• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 10:15

Detail zákazky Z202014694

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    31.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.07.2020 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.07.2020 10:15

Základné údaje

Z202014694

OF-216248

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4895559

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Minerálne vody, káva a čaj

Minerálne vody, káva a čaj

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15981400-2 - Ochutené minerálne vody
  • 15861000-1 - Káva
  • 15860000-4 - Káva, čaj a príbuzné produkty
  • 15863000-5 - Čaj
  • 15863200-7 - Čierny čaj
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Minerálne vody, káva, čaj a melta
Funkcia
Varenie a príprava pokrmov, priama konzumácia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minerálna voda bez príchute jemne perlivá 1,5 litr. ks 200
Minerálna voda bez príchute perlivá 1,5 litr. ks 200
Minerálna voda s príchuťou / rôzna / 1,5 litr. ks 200
Minerálna voda jemne perlivá bez príchute 0,5 litr. ks 1500
Minerálna voda perlivá s príchuťou 0,5 litr. ks 200
Káva čierna mletá 250 gr - min. 50 % arabica ks 20
Káva čierna mletá 0,500 gr. - min. 50 % arabica ks 20
Káva instatná 200 gr. ks 10
Čaj porcovaný čierny bal. min. 20 vrecúšok ks 200
Čaj porcovaný ovocný rôzna príchuť bal.min. 20 vrecúšok ks 200
Čaj porcovaný čierny balenie min. 50 gr. vrecká ks 1300
Čaj porcovaný ovocný balenie min. 50 gr. vrecká ks 300
Džús rôzna príchuť 250 ml. so slamkou ks 3000
Čaj instantný rôzna príchuť balenie po 1000 gr ks 30
Melta kávovinová zmes bal. 500 gr. ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
 Všetky uvedené produkty: spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov nesmie prekročiť prvú polovicu doby spotreby
 Všetky uvedené produkty: trvanlivosť všetkých produktov musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
 Všetky uvedené produkty: obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok.
Predmet plnenia musí spĺňať vyhlášku : č. 243 o požiadavkách na označovanie potravín Z.z. č. 243/2015.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením minimálne s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ak dodávateľ bude dodávať ekvivalentný výrobok zaväzuje sa spolu s tovarom dodať aj doklad od nezávislej inštitúcie že ním dodaný tovar je ekvivalentný výrobok v kvalite uvedeného popísaného výrobku.
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu v akosti 1.triedy.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 48 hodín po akceptovaní telefonickej, e-mailovej alebo písomnej objednávky.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok z jedného odberného miesta plnenia podľa potrieb objednávateľa.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Do 3 dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy víťazný uchádzač predloží platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, že uchádzač disponuje motorovými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu na základe Dohody o medzinárodnej preprave skaziteľných potravín a o špeciálnych dopravných alebo prepravných prostriedkoch používaných na takúto prepravu (ATP). Uchádzač predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu požadovaného dokladu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

5

7 580,00 ks

3 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2020 08:16

31.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 82
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2020 14:19 - Vstupná ponuka 3 600,00 € Cena s DPH
31.07.2020 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 597,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS