• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2020 12:00

Detail zákazky Z202014642

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2020 12:00

Základné údaje

Z202014642

OF-215057

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4840379

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou

pantoprazol

  • 33611000-6 - Liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Liečivá pre poruchy súvisiace s kyselinou
Funkcia
znižuje množstvo kyseliny vznikajúcej v žalúdku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lieky s účinnou látkou pantoprazol vo forme prášku na injekčný roztok s obsahom 40 mg pantoprazolu v injekčnej liekovke balenie (1balenie = 5 injekčných liekoviek) 2 000
Lieky s účinnou látkou pantoprazol vo forme gastrorezistentných tabliet s obsahom 20 mg pantoprazolu v 1 gastrorezistentnej tablete tableta 84 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia pre položku 1 a 2
ATC klasifikácia A02BC02
názov účinnej látky pantoprazol
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Zazmluvnený rámec plnenia predstavuje len orientačný odhad celkového objemu tovaru, ktorý má byť dodávateľom dodaný objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi na základe čiastkových výziev (objednávok) objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo telefonicky. Dodanie do 24 hodín od prijatia objednávky s priloženým dodacím listom.
Fakturácia bude zberná v týždenných intervaloch so splatnosťou 60 dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu.
V prípade, ak dodávateľ po doručení čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľa zistí, že nie je schopný dodať tovar, resp. časť tovaru podľa príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky) riadne a včas, je povinný bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky), písomne oznámiť túto skutočnosť objednávateľovi.
Miestom plnenia rámcovej dohody je nemocničná lekáreň objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, veľkosť balenia, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail).
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 bal, ks

22 170,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2020 15:17

06.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 177
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2020 08:25 - Vstupná ponuka 22 170,00 € Cena bez DPH
06.07.2020 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 22 169,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS