• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 10:55

Detail zákazky Z202014705

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 10:55

Základné údaje

Z202014705

OF-216280

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843560

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51893452

ESPIK s.r.o.

Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu

Odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
Funkcia
Nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora.
Predmetom je odvoz a likvidácia odpadu uvedeného pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a odpadu pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad katalógové číslo 20 01 08 l 1665
Položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky katalógové číslo 19 08 09 l 1457
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č.1 Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad 2x Plastový sud 60l
K položke č.2 - Zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody Podzemná zberná nádrž
Položka č.1 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 120l 2x týždenne
Položka č.2 - Frekvencia odberu pri predpokladanom množstve 1457l 1x za obdobie platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zber kuchynských odpadov a čistenie lapačov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h.
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat.č.20 01 08 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti zmluvy.
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov. Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie vhodných nádob na zhromažďovanie kuchynského odpadu pred jeho vývozom zabezpečené uzáverom proti úniku zápachu.
Faktúra bude zaslaná na adresu odberného miesta. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom.  Pri fakturácii množstva je možné použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. K faktúre priložiť vážny lístok odpadu.
Nákladku odpadu do vozidla zabezpečí dodávateľ. Počet poskytnutých nádob upresní Objednávateľ na základe potrieb, pri odvoze plných nádob budú Objednávateľovi okamžite poskytnuté prázdne nádoby.
Dodávateľ  vykoná zber, odsatie tukov z nádrží na tuky, vyčistenie nádrží použitím vozidla na to určeného, vlastnými prostriedkami. Náklady sú zahrnuté v celkovej cene zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa aby Dodávateľ disponoval Certifikátom kvality ISO 9001 a Certifikátom environmentu 14001.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

13.07.2020 09:31 — 31.12.2020 09:31

1,00 Položky opisného formulára

699,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2020 09:34

07.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 225
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2020 09:41 - Vstupná ponuka 699,33 € Cena bez DPH
02.07.2020 20:33 - Najvýhodnejšia ponuka 699,32 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS