• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 12:00

Detail zákazky Z202014844

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 11:10
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 12:00

Základné údaje

Z202014844

OF-216401

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4846521

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17315786

2U spol. s r.o.

Trnavská cesta 84, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vlajky 150 x 100 cm

vlajka, polyester

  • 35821000-5 - Vlajky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vlajky poliesterové 150 x 100 cm
Funkcia
Predmetom je dodanie vlajok v zmysle popisu z technickej špecifikácie.
Zástava (koruhva) tunel .
Materiál  odolný poveternostným podmienkam.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vlajka NATO 150 x 100 cm ,  polyester ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál vlajky polyester,obšitá dvojitým švom
Uchytenie vlajky na žrď na vrchnej strane je urobený tunel na navlečenie žrde
Balenie objednávateľ požaduje aby každá vlajka bola v samostatnom obale (napr. PVC vrecko), na obale čitateľné označenie štátu, s návodom na užívanie a údržbu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky ostatné náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na dopravu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, číslo občianskeho preukazu vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek plnenia s DPH a bez DPH, sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky plnenia do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ako aj platný certifikát dodávateľa, že látka a farby použité na tlač spĺňajú na UV stálosť č. 6 podľa normy ISO 105-B02.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie plnenia s akýmikoľvek vadami a omeškanie s riadnym dodaním plnenia.
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom, na základe preberacieho protokolu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky Objednávateľa, uvedenom v zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zásobovacia základňa II, ul. Československej armády 3, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

20.07.2020 11:10

5,00 ks

110,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2020 11:18

08.07.2020 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2020 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 12:16 - Vstupná ponuka 109,92 € Cena s DPH
03.07.2020 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka 109,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS