• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 11:35

Detail zákazky Z202015064

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    20.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.07.2020 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.07.2020 11:35

Základné údaje

Z202015064

OF-216395

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4873552

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu pre rok 2021

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do odberného miesta obstarávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Funkcia
Poskytnutie systémových služieb v rozsahu danom technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete vrátane prenesenia zodpovednosti za odchýlku na dodávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje združenú dodávku zemného plynu na obdobie od 01.01.2021 do 01.01.2022 v rozpätí plynárenského dňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odberné miesto – predpokladaná CELKOVÁ spotreba zemného plynu počas platnosti zmluvy MWh 4800
Odberné miesto – DENNÉ maximálne množstvo ( DMM ) m3 2900
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Počet odberných miest 1
2. POD kód odberného miesta SKSPPDIS000930020614
3. Kategória odberu Veľkoodber
4. Typ tarify pre odberné miesto V11
5. Zmluvné obdobie 01.01.2021  -  01.01.2022
6. Tolerancia odberu v rámci ročného množstva 75 % - 120 %
7.Odberový diagram (váhy) pre jednotlivé kalendárne mesiace 20-17-12- 8-1-1-1-1-2-6-13-18  %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta odberateľa podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS - OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
3. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za službu obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním, spotrebnej dane, ostatných prípadných poplatkov za odberné miesto. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5. Dodávateľ do 7 dní  od uzatvorenia zmluvy v súlade s požiadavkami uvedenými v Opisnom formulári zákazky, zašle verejnému obstarávateľovi prílohu k Zmluve – Kalkuláciu vysúťaženej ceny, ktorej obsahom bude rozčlenenie víťaznej výšky ponuky na jednotkové ceny za jednotlivé činnosti – služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, ceny za služby súvisiace so skladovaním. V prípade, ak vysúťažená cena nekorešponduje s požadovaným rozpisom, prípadne dodávateľ nepredloží tento dokument, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
6. Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a Dodávateľ môže byť vyzvaný Objednávateľom k preukázaniu tejto skutočnosti. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
7. Dodávateľ má  PLATNÚ zmluvu na rok 2021 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje  o uzatvorení zmluvy na rok 2021 a 2022  s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný Objednávateľom k preukázaniu tejto skutočnosti.  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
9. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO).
10. Ponúknutá cena bude v zmysle technickej špecifikácie za celé množstvo odberu počas trvania zmluvy ( 4 800 MWh).
11. Úhrada za odobratý plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 45 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje mesačné vyúčtovanie a mesačnú fakturáciu bez zálohových platieb.
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú a čas plnenia zmluvy je  od 06:00 hod dňa 01.01.2021 do 06:00 hod dňa 01.01.2022 v rozpätí plynárenského dňa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 10, Košice - mestská časť Džungľa, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.01.2021 06:00 — 01.01.2022 06:00

4 800,00 MWh

160 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.07.2020 10:01

20.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 194
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2020 09:16 - Vstupná ponuka 159 999,00 € Cena bez DPH
17.07.2020 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 155 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS