Z202015013
OF-216278
zrušená
35542641
Základná škola Drábova 3, Košice
Drábova 3, Košice, 04023, SVK
Učebnice
učebnice, základná škola
Tovar, Služba
1. Učebnice
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie učebníc pre žiakov 1.,2.,3. a 4. ročníka základnej školy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Šlabikár - 1. a 2. časť + čítanka, 1.ročník | ks | 60 | ||
2. Hudobná výchova - 1. ročník | ks | 10 | ||
3. Matematika - 1. ročník, pracovný zošit 1.,2.,3. časť | ks | 60 | ||
4. Etická výchova - 1.ročník | ks | 25 | ||
5. Náboženská výchova- 1.ročník, pracovný zošit - Radostná cesta lásky (západný obrad) | ks | 40 | ||
6. Výtvarná výchová - 1. ročník | ks | 25 | ||
7. Slovenský jazyk - 2. ročník učebnica | ks | 45 | ||
8. Čítanka - 2. ročník | ks | 20 | ||
9. Prvouka - 2. ročník, pracovná učebnica | ks | 60 | ||
10. Matematika - 2. ročník + pracovný zošit 1.,2. časť | ks | 25 | ||
11. Náboženská výchova - 2. ročník, pracovný zošit - Cesta dôvery (západný obrad) | ks | 45 | ||
12. Etická výchova - 2.ročník, pracovný zošit | ks | 10 | ||
13. Výtvarná výchová - 2. ročník | ks | 20 | ||
14. Hudobná výchova - 2. ročník | ks | 10 | ||
15. Slovenský jazyk - 3. ročník, pracovný zošit | ks | 45 | ||
16. Prírodoveda - 3. ročník, pracovná učebnica | ks | 60 | ||
17. Etická výchova - 3. ročník | ks | 15 | ||
18. Náboženská výchova - 3. ročník, pracovný zošit - Cesta viery (západný obrad) | ks | 60 | ||
19. Hudobná výchova - 3. ročník | ks | 20 | ||
20. Anglický jazyk - 3. ročník, Family and Friends 1 ( 2nd) | ks | 35 | ||
21. Výtvarná výchova - 3. ročník | ks | 25 | ||
22. Pracovné vyučovanie - 3. ročník | ks | 60 | ||
23. Slovenský jazyk - 4. ročník | ks | 20 | ||
24. Prírodoveda - 4. ročník , pracovná učebnica | ks | 40 | ||
25. Matematika - 4. ročník + pracovný zošit 1.,2. časť | ks | 50 | ||
26. Vlastiveda - 4. ročník 1. časť. - pracovná učebnica | ks | 40 | ||
27. Vlastiveda - 4. ročník 2. časť. - pracovná učebnica | ks | 40 | ||
28. Etická výchova - 4. ročník | ks | 20 | ||
29. Náboženská výchova - 4. ročník , Poznávanie nádeje, pracovný zošit (západný obrad) | ks | 50 | ||
30. Anglický jazyk - 4. ročník, Family and Friends 2 ( 2nd) | ks | 30 | ||
31. Pracovné vyučovanie - 4. ročník | ks | 50 | ||
32. Anglický jazyjk - 5. ročník, Project Explore 1 | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Šlabikár 1. a 2. časť + čítanka, ktorá je ako samostatná učebnica. Použitá analyticko – syntetická metóda. Pri každom vyvodenom písmene krátka motivačná báseň, ktorú sa žiaci môžu naučiť (už aj v prípravnom období). Celým rokom deti sprevádza reálna postava dieťaťa a jej rodina. Nácvik písania písmen musí prebiehať súbežne s nácvikom čítania. Možnosť dokúpenia pracovného zošita, ktorý je možné využívať už aj v prípravnom období (t. z. precvičovanie tvarov veľkej abecedy a ich vzájomné porovnávanie a rozlišovanie). | Šlabikár - 1. a 2. časť + čítanka, 1.ročník , autor : Striežovská |
Pracovná učebnica s možnosťou dokreslovania a vyfarbovania. Ľudové piesne, umelé piesne s ilustráciami. Podpora hudobného doprovodu na CD nosiči. | Hudobná výchova - 1. ročník, autor : Kopinová |
Pracovné zošity sú napísané tak, aby spĺňali požiadavky štátneho vzdelávacieho programu. Autori vychádzali zo zásad Riadeného Aktívneho Učenia. Počas školského roka pracujeme s číslom vo všetkých jeho významoch, budujeme predstavu mnohosti, adresy aj zmeny. Obsahujú veľa typov úloh, ale na druhej strane je každý zošit prehľadný a systematicky usporiadaný. Novinkou sú Doplnkové úlohy zaradené na konci každého pracovného zošita. Všetky tri pracovné zošity podporujú Riadené Aktívne Učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu a spoluprácu žiakov. | Matematika - 1. ročník, pracovný zošit 1.,2.,3. časť, autor: Bero |
Učebný materiál obsahuje pracovné listy a metodickú príručku. Neobsahuje učebnicu. Prvý tematický celok: Postoje a zručnosti medziľudských vzťahov. Druhý tematický celok : Prvky prosociálneho správania sa v detskom kolektíve. Tretí tematický celok : Ľudská dôstojnosť a sebaúcta. Štvrtý tematický celok : Pozitívne prijatie a hodnotenie iných. Piaty tematický celok: Naša rodina | Etická výchova - 1.ročník, autor : Ivanová |
Obsahuje didakticky spracované učivo v súlade s príslušným inovovaným štátnym vzdelávacím programom NAB/NAV. Rešpektuje ročníkový cieľ, ktorým je spoznávanie lásky milujúceho Boha Otca k svetu a človeku, vytvárania si pozitívneho vzťahu k Bohu, ľuďom a svetu a osvojovania si vonkajších prejavov lásky. Metódy spracovania textu a obrazu sú vhodné a inovatívne, úlohy pre žiakov sú prehľadné a adekvátne ich možnostiam. | Náboženská výchova, pracovný zošit, autor : Balážová |
Jednotlivé kapitoly sú zvýraznené väčším typom písma a farbou, takže sa žiak v učive rýchlo zorientuje. Množstvo textu je primerané veku a doplnené obrázkami či fotografiami. Žiaci sa naučia spoznávať a kresliť obrysy, modelovať tvary, rozumieť farbám, používať rôzne materiály. Naučia sa, čo je to ilustrácia a ako ju vytvoriť, zoznámia sa s fotografiou a svetom filmu alebo s možnosťami, ktoré nám ponúka dnešná počítačová technika. Teoretická časť je v súlade s praktickou. Kapitoly zamerané na konkrétne profesie vo výtvarníckom svete (maliari, sochári, grafici, architekti, dizajnéri...) | Výtvarná výchová - 1. ročník, autor : Čarný |
Dôsledné prepojenie jazykovej a slohovej zložky. Má vychádzať z poznania vlastnej reči v bežnej komunikácii. Učebnica má online podporu a offline multimediálny disk pre prácu s interaktívnou tabuľou. Samostatná učebnica a pracovný zošit. Každé učivo má pracovný list v pracovnom zošite. | Slovenský jazyk - 2. ročník učebnica, autor : Hirschnerová |
Čítanka je rozdelená na 16 farebne odlíšených kapitol. Každý text obsahuje otázky a úlohy na osvojenie kľúčových čitateľských kompetencií. Obsahuje vysvetlenie menej známych slov. Samostatná čítanka a pracovný zošit. Pracovný zošit obsahuje opakovacie testy a námety na vhodné mimočítankové čítanie. | Čítanka - 2. ročník, autori: Nosaľová-Hirková-Dienerová |
Učivo je spracované formou úloh konvergentného a divergentného typu. Priamo na stranách sú uvedené cieľové kompetencie podľa iŠVP. Učebnica má online podporu a offline multimediálny disk pre prácu s interaktívnou tabuľou. Pracovnú učebnicu sprevádzajú sprievodné postavičky. | Prvouka - 2. ročník, pracovná učebnica, autori: Dobišová, Adame-Kováčiková |
Učebnica má online podporu a offline multimediálny disk pre prácu s interaktívnou tabuľou. Samostatná učebnica a 2 pracovné zošity. K učebnici je možné doobjednať zbierku úloh. Učebnica obsahuje opakovacie strany na zhrnutie učiva. Obsahuje aplikačné úlohy alebo úlohy rozvíjajúce špecifické matematické myslenie. Na jednotlivých stranách učebnice sa nachádzajú doplňujúce informácie k učivu. | Matematika - 2. ročník + pracovný zošit 1.,2. časť, autori: Belic, Striežovská |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP. Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov, prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Náboženská výchova - 2. ročník, pracovný zošit - Cesta dôvery, autor: Pružinská |
Učebný materiál obsahuje pracovné listy. Neobsahuje učebnicu. Pracovné listy korešpondujú s obsahom vzdelávania podľa štátneho vzdelávacieho programu, ktorý je rozdelený do niekoľkých tematických celkov. Postoje a zručnosti v medziľudských vzťahoch, Tvorivosť, Iniciatíva, Vyjadrovanie citov, Naša trieda, spoločenstvo detí. | Etická výchova - 2.ročník, pracovný zošit, autor: Ivanová |
Učebnica zodpovedá inovovanému Štátnemu vzdelávaciemu programu a je spracovaná podľa nových vzdelávacích štandardov. Učebnica má offline multimediálny disk pre prácu s interaktívnou tabuľou. | Výtvarná výchova - 2. ročník, autor: Čarný |
Učebnica zodpovedá inovovanému Štátnemu vzdelávaciemu programu a je spracovaná podľa nových vzdelávacích štandardov. Je pokračovaním učebnice pre prvý ročník. Text je doplnený o piktogramy s pokynmi k jednotlivým cvičeniam. | Hudobná výchova - 2. ročník, autori: E. Langsteinová, B. Felix |
Didaktické spracovanie pracovného zošita rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu pracovného zošita predchádzajúceho ročníka. Pracovný zošit tvorí vzhľadom a usporiadaním dokonalý súlad s učebnicou. Podobne ako v učebnici, aj pracovný zošit obsahuje na konci tematických celkov opakovanie nazvané 10-bodovka. Úlohy sú členené na jazykovú a slohovú zložku, ktorá podporuje a rozvíja funkčné využívanie materinského jazyka v bežných, žiakom blízkych komunikačných situáciách. | Slovenský jazyk - 3. ročník, pracovný zošit, autor: Hirschnerová |
Pracovnú učebnicu sprevádzajú motivačné prvky objaviteľskej námornej plavby, pestré a výpovedné ilustrácie a sprievodné postavičky, ktorými sú štyria námorníci. Autorky sprístupňujú učivo formou kvalitných didaktických úloh a využívajú rôzne inovatívne metódy vzdelávania a diagnostikovania žiakov. | Prírodoveda - 3. ročník, pracovná učebnica, autori: Dobišová, Adame-Kováčiková |
Učebný materiál obsahuje pracovný zošit. Pracovný zošit korešponduje s učebnými osnovami štátneho vzdelávacieho programu.V treťom ročníku základnej školy sú to tematické celky: Postoje a spôsobilosti v medziľudských vzťahoch., Vcítenie sa do prežívania iných, empatia., Riešenie konfliktov, výchova k zmierlivosti, Pomoc, darovanie, delenie sa, Naša Škola . | Etická výchova - 3. ročník, autor: Ivanová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP. Text doplnený vhodnými ilustráciami. Inovatívne úlohy pre žiakov, prehľadne zoradené. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Náboženská výchova - 3. ročník, pracovný zošit - Cesta viery (západný obrad), autor: Baginová |
Nadväzuje na obsah učiva druhého ročníka. Ku každej kapitole sú vybrané piesne, ktoré charakterizujú konkrétny žáner, o ktorom sa v kapitole hovorí a sú doplnené krásnymi ilustráciami. Škriatkovia, ktorí deti sprevádzali predmetom už v nižšom ročníku, naďalej majú rolu sprievodcov svetom hudby. Hravou formou upriamujú pozornosť žiakov na nové učivo, zadávajú im úlohy alebo kladú otázky. Vo svojich dialógoch dávajú do pozornosti aj informácie o hudobných nástrojoch, zvykoch v jednotlivých regiónoch a odkazujú aj na mnohé umelecké diela slovenských výtvarníkov. | Hudobná výchova - 3. ročník, autori: E. Langsteinová, B. Felix |
Používa prístup založený na gramatike spolu s paralelným rozvojom zručností a fonetiky. Učebnicu podporuje Student MultiROm, audio nahrávky na Audio CD a Online Practice. Starter na zoznámenie sa s učebnicou a 15 lekcií, z ktorých je každá rozdelená do šiestich hodín. Každá lekcia obsahuje dve strany venované rozvoju čítania, počúvania, komunikácie a písania. Učebnica obsahuje päť častí Fluency Time na opakovanie a projekt a časť na opakovanie vždy po troch lekciách. Strany v učebnici zodpovedajú stranám v pracovnom zošite. | Anglický jazyk - 3. ročník, Family and Friends 1 ( 2nd), autor: Simmons |
Učebnica výtvarnej výchovy nadväzuje na učebnice pre prvý a druhý ročník. Je súčasťou novej koncepcie predmetu výtvarná výchova, ktorá vychádza z komplexného poňatia vizuálnej kultúry a výtvarného umenia... | Výtvarná výchova - 3. ročník, autor: Čarný |
Cvičebnica obsahuje aj návody na jednoduché výrobky z týchto materiálov, vďaka čomu žiaci nadobudnú praktické zručnosti. Naučia sa napríklad základný steh, vyrobiť si recyklovaný papier, poskladajú papierové zvieratká technikou origami či jednoduchý vešiak z drôtu. Z teoretických vedomostí si osvoja základy dopravnej výchovy, princíp zdvíhacích zariadení, správne skladovanie potravín a stolovanie, zoznámia sa s ľudovými tradíciami a remeslami na Slovensku , | Pracovné vyučovanie - 3. ročník, autor: Vargová |
Didaktická koncepcia učebnice kladie dôraz na celostný jazykový rozvoj žiaka – počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu učebnice z nižšieho ročníka. Obsahom jazykového učiva sú, napr. vybrané slová, spodobovanie, priama reč, slovné druhy. V inovovanej učebnici v jazykovom učive sa nachádzajú aj témy doplnené o vlastné mená svetadielov a vesmírnych telies a iné. K učebnici je vytvorená komplexná podpora (pracovné zošity, CD/DVD, meotodická príručka pre učiteľa). | Slovenský jazyk - 4. ročník, autor: Hirschnerová |
Pracovná učebnica koncepčne nadväzuje na pracovné učebnice prírodovedných predmetov nižších ročníkov. Obsah pozostáva z prírodovedného učiva vzdelávacej oblasti Človek a príroda: Neživá príroda a skúmanie prírodných javov, Človek, Prírodné spoločenstvá. K pracovnej učebnici sú vypracované podrobné metodické komentáre pre učiteľa. | Prírodoveda - 4. ročník , pracovná učebnica, autor: Dobišová, Adame-Kováčiková |
Koncepcia série vychádza z osvedčených postupov tradičného vyučovania matematiky a zároveň rešpektuje moderné didaktické postupy. Nápadité úlohy rozvíjajú u žiakov všetky požadované kompetencie určené v ŠVP/iŠVP – ISCED 1 a základy finančnej gramotnosti. Vedie žiakov k samostatnosti a k využívaniu matematických zručností v každodennom praktickom živote.V materiáloch pre každý ročník sa nachádza aj 8 strán príloh (pomôcok na hodiny matematiky). Multimediálna podpora na CD/DVD nadväzuje na učivo v učebniciach a pracovných zošitoch | Matematika - 4. ročník + pracovný zošit 1.,2. časť, autori: Belic - Striežovská |
Učivo spracované v pracovnej učebnici spĺňa všetky požiadavky výkonového a obsahového štandardu definovaného v iŠVP. Pracovná učebnica je zameraná na pozorovanie, skúmanie, bádanie, porovnávanie, objavovanie, poznávanie. Nezastupiteľnú rolu v pracovnej učebnici majú úlohy s dôrazom na prácu s mapami, príbehmi a ilustráciami. Pracovná učebnica plní a umožňuje žiakom dosiahnuť všetky ciele predmetu (prerozprávať obsah povesti podľa výberu, vedieť čítať mapu, rozprávať podľa ilustrácií a fotografií, vypátrať pútavé skutočnosti o rôznych častiach Slovenska...) | Vlastiveda - 4. ročník 1.,2. časť. - pracovná učebnica, autori: Dudašová - Muchová |
Učebný materiál obsahuje pracovné listy. Pracovné listy korešpondujú so štátnym vzdelávacím programom.Tematickými celkami pre 4. ročník sú: 1. Postoje a spôsobilosti v medziľudských vzťahoch, 2.Reálne a zobrazené vzory, 3. Rozvoj tvorivosti a iniciatívy, 4. Dohovor o právach dieťaťa, 5. Náš región, naša vlasť. | Etická výchova - 4. ročník, autor: Ivanová |
Spojenie učebnice s pracovným zošitom. Obsah v súlade s iŠVP. Text doplnený vhodnými ilustráciami. Prehľadne zoradené inovatívne úlohy. Dodržaná zásada primeranosti. Text prispôsobený aj na prácu žiaka s rodičom. | Náboženská výchova - 4. ročník , Poznávanie nádeje, pracovný zošit (západný obrad), autor: Štibraná |
Používa prístup založený na gramatike spolu s paralelným rozvojom zručností a fonetiky. Propaguje hodnoty rodiny a priateľstva, vyzdvihuje slušné správanie a jeho vplyv na ľudí okolo i životné prostredie. Učebnicu podporuje Student MultiROm, audio nahrávky na Audio CD a Online Practice. Každá lekcia obsahuje dve strany venované rozvoju čítania, počúvania, komunikácie a písania. Každá lekcia obsahuje aj lekciu fonetiky a pieseň na precvičenie nových poznatkov. Učebnica obsahuje päť častí Fluency Time na opakovanie a projekt a časť na opakovanie vždy po troch lekciách. | Anglický jazyk - 4. ročník, Family and Friends 2 ( 2nd), autor: Simmons |
S tvorivou pracovnou učebnicou si žiaci štvrtého ročníka základných škôl tvorivou a zaujímavou formou osvoja množstvo vedomostí a zručností, ktoré využijú v každodennom živote. Dozvedia sa viac o technických vynálezoch, ktoré uľahčujú prácu človeka, ako si nájsť zamestnanie, spoznajú rôzne technické materiály, naučia sa zásady starostlivosti o odevy, rozoznávať stromy a kríky. Prakticky si vyskúšajú prácu s rôznymi bežne dostupnými materiálmi - vyrobia jeleňa z konárikov stromov, dekoráciu z vyfúknutých vajíčok, zostroja jednoduchý elektrický obvod či lankový telefón. | Pracovné vyučovanie - 4. ročník, autor: Vargová |
Učebnica ponúka 100% nový obsah a jasne štruktúrované lekcie s rôznorodými postavami a vzrušujúcimi príbehmi, podporuje 21st Century Skills, ako je napríklad komunikácia, kolaborácia, kreativita a kritické myslenie. Gramatika a slovná zásoba sú v každej lekcii prezentované v pútavých cvičeniach, nové učivo je aplikované na reálny svet a komunikatívnym výsledkom každej lekcie je projekt. | Anglický jazyjk - 5. ročník, Project Explore 1, autori: Philips, Shipton, Straková |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len ,,OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižsie. |
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste , ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi. |
Kúpnu cenu za skutočné prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej, alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti. |
Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar na miesto dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty. |
V prípade, ak budú dodané iné učebnice ako sú uvedené v ods. Technická špecifikácia predmetu zákazky toho opisu, Objednávateľ odstúpi od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok a objednávateľ vystaví negatívnu referenciu. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží Objednávateľovi zoznam zodpovedných osôb za plnenie zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, funkcia, e-mail, telefónne číslo. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, predloží podrobný aktualizovaný rozpočet a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom bude uvedený názov učebnice a autor. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ musí byť oprávnený dodávať učebnice, teda musí mať v obchodnom registri zapísanú činnosť ,,kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod), alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)" alebo obdobnú činnosť. |
Dodávateľ nesmie mať v čase uzatvorenia zmluvy uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. |
Drábová 3, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
5 720,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2020 08:02
13.07.2020 08:00
13.07.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: