• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202014805

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202014805

OF-216365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4852356

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rybárske potreby

nádrž, vanička, podberák, násada

  • 37413000-6 - Poľovnícke alebo rybárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rybárske potreby
Funkcia
pedagogické a výskumné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nádrž na ryby ks 6
objem l 595 600
hmotnosť kg 16
horný vonkajší priemer cm 118 120
dolný priemer cm 103 104,5
výška cm 66 68
2. Plastová vanička ks 1
objem l 88 90
nosnosť kg 65
hmotnosť kg 4,5
Výška cm 30 31
šírka cm 44 45
dĺžka cm 74 75
3. Podberák Keser alebo ekvivalent ks 1
priemer cm 34 35
veľkosť oka mm 9 10
hmotnosť g 550
4. Podberák Sak alebo ekvivalent ks 1
priemer cm 34 35
veľkosť oka mm 9 10
hmotnosť g 550
5. Drevená násada ks 3
dĺžka cm 119 120
priemer mm 24 25
hmotnosť g 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Nádrž na ryby
materiál polyethylen LD-PE
farba čierna
vystužený okraj a dno áno
2. Plastová vanička
materiál polyethylen, oceľový rám
rúčky áno, na krátkych stranách
3. Podberák Keser alebo ekvivalent
materiál nerez
nosný rám plná guľatina, priemer min. 7mm
tulej dĺžka 12 cm, rúrka 28/1,5 mm, pre násadu o priemere 25 mm
vnútorný rám plná guľatina, priemer min.  3 mm
tvar guľatý/okrúhly
výplet oko 10 x 10 mm / 1,8 mm
materiál Polyamid (PAD)
farba zelená
prevedenie rašlové (bezuzlové)
možnosť dezinfekcie áno
4. Podberák Sak alebo ekvivalent
materiál nerez
nosný rám plná guľatina, priemer min. 7mm
tulej dĺžka 12 cm, rúrka 28/1,5 mm, pre násadu o priemere 25 mm
vnútorný rám plná guľatina, priemer min. 3 mm
tvar zaoblený trojuholník
Obvod 110 cm
výplet oko 10 x 10 mm / 1,8 mm
hĺbka výpletu min. 35 cm
materiál Polyamid (PAD)
farba zelená
prevedenie rašlové (bezuzlové)
5. Drevená násada
prevedenie rovné, neprofilovnané
vhodné pre kesery a saky s priemerom 22 cm a 35 cm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného tovaru.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, úžitkové a funkčné vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy podklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru nevyhovujúceho opisu, tento tovar neprevziať.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

13.07.2020 08:00 — 23.07.2020 14:00

1,00 súbor

1 140,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2020 08:29

09.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 141
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2020 07:49 - Vstupná ponuka 1 140,00 € Cena s DPH
09.07.2020 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 138,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS