• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 11:15

Detail zákazky Z202014736

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    08.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.07.2020 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.07.2020 11:15

Základné údaje

Z202014736

OF-216291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4846463

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45344396

PBGAS, s. r. o.

K cintorínu 668, Žilina, 01004, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny

Hélium, vodík, dusík, syntetický vzduch

  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny na laboratórne využitie vrátane prenájmu fliaš
Funkcia
Technické plyny potrebné na prevádzku laboratórnych prístrojov chemického laboratória
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet tlakových nádob na prenájom ks 4
Objem tlakovej nádoby l 10
Dĺžka prenájmu nádob mesiac 24
Hélium 6.0 l 40
Vodík 6.0 l 20
Dusík 5.0 l 20
Syntetický vzduch 5.0 l 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hélium 6.0 čistota min. 99,9999%
Vodík 6.0 čistota min. 99,9999%
Dusík 5.0 čistota min. 99,999%
Syntetický vzduch 5.0 čistota min. 99,999%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa vrátane prenájmu fliaš s plynom a ďalšie:
- náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením flaše na miesto určené kupujúcim,
- odvoz prázdnej flaše po spotrebovaní plynu, výmena prázdnej fľaše za plnú,
- poplatok za ADR, prenájom, mýtny poplatok, recyklačný poplatok, ekologický poplatok a iné
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Vyžaduje sa 30 dňová lehota splatnosti faktúry odo dňa doručenia kupujúcemu. Cena za celú zákazku je splatná jednorázovo po realizácii prvej dodávky.
Požaduje sa predloženie podrobného položkového rozpočtu dodávateľa v termíne do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva bude uzavretá na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach.
Dodávateľ sa zaväzuje k odobratiu tlakových nádob v posledný pracovný deň trvania zmluvy, prípadne neskôr, bez nároku účtovania akýchkoľvek poplatkov nad rámec zmluvy.
Kupujúci požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy a to nasledovne: Dodanie 4ks 10l fliaš s plynom súčasne (hélium, vodík, dusík, syntetický vzduch) a následne podľa potreby objednávateľa výmena prázdnych fliaš za plné do vyčerpania množstva podľa tejto zmluvy, na základe telefonickej dohody medzi kontaktnou osobou Objednávateľa a Dodávateľa do 5 pracovných dní.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Čas dodania: v pracovných dňoch od 7:00h do 14:00h.
Požaduje sa aby všetky prenajaté tlakové fľaše mali platné revízie počas celej doby trvania prenájmu a musia spĺňať ustanovenia Zákona č.254/2011 Z.z.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list v 3 výtlačkoch, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, musí to byť uvedené na faktúre. Faktúry zasielať na adresu plnenia predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

13.07.2020 12:08 — 12.07.2022 12:08

1,00 Položky opisného formulára

1 490,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2020 12:12

08.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2020 14:36 - Vstupná ponuka 1 480,00 € Cena bez DPH
08.07.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 1 464,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS