30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51672031
Job assistence, s.r.o.
Coburgova 5401, Trnava, 91702, SVK
Zvukové a obrazové prostriedky
Dataprojektor, Fotoaparát
Tovar, Služba
|
1. Dataprojektor BenQ MH550 alebo ekvivalent s náhradnou lampou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pre použitie v kanceláriách či zasadačkách pre profesionálne prezentácie, školenia a workshopi aj v zlých svetelných podmienkach. Spoľahlivý výkon a veľký obraz s vysokým jasom. Intuitívne ovládanie. Úsporný režim pre šetrenie energie. Vysoké kontrastné pomery pre bezchybné vykresľovanie malých textov a jemných čiar. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dataprojektor s náhradnou lampou - počet kusov | ks | 7 | ||
| Počet HDMI portov | KS | 1 | ||
| Počet VGA portov | KS | 1 | ||
| Počet kompozit.video vstupov | KS | 1 | ||
| Rozlíšenie: | px. | 1920x1080 | ||
| Svetelný výkon | ANSI Lumen | 3500 | ||
| Kontrastný pomer | - | 20 000:1 | ||
| Životnosť lampy | hod. | 5 000 | ||
| Náhradná lampa | ks | 1 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia |
Železničná 3, 91101, Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.07.2020 07:25 — 24.07.2020 07:25
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
4 458,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.07.2020 08:04
07.07.2020 09:00
07.07.2020 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.07.2020 07:34 - Vstupná ponuka | 4 457,00 | € | Cena s DPH |
| 07.07.2020 07:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 457,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: