• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2020 14:15

Detail zákazky Z202015142

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2020 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2020 14:15

Základné údaje

Z202015142

OF-216386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4863596

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drogéria - rôzny spotrebný materiál

tácky, nádoby, rukavice,

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Funkcia
Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Odpadkový kôš s vkladacou vložkou a pedálom, objem 20L ks 20
2. Ventilátor stojanový ks 30
3. Ventilátor vrtuľový oscilačný ks 30
4. Metla na zametanie s tyčou 120cm ks 30
5. Utierky kuchynské TENTO Extra pevné/2 rolky bal 1500
6. nabíjacie baterky AA ks 20
7. nabíjacie baterky AAA ks 20
8. Plastové odpadkové koše Manutan Handy, objem 80 l ks 2
9. WD-40 450 ML - UNIVERZÁLNÍ MAZIVO ks 20
10. Sifo Čistič 500 g ks 200
11. Univerzálne sekundové lepidlo Super Attak Precision, 5 g ks 30
12. Stretch fólia 500 mm x 300 m ks 30
13. Mydlo s dávkovačom/500 ml ks 300
14. SOLVINA PROFI tekutá mycia pasta 450g ks 100
15. Potravinársky špagát 100 g. ks 50
16. Zapalky ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2. stĺpový ventilátor, zapínateľná oscilácia o 45°, tri rýchlostné stupne, tri rozličné ventilačné režimy, výška 85 cm, farba biela
3. biela farba, výkon 50W, priemer vrtule 40 cm, postavenie na zem, tri rýchlosti, nastaviteľná výška a uhol sklonu, pri vetraní osciluje 75 ° v nastavenom smere. Vybavený ochranou proti prehriatiu a diaľkovým ovládaním. nastaviteľný časovač do 7,5 hodín , tichá prevádzka, nastaviteľná výška i sklon, stabilný krížový podstavec, predná aj zadná ochranná mriežka.
4. Metla s rúčkou PVC Dĺžka vlasu 15cm, šírka metly 33cm
5. Utierky kuchynské TENTO Extra/2 rolky v balení, 3-vrstvové, nerozpadávajú sa, návin 17,1 m, 70 útržkov, 100% celulóza
6. AA 2500 mAh Eneloop
7. Eneloop Pro AAA,  930 mAh,
8. Plastové odpadkové koše Manutan Handy, objem 80 l farba poklopu červená
9. Viacúčelový mazací prostriedok WD-40
10. Sifo Čistič sifónov odpadov a potrubí granule 500 g
11. Univerzálne sekundové lepidlo Super Attak Precision, 5 g - plastový obal Obsahuje etyl 2-kyanoakrylát
12. Stretch fólia 500 mm x 300 m, 23 mikrónov Ø stredu kotúča: 50 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t).
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

7 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.07.2020 09:25

14.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 482
 90
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2020 15:16 - Vstupná ponuka 7 500,00 € Cena bez DPH
14.07.2020 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 7 498,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS