• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 11:18
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 13:05

Detail zákazky Z202014845

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 11:17
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 11:18
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 13:05

Základné údaje

Z202014845

OF-216406

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4846519

Objednávateľ

37971832

Špecializovaná nemocnica sv. Svorada Zobor, n.o.

Kláštorská 134, Nitra, 94988, SVK

Dodávateľ

51966255

BCF ENERGY, s. r. o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

elektrická energia, elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie elektrickej energie na 24 kalendárnych mesiacov vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie podľa predmetu zákazky v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pre jedno odberné miesto
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012Z.z. o energetike a platnou vyhláškou ÚRSO) .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 24 kalendárnych mesiacov od 1.1.2021 do 31.12.2022 MWh 920
Veľkosť hlavného ističa Ampér 400
Trojfázové napájanie Volt 230/400
Maximálna rezervovaná kapacita kW 160 kW
Rezervovaná kapacita- štvrťročne kW 120 160
Spotreba elektrickej energie VT MWh 600 700
Spotreba elektrickej energie NT MWh 320 220
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta EIC kód 24ZZS86020200005
Žiadaný produkt dvojtarif
Distribučná sadzba X3
Napäťová úroveň nn
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesto odberateľa podľa požiadavky a to buď mesačne, štvrťročne alebo ročne.
Dodávateľ sa zaväzuje na žiadosť odberateľa upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesto, bez sankcií.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
Predmetom súťaže je cena za dodávku silovej elektriny -  dvojtarif, s prevzatím zodpovednosti za odchýlku- jej výška je predmetom súťaže.
Cena za regulované služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálnych cenových rozhodnutí ÚRSO platných a účinných v čase dodania plnení - jej výška nie je predmetom súťaže.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 24 mesiacov so začiatkom plnenia od 1.1.2021 do 31.12.2022.
Cena za regulované služby, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky sa bude faktúrovať podľa aktuálnych cenových rozhodnutí ÚRSO platných a účinných v čase dodania plnení.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste.
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Odberateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac do 30 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ vystaví faktúru za odberné miesto najneskôr do 10. dňa nasledujúceho mesiaca. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí dodávateľ vystavenú faktúru odberateľovi aj elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku tovaru chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne faktúrovanej ceny.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote maximálne do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Pri opakovanom závažnom porušení zmluvných podmienok má ktorákoľvek zo zmluvných strán možnosť túto zmluvu vypovedať, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia 2 mesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej strane.
Ponúkaná cena bude cena za jednu MWh/cena za celkové zaistené množstvo MWh.
Dodávateľ berie na vedomie, že podľa § 11 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Objednávateľ (ako verejný obstarávateľ) nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo s uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Kupujúci a predávajúci sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa kupujúci s predávajúcim dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy (teda ešte pred samotným plnením zmluvy) dodávateľ predloží odberateľovi:
a) doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávke elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky. predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu)
b) čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú distribučnú zmluvu na obdobie od 1.1.2021 do 31.12.2022 s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území západoslovenského regiónu
c) čestné vyhlásenie, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia
Nedodanie ktoréhokoľvek dokladu z bodov a-c sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01.01.2021 00:00 hod.
Deň skončenia dodávky 31.12.2022 24:00 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kláštorská 134, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

920,00 MWh

52 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.07.2020 11:17

08.07.2020 11:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2020 11:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 99
 107
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 14:14 - Vstupná ponuka 51 980,00 € Cena bez DPH
03.07.2020 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 51 980,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS