 GHz |
Inteligentná Batéria LiPo; | kompatibilná so systémom, ktorej prevádzková teplota je minimálne v rozsahu od -10°C do 40°C a doba nabíjania je do 90 min |
Nabíjačka: | Input: 100-240V 50-60Hz |
Gimbal: | Stabilizácia: 3 osová, náklon vertikálny: minimálny rozsah -90° – +30° ; Záber horizontálny: minimálny rozsah -75° – +75° |
Podporované SD karty: | Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB - formátovanie: FAT32 a exFAT |
OPTICKÁ KAMERA: Senzor: minimálne 1/2.3" CMOS, minimálne 12 Mpx; Objektív: FOV: okolo. 85°, 35mm (ekvivalent 24mm); Clona: minimálne f/2.8; Ostrenie minimálne od 0,5 m; ISO: minimálny rozsah 100-320; Minimálne rozmery obrázku: 4056×3040 (4:3), 4056×2280 (16:9); Foto módy: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov, Interval (2/3/5/7/10/15/20/30/60 s); Video módy: 4K Ultra HD: 3840×2160 30p, 2.7K: 2688×1512 30p, FHD: 1920×1080 30p; Max Video Bitrate: 100Mbps; Foto formát: JPEG; Video formát: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264) | |
TERMO KAMERA: Senzor: Nechladený VOx Microbolometer alebo ekvivalent; Objektív: HFOV: 57°, Clona: od f/1.1; Rozlíšenie senzoru: minimálne 160×120; Pixel Pitch: 12 m; Spectral Band: 8-14 m; Veľkosť obrázku [therm]: 640×480 (4:3); 640×360 (16:9); Módy fotenia: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov; Video módy: 640×360 @8.7fps; Rozsah rozpoznávania teploty: vysoký zisk: minimálny rozsah od -10° do +140°C, nízky zisk: minimálny rozsah od -10°to +400°C; Foto formát: JPEG; Video formát: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264) |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. |
1.2. Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie. |
1.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
1.4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy: |
2.1.1. názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodná značka |
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
2.1.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa |
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov. |
2.4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť. |
2.5.Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre. |
2.6. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom. |
2.7. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. |
2.8. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných a účinných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Zmluvy o NFP. |
2.8.1. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: |
a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby, |
b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, |
c) Úrad vládneho auditu, |
d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, |
e) Kontrolné orgány Európskej únie, |
f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit |
g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky; |
h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. |
2.9. Objednávateľ požaduje dostupnosť výrobcom autorizovaného záručného a pozáručného servisu na území SR. |
2.10. Zmluva, ktorá bude automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) nadobudne účinnosť až po kontrole na Riadiacom orgáne. |
2.11. Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. |
3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
3.3. V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov. |
3.4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa. |
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
4. Fakturácia: |
4.1. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na adresu sídla uvedenú v čl. I. ods.1.1 tejto zmluvy, z dôvodu financovania predmetu zmluvy z nenávratných finančných príspevkov z fondov EÚ. |
4.2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavovaných faktúrach číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje: |
a) názov operačného programu a prioritná os; číslo výzvy; názov a ID kód projektu; číslo zmluvy o poskytnutí NFP; |
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy). |
4.3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň názov projektu, ID kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 30–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu. |
4.4. Údaje uvedené bode 4.2. a) Objednávateľ doplní Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
5. Reklamácia: |
5.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
5.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
6. Odstúpenie od zmluvy: |
6.1. Táto zákazka je spolufinancovaná z fondov EÚ. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov. |
6.2. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
6.3. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 2.5 a 2.6 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.4 tejto zmluvy. |
6.4. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
6.5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
Jesenná 5, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
24.08.2020 08:00 — 07.09.2020 14:00
1,00 bal
4 374,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2020 14:38
10.07.2020 10:00
10.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2020 10:47 - Vstupná ponuka | 4 374,36 | € | Cena s DPH |
08.07.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 198,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: