30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
Odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad
Služba
1. Odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
|
|
---|---|
Funkcia |
Nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora. |
Predmetom je odvoz a likvidácia odpadu uvedeného pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a odpadu pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 | l | 1665 | ||
Položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky katalógové číslo 19 08 09 | l | 1457 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K položke č.1 Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | 2x Plastový sud 60l |
K položke č.2 - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody | Podzemná zberná nádrž |
Položka č.1 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 120l | 2x týždenne |
Položka č.2 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve 1457l | 1x za obdobie platnosti zmluvy |
Názov |
Zber kuchynských odpadov a čistenie lapačov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat.č.20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti zmluvy. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia odpadov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov. Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie vhodných nádob na zhromažďovanie kuchynského odpadu pred jeho vývozom zabezpečené uzáverom proti úniku zápachu. |
Faktúra bude zaslaná na adresu odberného miesta. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Pri fakturácii množstva je možné použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. K faktúre priložiť vážny lístok odpadu. |
Nákladku odpadu do vozidla zabezpečí dodávateľ. Počet poskytnutých nádob upresní Objednávateľ na základe potrieb, pri odvoze plných nádob budú Objednávateľovi okamžite poskytnuté prázdne nádoby. |
Dodávateľ vykoná zber, odsatie tukov z nádrží na tuky, vyčistenie nádrží použitím vozidla na to určeného, vlastnými prostriedkami. Náklady sú zahrnuté v celkovej cene zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa aby Dodávateľ disponoval Certifikátom kvality ISO 9001 a Certifikátom environmentu 14001. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
13.07.2020 09:31 — 31.12.2020 09:31
1,00 Položky opisného formulára
699,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2020 09:34
07.07.2020 10:00
07.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2020 09:41 - Vstupná ponuka | 699,33 | € | Cena bez DPH |
02.07.2020 20:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 699,32 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: