30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Školenie vodičov podľa ADR
základné školenie rozšírené o triedu 1, základné školenie rozšírené o cisterny, obnovovacie školenie rozšírené o cisterny, obnovovacie školenie rozšírené o triedu 1, obnovovacie školenie rozšírené o cisterny + triedu 1, rozširovacie školenie o prepravu triedy 1, rozširovacie školenie o prepravu v cisternách, bezpečnostný poradca ADR
Služba
1. Školenie vodičov podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách |
obnovovacie školenie rozšírené o cisterny |
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 + cisterny |
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu rádioaktívnych vecí tr. 1 |
rozširovacie školenie o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
rozširovacie školenie o prepravu v cisternách |
bezpečnostný poradca ADR |
obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 12 | ||
základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu v cisternách | osoba | 10 | ||
obnovovacie školenie rozšírené o cisterny | osoba | 8 | ||
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 7 | ||
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 + cisterny | osoba | 1 | ||
obnovovacie školenie rozšírené o prepravu rádioaktívnych vecí tr. 1 | osoba | 1 | ||
rozširovacie školenie o prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 8 | ||
rozširovacie školenie o prepravu v cisternách | osoba | 1 | ||
bezpečnostný poradca ADR | osoba | 2 | ||
obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu školenia za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolkové známky, poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch august až november 2020. |
VÚ 9149 Železničná 3, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
03.08.2020 07:00 — 27.11.2020 14:00
1,00 osoba
11 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.07.2020 08:47
09.07.2020 10:00
09.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.07.2020 13:50 - Vstupná ponuka | 11 899,99 | € | Cena s DPH |
08.07.2020 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 899,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: