30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17328934
PRO-DIVE s.r.o
Dulovo nám. 12 , Bratislava, 82108, SVK
Opravy, revízie potápačskej výstroje a výzbroje
revízie, odborné skúšky, odborné prehliadky, potápačská výstroj
Služba
1. Revízie potápačskej výstroje
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie autorizovaných servisných prehliadok a odborných skúšok potápačskej výstroje (revízie) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Revízia 1. stupňa pľúcnej automatiky Apeks | počet revízií | 32 | ||
2) Revízia 2. stupňa pľúcnej automatiky Apeks | počet revízií | 32 | ||
3) Hydrostaticka skuska potápačskej fľaše 10l/300bar | počet revízií | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A) ROZSAH PRÁC V RÁMCI ROČNEJ SERVISNEJ PREHLIADKY DÝCHACEJ AUTOMATIKY Apeks: | |
- odborné posúdenie (vizuálna a funčná kontrola) stavu dýchacej automatiky (1. a 2. stupeň), zmeranie parametrov pred servisom a ich zaznamenanie | |
- rozobratie automatiky (1. a 2. stupeň), zbavenie všetkých nečistôt a usadenín z jednotlivých dielov automatiky | |
- odborné chemické vyčistenie jednotlivých častí 1. a 2. stupňa automatiky v ultrasonickej vaničke | |
- výmena všetkých výrobcom doporučených náhradných dielov (tzv. "servisný kit") v rámci ročnej servisnej prehliadky | |
- zloženie a nastavenie automatiky na požadované parametre | |
- kompletizácia celej automatiky vrátane kontroly pripojenia všetkých LP hadíc a hadíc manometra | |
- funkčná skúška automatiky na povrchovom počítačovom testovacom zariadení a zaznamenanie nastavených parametrov (hodnota stredotlaku pre 1.stupeň, krakovacieho tlaku pre 2.stupeň, krivky prietokového testu) do protokolu o servise | |
- odovzdanie všetkých vymenených častí automatiky Objednávateľovi služby | |
- odovzdanie servisného protokolu (správy o periodickej servisnej prehliadke a skúške) | |
B) ROZSAH PRÁC V RÁMCI 5 ROČNEJ SERVISNEJ PREHLIADKY (HYDROSTATICKÝ TEST) POTÁPAČSKEJ FĽAŠE | |
- odborné posúdenie stavu tlakovej nádoby a ventilu | |
- demontáž potápačskej fľaše (odmontovanie ventilu, botky, ochrannej sieťky a madla) | |
- vizuálna kontrola stavu vonkajšieho náteru tlakovej nádoby | |
- vizuálna kontrola stavu vnútorného steny tlakovej nádoby | |
- vnútorné mechanické vyčistenie stien tlakovej nádoby | |
-vodotlaková skúška tlakovej nádoby a jej vysušenie | |
- kompletizácia potápačskej fľaše (namontovanie ventilu, stabilizačnej botky, ochrannej sieťky a madla) | |
- pneumatický test testnosti potápačskej fľaše | |
- vystavenie protokolu o periodickej skúške tlakových fliaš |
Názov |
Plnenie zmluvy bude realizované jednorazovo |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky. |
Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz a aj dovoz materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 |
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na výstroji podľa predpísaných postupov od vyššie uvedených výrobcov potápačskej výstroje, ktorou disponuje Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb po zrealizovaní objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Pri servise dýchacích automatík (1. a 2. stupňa) musí dodávateľ používať výhradne originálne, nové a nepoužité náhradné diely alebo výrobcami schválené náhradné diely a technológie podľa servisného návodu výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Pôvodné diely, ktoré budú vymenené za nové sa musia odovzdať objednávateľovi |
Všetky úkony servisnej prehliadky (revízie) dýchacích automatík, ich nastavenie, nameranie vstupných a výstupných hodnôt a intervalov, musí Dodávateľ prevádzať v zmysle doporučení výrobcu prístroja na počítačovom testovacom zariadení, ktoré musí umožniť vytlačiť záverečný protokol s nastavenými hodnotami stredotlaku pre 1. stupeň, krakovacieho tlaku pre 2. stupeň a grafom prietokového testu vypovedajúcom o tom, či regulátor spĺňa alebo nespĺňa výrobcom stanovenú požiadavku prietoku potrebného pre určenie celkového výkonu dýchacej automatiky. |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
13.07.2020 07:00 — 27.07.2020 13:00
1,00 celok
3 401,57
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2020 13:09
10.07.2020 10:00
10.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.07.2020 13:24 - Vstupná ponuka | 3 401,57 | € | Cena s DPH |
06.07.2020 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 401,57 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: