• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 13:20

Detail zákazky Z202014708

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 13:20

Základné údaje

Z202014708

OF-216185

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843562

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Injekčná technika a obväzový materiál

injekčné striekačky, ihly, kanyly, hadičky, infúzne súpravy, obväzy, náplasť, masky, plašte

  • 33141310-6 - Injekčné striekačky
  • 33141100-1 - Chirurgické obväzy; svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Injekčná technika
Funkcia
Injekčné striekačky 1 ml, 2 ml, 5 ml, 10 ml 20 ml, - nástroj na aplikáciu liekov
Ihly injekčné jednorázové - nástroj na aplikáciu liekov
Jednorazové kanyly
Obväzový materiál – ovínadlo priložené na postihnutú časť tela
Predpokladané množstvo predmetu zákazky počas trvania zmluvy (12 mesiacov) je uvedené v "Presná hodnota".
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Striekačka Inzulínová U 100 1ml ks 18000
Striekačka injekčná jednorazová 2ml ks 12000
Striekačka injekčná jednorazová 5ml ks 20000
Striekačka injekčná jednorazová 10ml ks 22000
Striekačka injekčná jednorazová 20ml ks 10000
Ihla injekčná jednorázová- oranžová 0,5×25mm ks 3000
Ihla injekčná jednorázová fialová 0,6x25 mm ks 1000
Ihla injekčná jednorazová - modrá 0,6×30mm ks 3500
Ihla injekčná jednorazová - čierna 0,7×30mm ks 5500
Ihla injekčná jednorazová - zelená 0,8×40mm ks 4000
Ihla injekčná jednorazová - žltá 0,9×40mm ks 4500
Ihla injekčná jednorazová - ružová 12×40mm ks 10000
Jednorazová kanyla bez portu- žltá 24G ks 2800
Jednorazová kanyla bez portu- modrá 22G ks 3000
Jednorazová kanyla bez portu- ružová 20G ks 200
Jednorazová kanyla bez portu- zelená 18G ks 500
Jednorazová kanyla bez portu- fialová 26G ks 1000
Jednorazová kanyla s portom- žltá 24G ks 100
Jednorazová kanyla s portom- modrá 22G ks 100
Jednorazová kanyla s portom- ružová 20G ks 100
Jednorazová kanyla s portom- zelená 18G ks 100
Jednorazová kanyla s portom- fialová 26G ks 100
Striekačka JANETT - nebalená, 150 ml ks 150
Striekačka JANETT - balená, 150 ml ks 15
Kanyla i.v.-motýlik žltá 20G ks 20
Kanyla i.v.-motýlik zelená 21G ks 20
Kanyla i.v.-motýlik čierna 22G ks 20
Hadička predlžovacia 1,8x450 Univ. ks 500
Hadička predlžovacia 1,8x450 LL ks 7500
Transfúzna súprava ks 100
Trň aspiračný ks 200
Infúzna súprava ks 25000
Infúzna súprava IS 127 P 180 cm ks 1000
Striekačka do infúznej pumpy 50 ml ks 500
Hadička predlžovacia 150 cm do injekčnej pumpy ks 1000
Uzaver na i.v. kanyly -sterilny ks 2000
Obväz vysokoelastický fixačný 10 cm x4m, ks 300
Obväz vysokoelastický fixačný 12 cm x4m, ks 20
Obväz hydrofilný pletený nesteril. 6cm×5m ks 700
Obväz hydrofilný pletený nesteril 8cm×5m ks 1300
Obväz hydrofilný pletený nesteril 10cm×5m ks 1000
Obväz hydrofilný pletený nesteril 12cm×5m ks 300
Kompres nesterilný- netkaná textília 5×5cm bal./100ks 20
Kompres nesterilný- netkaná textília 7,5×7,5cm bal./100ks 70
Kompres nesterilný -netkaná textília  10×10cm bal./100ks 550
Kompres  10×10 cm, sterilný bal./5ks 20
Kompres  7,5x7,5 cm, sterilný bal./5ks 60
Kompres 5x5cm sterilný bal./5ks 60
AB kompresy nesterilné  10×10cm alebo ekvivalent bal./50ks 50
AB kompresy nesterilné  10×20cm alebo ekvivalent bal./50ks 80
AB kompresy nesterilné  20×25cm alebo ekvivalent bal./50ks 50
AB kompresy sterilné 10x10 cm,  alebo ekvivalent ks 100
AB kompresy sterilné 10x20 cm,  alebo ekvivalent ks 120
AB kompresy sterilné 20x20 cm , alebo ekvivalent ks 160
Gáza skladaná  90cm×100m m 6
Tampón stáčaný z gázy ster.  20/19 bal./5ks 100
Tampón stáčaný z gázy nester.  20/19 bal./100ks 75
Obväz elastický Univerzal  12cm×5m ks 110
Obväz elastický hadicový  č.7, 20m ks 10
Vata buničitá   v kartónu 20x30  a 1/2 kg prierezy bal. 64
Vata buničitá delená- Tampóny  40x50 mm bal./2 rol. a´= 500 ks 160
Vata obväzová (500gr) bal. 7
Náplasť papierová  Softpore 1,25cm×9,15m  alebo ekvivalent ks 10
Náplasť papierová Softpore 2,5cm×9,15m alebo ekvivalent ks 660
Náplasť z transpr. fólie  Filmpore 1,25cm×9,15m alebo ekvivalent ks 10
Náplasť z transpr. fólie   Filmpore  2,5cm×9,15m alebo ekvivalent ks 720
Papier na operačné stoly 50 cm/50 m ks 100
Elastpore + PAD Náplasť fix. na i.v kanyly sterilná 6x8 cm alebo ekvivalent ks 60
Maska tvárová s úväzkom bal./50 ks 50
Maska tvárová s gumičkou bal./50 ks 50
Navštevnícky plašť, jednorázovy ks 100
Sterilné krytie OPER  DRES 9x10CM alebo ekvivalent ks 40
Sterilné krytie OPER DRES 9X15CM alebo ekvivalent ks 60
Sterilné krytie OPER DRES 9X25CM alebo ekvivalent ks 6
Sterilné krytie OPER DRES 9x 30CM alebo ekvivalent ks 30
Sterilné krytie POPER DRES 9x5CM alebo ekvivalent ks 60
Kompres 10x10 cm sterilný  s Y rezom ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k bodom 1 až 5, 34 Sterilné, apyrogenné, netoxické, materiál z polypropilénu bez závitu, bez mrtvého priestoru, jednotlivo balené.
k bodom 6 až 12 ihla z nehrdzavejúcej ocele, odberové obojstranné brúsené ihly, hlavička ihly z transparentného materiálu
k bodom 13 až 17 Jednorazová intravenózna kanyla, sterilná bez portu.
k bodom 18 až 22 Jednorazová intravenózna kanyla, sterilná s portom
k bodom 23 a 24 Materiál z pevného plastu, plastické označenie stupnice obsahu, valec striekačky s pevne tesniacim piestom.
bodom 25 až 27 Jednorázové intravenózne kanyly sa skladajú z tenkostennej ihly, ohybných krideliek a mäkkej ohybnej hadice.
k bodom 28 a 29 Jednorázové sterilné, predlžovacie súpravy sú určené na prepojenie infúznych alebo transfúznych súprav s intravenóznou ihlou.
bodu 30, 32, 33 Latex free spojenie. regulátor prietoku napájania Luer 20 kvapiek destilovanej vody = 1,0 +- 0,1 g
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ je povinný do 10 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi :
1.1 Podrobný aktualizovaný Cenník injekčnej techniky (ďalej len "tovar") v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa a v elektronickej forme na CD/DVD nosiči vo formáte Excel.
1.1 a) cenník tovarov bude obsahovať nasledovné minimálne informácie: názov tovaru , balenie (merná jednotka), množstvo, jednotková cena za balenie bez DPH, jednotková cena za balenie s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH
1.2 TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre
2.Nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa bodu 1.1 až 1.2 resp. nesplnenie ktorékoľvek bodu technickej špecifikácie predmetu zákazky považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom.
- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi
3. Objednávateľ je povinný najneskôr do 10 dní po uzavretí zmluvy:
3.1 oznámiť dodávateľovi kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená konať v mene objednávateľa vo veciach plnenia zmluvy
3.1.1 objednávateľ v oznámení uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej pozíciu u objednávateľa a kontaktné údaje v rozsahu , adresa na doručovanie listín, tel. č., e-mailovú adresu
3.2 Požiadavka na dodanie časti zákazky, doručená dodávateľovi musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- zoznam požadovaných tovarov- časti zákazky s presnou identifikáciou a množstvom
4. Dodávateľ sa v zmysle zmluvy zaväzuje realizovať dodávky predmetu zmluvy po častiach, na základe požiadavky objednávateľa doručenej e-mailom, písomne a to e-mailom alebo v listinnej forme
5. Dodávateľ je povinný po obdržaní žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky podľa bodu 3.2
5.1 Dodať v stanovených množstvách a podľa požadovaného druhu - špecifikácie na určené miesto najneskôr v lehote do 72 hodín odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
5.1.a)Tovar bude dodávaný priebežne podľa vlastných potrieb objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 15:00 hod.
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v momente dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby a príslušné požadované vlastnosti kvalitatívne a technické budú zodpovedať požadovaným parametrom
5.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade, ak tovar v momente dodania má uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby
5.4 Dodávateľ môže dodať aj tovar ktorý má uplynutých viac ako 35 % exspiračnej doby. Tento tovar ale musí dodať za nižšiu cenu oproti zmluvnej cene za daný druh, pokiaľ s tým bude objednávateľ súhlasiť
5.5 Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa / dodať časť predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zadať danú časť zákazky zodpovedajúcej kvality inému dodávateľovi
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky /časti predmetu zákazky / podľa požiadaviek objednávateľa vrátane dopravy do sídla objednávateľa a zabezpečí jeho vyloženie na I.poschodie v sklade liekov , pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak.
6.1 Súčasťou dodania predmetu zákazky/častí predmetu zákazky je dodanie dokladov a dokumentov, ktoré sú potrebné na jeho prevzatie a užívanie.
7. Nesplnenie povinností a záväzku dodávateľa podľa bodu 4, 5 a 6 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom
- pri uplatnení zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok bude objednávateľ postupovať v zmysle ustanovení obchodného zákonníka a iných právnych predpisov --
- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi
9. Cena za dodanie predmetu zákazky/častí predmetu zákazky, úhrada za dodanie
Objednávateľ sa zaväzuje, že za dodanie predmetu zákazky/časti predmetu zákazky uhradí dodávateľovi cenu vo výške uvedenej v tejto zmluve (vo výške jednotkových cien, ktoré dodávateľ doručí objednávateľovi podľa bodu 1.1 a v lehotách a za podmienok uvedených v tejto zmluve
9.1 Predmet zákazky - dodanie predmetu zákazky v zmysle tejto zmluvy bude hradené z rozpočtu objednávateľa z vlastných finančných zdrojov
9.2 Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zákazky/dodanie časti predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry/vystavených faktúr za dodanie častí predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v lehote:
9.3 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najviac dvakrát za mesiac za skutočne dodaný predmet zákazky/časti predmetu zákazky v rozsahu podľa doručenej požiadavky, vždy však až po jeho riadnom dodaní určenej osobe objednávateľa a po predložení a po potvrdení dodacieho listu
9.4 Dodávateľ je povinný doručiť vystavenú faktúru podľa bodu 9.3 najneskôr do 7 dňa nasledujúceho mesiaca v ktorom bol predmet zákazky/časti predmetu zákazky riadne dodaný
9.5 Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení objednávateľovi, pokiaľ má náležitosti daňového dokladu. V opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota splatnosti faktúry neplynie.
9.6 Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom predmetu zákazky. Skutočné odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii (predpokladané množstvo).
12. Zmluvné pokuty
12.1 Objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi a domáhať sa úhrady zmluvnej pokuty za podstatné porušenia zmluvných podmienok dodávateľom a to vo výške:
12.1 a)1 000 eur za podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1.1 a 1.2 tejto zmluvy a to za každé uvedené podstatné porušenie zmluvy samostatne.
12.1.b) jednorázovo 5 000 eur za podstatné porušenie ktorejkoľvek zo zmluvných podmienok uvedených v bodoch 4 až 6 tejto zmluvy ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvných podmienok uvedených v bodoch 4 až 6 uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

19 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2020 09:51

07.07.2020 11:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2020 12:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 317
 88
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 14:20 - Vstupná ponuka 19 700,00 € Cena s DPH
07.07.2020 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka 19 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS