• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 13:50

Detail zákazky Z202015027

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.07.2020 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2020 13:50

Základné údaje

Z202015027

OF-216479

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4858081

Objednávateľ

00329321

Mesto Levoča

Námestie Majstra Pavla č. 4, Levoča, 05401, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie a súvisiace služby

elektrina, dodávka elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu na dobu 12 mesiacov do 86 odberných miest( ďalej len OM) t.j. od 1.1.2021 - 31.12.2021 špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa vo všetkých odberných miestach a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 SEČ dňa 1.1.2021 do 23:59 hod. SEČ dňa 31.12.2021.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení.
Cenová ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku.
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie aj pre svoje príspevkové a rozpočtové organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkové predpokladané množstvo za 86 odberných miest spolu za zmluvné obdobie - 12 mesiacov kWh 1 488 503
z toho jednotarif C1,3 - VT (18 odberných miest) kWh 75 936
z toho dvojtarif C 4,6 - VT (26 odberných miest) kWh 705 244
z toho dvojtarif C 4,6 - NT (26 odberných miest) kWh 257 644
z toho dvojtarif C7 - VT (6 odberných miest) kWh 26 909
z toho dvojtarif C7 - NT (6 odberných miest) kWh 121 515
z toho jednotarif C10 - VT - verejné osvetlenie (31 odberných miest) kWh 290 517
z toho jednotarif D1 - VT (2 odberné meista) kWh 982
z toho jednotarif D2 - VT (3 odberné miesta) kWh 9 756
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zoznam odberných miest vrátane ich technických špecifikácií je uvedený prílohe č.1, (názov súboru: Zoznam odberných miest.pdf)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ vystaví objednávateľovi zálohovú faktúru do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak k nej dôjde.
3.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať elektrickú energiu nepretržite do všetkých OM objednávateľa za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len „OPET“) a v súlade s Osobitnými ustanoveniami o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len „OUEP“), pričom sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa distribúciu elektrickej energie a služby spojené s dodávkou elektriny.
4. Akékoľvek prerušenie dodávky elektrickej energie v rozpore s touto zmluvou a/alebo platnými právnymi predpismi v oblasti energetiky je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
5. Dodávateľ garantuje prevzatie zodpovednosti za odchýlku v súlade s technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete pri dodávke elektrickej energie do dohodnutých OM objednávateľa. Nedodržanie tohto záväzku/garancie je pre objednávateľa dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
6. Objednávateľ sa zaväzuje dodanú elektrickú energiu odoberať a dodávateľovi zaplatiť za dodávku elektrickej energie a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
7. Dodaná elektrická energia je taká, ktorá bola odmeraná meradlami v OM objednávateľa v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol prevádzkovateľ distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“).
8. Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku objednávateľa v plnom rozsahu.
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok.
10. Predmetom zákazky je cena za dodávku silovej elektriny s prevzatím zodpovednosti za odchýlku.
11. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek poplatky súvisiace s dodávkou elektrickej energie a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami okrem stanovených URSO-m v zmysle príslušnej legislatívy.
12. Cena za regulované služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémove služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálnych cenových rozhodnutí URSO platných a účinných v čase dodania plnení nie sú predmetom zákazky, ale budú súčasťou celkovej ceny dodanej elektrickej energie.
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči objednávateľovi z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a uvedeným predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
14. Platbu za opakované dodanie elektrickej energie bude objednávateľ realizovať každý mesiac na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vo výške skutočnej spotreby elektrickej energie alebo predpokladanej výšky platby za odber elektrickej energie.
15. Výška, počet, termíny a spôsob platieb preddavkov budú špecifikované na základe splátkového kalendára, ktorý sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
16. Faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
17. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 31.12.2020 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom dodávky od 01.01.2021 00:00 hod. do 31.12.2021 23:59 hod. a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá.
19. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť: i) rezervované kapacity (RK) pre všetky OM objednávateľa dohodnuté touto zmluvou, ii) úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre dohodnuté OM objednávateľa na žiadosť objednávateľa.
20. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k ukončeniu zmluvy, a to do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod dodávky elektrickej energie pre zmluvou dohodnuté OM na ďalšieho dodávateľa.
21. Dodávateľ a objednávateľ sa výslovne dohodli, že odpojenie objednávateľa od zdroja elektrickej energie sa touto zmluvou vylučuje.
22. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade poškodenia, resp. nesprávneho merania meradla v OM dohodnutom zmluvou zabezpečí montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla v OM objednávateľa na náklady objednávateľa.
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobrania alebo prekročenia touto zmluvou kontrahovaného množstva elektrickej energie.
24. Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť objednávateľa zabezpečiť preskúšanie meradiel na náklady objednávateľa.
25. Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu povolenia na podnikanie v energetike vydaného ÚRSO podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o energetike“) v rozsahu predmetu zákazky. Prípadne predloží doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie. Nesplnenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
26. Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy na obdobie trvania tejto zmluvy uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a poskytovaní podporných služieb v energetike, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení takejto zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
27. Do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy sa dodávateľ zaväzuje objednávateľovi predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platnej zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrickou energiou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
28. Do 7 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť podrobný aktualizovaný rozbor ceny - vyplnením Prílohy č. 2 - Kalkulácia pre uchádzača na rok 2021. Uvedený súbor bude poskytnutý dodávateľovi po uzavretí zmluvy vo formáte .xls.
29. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi zakladá právo odstúpiť od zmluvy. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy voči objednávateľovi žiadne sankcie.
30. Dodávateľ a objednávateľ sa zaväzujú pri dodávke elektrickej energie vrátane distribučných služieb spravovať sa ustanoveniami zmluvy, platnými technickými podmienkami a prevádzkovým poriadkom PDS, všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými pre oblasť energetiky, najmä zákonom o energetike, zákonom č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach v znení neskorších predpisov a vyhláškou ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v znení neskorších predpisov.
31. Dodávateľ sa zaväzuje uzavrieť individuálne zmluvy o združenej dodávke elektrickej energie medzi dodávateľom a jednotlivými odberateľmi.
32. Cena za 1 MWh bude vypočítaná tak, že sa vydelí celková ponúknutá cena bez DPH predpokladaným množstvom odberu. Z takto vypočítanej ceny za 1 MWh sa bude faktúrovať mesačná platba podľa skutočne odobraného množstva.
33. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť. 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Majstra Pavla 4/4, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1 488 503,00 kWh

256 646,94

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.07.2020 10:55

10.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 176
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2020 11:25 - Vstupná ponuka 256 646,94 € Cena s DPH
10.07.2020 12:30 - Najvýhodnejšia ponuka 253 080,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS