• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 09:55

Detail zákazky Z202014807

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 09:55

Základné údaje

Z202014807

OF-216083

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4852358

Objednávateľ

00307203

Mesto Levice

Námestie hrdinov 1, Levice, 93432, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier a papierové utierky

toaletný papier, papierové utierky,

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: rolky 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: neparfémovaný, pevný, recyklovaný papier
farba: biela
vrstvy: 3
balenie: min. 16 ks vo vreci
počet útržkov v rolke: min. 150
návin: min. 17 m
 2. Papierové utierky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: nerecyklovaný, pevný
farba: prírodná biela
vrstvy: 1
rozmer: 20x25 cm
balenie: 250 ks v bal./20 bal. v krab.
spôsob skladania: ZZ do zásobníkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
V prípade dodania ekvivalentu požadujeme dodať tovar v minimálnej rovnakej kvalite ako toaletný papier Katrin alebo toaletný papier Tento.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar na dohodnuté miesto plnenia na základe priebežných mailových objednávok objednávateľom.
Dodaciu lehotu požadujeme do 10 dní odo dňa doručenia e-mailovej objednávky.
Dodávateľ je povinný doručiť a vyložiť tovar na miesto plnenia najneskôr do 10.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru objednávateľovi najneskôr deň vopred.
Predpokladané dodanie tovaru na základe priebežných objednávok nasledovne: júl 2020, október 2020 (júl/ZZ papierové utierky/1000 bal. a október/ZZ papierové utierky/1000 bal. a 2000 roliek toaletný papier.
V prípade, že sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odkaz na konkrétnu značku, výrobcu je možné odkaz zameniť za ekvivalent. Za ekvivalentné plnenie sa považuje výrobok rovnakých alebo lepších parametrov kvality ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade dodania ekvivalentu požadujeme dodať tovar v minimálnej rovnakej kvalite ako toaletný papier Katrin alebo toaletný papier Tento.
Dodávateľ vystaví na predmet zákazky 2 faktúry - jednu faktúru za 1. časť dodávky (júl 2020), druhú faktúru za 2. časť dodávky (október 2020). Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v súlade so všeobecnými právnymi predpismi platnými v SR. Objednávateľ neposkytuje preddavok.  Každá faktúra bude splatná do 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie hrdinov 1, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

13.07.2020 08:00 — 30.10.2020 10:00

1,00 celok

1 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2020 08:36

09.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 32
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 12:13 - Vstupná ponuka 1 750,00 € Cena s DPH
08.07.2020 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 735,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS