• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 12:50

Detail zákazky Z202015089

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 12:50

Základné údaje

Z202015089

OF-216402

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858083

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základný kurz vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR

kurz, ADR

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný kurz vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR
Funkcia
Základný kurz vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe, ktorý vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- vodiča na prepravu nebezpečných vecí ADR v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz osoba 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomostí pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR.
Požadovaný rozsah kurzu Vykonanie základ. skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebezp. vecí v kusových zásielkach, voľne ložených, v cisternách a prepravu nebezpečných vecí triedy 1 (výbušné látky a predmety).
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Miesto konania kurzu Martin, Žilinský kraj a okolie dátum uskutočnenia a ukončenia kurzu do 30.11.2020 .
Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, kolkové známky, certifikáty/osvedčenia a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu, ktorá bude upresnená po telefonickom dohovore s objednávateľom.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR.
Do faktúry nezahŕňať správne poplatky podľa osobitných predpisov (kolky zo školení)

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Miesto konania kurzu Martin, Žilinský kraj a okolie dátum uskutočnenia a ukončenia kurzu do 30.11.2020 .
Navrhnutá hodnota Nemožno splniť podmienku na miesto školenia

Na základe schválených priestorov MDV SR na výkon školení ADR, nie je možné splniť požiadavku - žiadne poverené zariadenie nerobí školenia v požadovanej lokalite - odporúčame zmeniť na ,,Miesto kuru: Slovenská republika,,

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

03.08.2020 10:57 — 30.11.2020 10:57

1,00 zákazka

2 348,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2020 10:58

10.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2020 14:57 - Vstupná ponuka 2 348,80 € Cena s DPH
08.07.2020 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 348,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS