• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 15:50

Detail zákazky Z202015143

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 15:50

Základné údaje

Z202015143

OF-216399

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4852474

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

45724351

STOP LUP, s.r.o.

Sasinkova 597/9, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Doplnenie prístupového systému

komponenty, prístupový systém, externá čítačka, el. otvárač, stolná čítačka, injector

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Doplnenie prístupového systému
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodávka komponentov, potrebných na inštaláciu a doplnenie dochádzkového systému.
2. Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže, odskúšania funkčnosti systému a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa ½ ks 6
2. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa 2 ks 6
3. Externá čítačka (vrátane SW licencie a podložky) adresa 3 ks 4
4. El. otvárač ABLOY 12VDC s monitorovaním - 17RR ks 9
5. ENCO - Stolná čítačka kariet Mifare / DESFire, USB ks 4
6. PoE injector ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Externá čítačka kariet - k bodu 1, 2 a 3:
1.2. Formáty výstupného rozhrania - Wiegand - Asynchrónne sériové rozhranie s dotazovacím režimom RPX – pomocou RS485 protokolu - Adresácia jednotlivých čítačiek voči riadiacej jednotke pomocou RPX - Emulácia klávesnice
1.3. Pripojenie kábel 12 žilový
1.4. Krytie IP66
1.5. Rozmery - výška 138,5mm - šírka 50mm - hĺbka 15,5mm - tolerancia +/- 10%
1.6. Funkčnosť čítačky kariet - Čítanie kariet na frekvencii 13,56 MHz – karty Mifare Standard/Classic a zároveň i karty Mifare DESFire EV, ISO 14443A - Možnosť reštartu zariadenia pomocou vzdialeného pripojenia
pokrač. bodu 1.6. - Možnosť upgradu firmware čítačky pomocou vzdialeného pripojenia - Diagnostika chybových stavov pomocou vzdialeného pripojenia
4.1. El. otvárač ABLOY 12VDC s monitorovaním - 17RR - Univerzálny elektrický zámok s monitorovacím kontaktom, ktorý možno použiť pre základný nezabezpečený monitoring stavu dverí - Pevnosť proti vylomeniu: min. 3 500 N - Štandardná konštrukcia západky
pokrač. bodu 4.1. - Rozsah pracovných teplôt: -15°C až +40°C - Napájacie napätie: 12 V DC - Odpor cievky: 44 Ohm - Prúdový odber: max. 270 mA - Monitorovací kontakt je aktivovaný jazýčkom zámku
pokrač. bodu 4.1. - Symetrický konštrukčný tvar - Štandardne s nastaviteľnou západkou, max. 3mm Možno použiť pro DIN pravé i ľavé dvere otočením o 180°
5.1.  ENCO - Stolná čítačka kariet Mifare / DESFire, USB
6.1. 6. PoE Injector
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž, odskúšanie funkčnosti systému a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12. Súčasťou dodávky musí byť aj doklad o kompatibilite použitých komponentov v systémoch Passport/WATT a systémom ACCESS.
13. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti predmetu zmluvy v prostredí objednávateľa.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie technickej špecifikácie, funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy objednávateľom, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

15.07.2020 08:00 — 30.07.2020 15:00

1,00 súbor

6 108,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2020 14:45

09.07.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2020 13:54 - Vstupná ponuka 5 448,00 € Cena s DPH
08.07.2020 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 5 448,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS