• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 11:05

Detail zákazky Z202015154

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 11:05

Základné údaje

Z202015154

OF-215906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858133

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

50649361

Xtreme.sk s. r. o.

Fialová 2C, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov

Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov

  • 34711200-6 - Bezpilotné lietadlá
  • 34711400-8 - Lietadlá na špeciálne použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpilotné lietadlo s príslušenstvom určené pre diaľkový zber geopriestorových údajov
Funkcia
UAV – bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom.
Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo komplet 1
Maximálna doba letu podľa údajov výrobcu min 30
Prevádzková teplota °C -10 +40
Vnútorné úložisko GB 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
bezpilotné lietadlo – s kamerou, s termo-kamerou a doplnkovým príslušenstvom: 1x prepravný batoh; 1x 2 páry vrtúľ; 1x autonabíjačka; 2x pohonný akumulátor; 1x nabíjací adaptér pre 4 akumulátory; 1x Adaptér batérie Power Bank; 6 ks náhradných batérií pre prácu v teréne
Systém sledovania prekážok: áno
Podporované SD karty Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB
Maximálne odchýlky v určení polohy: Vertikálne: ± 0,1 m; Horizontálne: ± 0,3 m
Prevádzkové frekvencie: 2.400 - 2.4835 GHz a 5.725 - 5.850 GHz
Inteligentná Batéria LiPo; kompatibilná so systémom, ktorej prevádzková teplota je minimálne v rozsahu od -10°C do 40°C a doba nabíjania je do 90 min
Nabíjačka: Input: 100-240V 50-60Hz
Gimbal: Stabilizácia: 3 osová, náklon vertikálny: minimálny rozsah -90° – +30° ; Záber horizontálny: minimálny rozsah -75° – +75°
Podporované SD karty: Micro SD: UHS-I Speed Grade 3 rating s maximálnou kapacitou minimálne 128GB - formátovanie: FAT32 a exFAT
OPTICKÁ KAMERA: Senzor: minimálne 1/2.3" CMOS, minimálne 12 Mpx; Objektív: FOV: okolo. 85°, 35mm (ekvivalent 24mm); Clona: minimálne f/2.8; Ostrenie minimálne od 0,5 m; ISO: minimálny rozsah 100-320; Minimálne rozmery obrázku: 4056×3040 (4:3), 4056×2280 (16:9); Foto módy: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov, Interval (2/3/5/7/10/15/20/30/60 s); Video módy: 4K Ultra HD: 3840×2160 30p, 2.7K: 2688×1512 30p, FHD: 1920×1080 30p; Max Video Bitrate: 100Mbps; Foto formát: JPEG; Video formát: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
TERMO KAMERA: Senzor: Nechladený VOx Microbolometer alebo ekvivalent; Objektív: HFOV: 57°, Clona: od f/1.1; Rozlíšenie senzoru: minimálne 160×120; Pixel Pitch: 12 m; Spectral Band: 8-14 m; Veľkosť obrázku [therm]: 640×480 (4:3); 640×360 (16:9); Módy fotenia: Jedna snímka, Viac snímok za sebou - 3/5/7 záberov; Video módy: 640×360 @8.7fps; Rozsah rozpoznávania teploty: vysoký zisk: minimálny rozsah od -10° do +140°C, nízky zisk: minimálny rozsah od -10°to +400°C; Foto formát: JPEG; Video formát: MP4, MOV (MPEG-4 AVC/H.264)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením.
1.2. Predmet zákazky je financovaný z nenávratných finančných prostriedkov Európskej únie.
1.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
1.4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy:
2.1.1. názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodná značka
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.1.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
2.4. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
2.5.Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa. Ekvivalent však musí mať minimálne porovnateľné, alebo lepšie technické parametre.
2.6. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom.
2.7. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve.
2.8. Dodávateľ sa zaväzuje, že umožní výkon kontroly/auditu zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných platných a účinných právnych predpisov SR a právnych aktov EÚ, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Zmluvy o NFP.
2.8.1. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky a ním poverené osoby,
b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby,
c) Úrad vládneho auditu,
d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky,
e) Kontrolné orgány Európskej únie,
f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit
g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky;
h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
2.9. Objednávateľ požaduje dostupnosť výrobcom autorizovaného záručného a pozáručného servisu na území SR.
2.10. Zmluva, ktorá bude automaticky zverejnená v Centrálnom registri zmlúv (CRZ) nadobudne účinnosť až po kontrole na Riadiacom orgáne.
2.11. Účinnosť zmluvy uzavretej cez elektronické trhovisko a spolufinancovanej z fondov EÚ je naviazaná na výsledky kontroly predmetného VO zo strany RO/NO. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska.
3. Termín a miesto realizácie dodávky:
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. Dodávateľ telefonicky vyzve 24 hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3.3. V prípade zistenia vady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový, rovnakých parametrov.
3.4. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
3.5. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
4. Fakturácia:
4.1. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na adresu sídla uvedenú v čl. I. ods.1.1 tejto zmluvy, z dôvodu financovania predmetu zmluvy z nenávratných finančných príspevkov z fondov EÚ.
4.2. Dodávateľ je povinný uvádzať na ním vystavovaných faktúrach číslo tejto zmluvy a nasledovné údaje:
a) názov operačného programu a prioritná os; číslo výzvy; názov a ID kód projektu; číslo zmluvy o poskytnutí NFP;
b) - osoby oprávnené konať za zmluvné strany a ich funkcie; - právne formy zmluvných strán, resp. zápis v príslušnom registri; názvy bánk, v ktorých majú zmluvné strany vedené účty (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - číslo účtu, resp. IBAN (ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy); - IČ DPH (ak je tento údaj relevantný; ak tento údaj nebude uvedený v článku I Zmluvy).
4.3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zároveň názov projektu, ID kód projektu. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a Dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová 30–dňová lehota splatnosti začne plynúť prevzatím nového, resp. upraveného daňového dokladu.
4.4. Údaje uvedené bode 4.2. a) Objednávateľ doplní Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Reklamácia:
5.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
6. Odstúpenie od zmluvy:
6.1. Táto zákazka je spolufinancovaná z fondov EÚ. Objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov v prípade, že ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov.
6.2. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok vrátenie predmetu zákazky, odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
6.3. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 2.5 a 2.6 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.4 tejto zmluvy.
6.4. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
6.5. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 5, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

24.08.2020 08:00 — 07.09.2020 14:00

1,00 bal

4 374,39

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2020 14:38

10.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 21
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2020 10:47 - Vstupná ponuka 4 374,36 € Cena s DPH
08.07.2020 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 4 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS