• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 07:36

Detail zákazky Z202014621

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 14:11
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 15:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 07:36

Základné údaje

Z202014621

OF-216230

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843528

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač časopisu, tlač letákov

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač  časopisu Medzinárodné vzťahy, tlač letákov
Funkcia
1. Tlač časopisu Medzinárodné vzťahy z dodaného pdf súboru
2. Tlač letákov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1/ Časopis „Medzinárodné vzťahy 1/2020“ a  „Medzinárodné vzťahy 2/2020“ rozsah 1 - 111 strán, vnútro: formát B5 (176x250 mm), jednotlivé čísla strany 1-4 farebne 4+4, strany 5-111 čiernobiele 1+1, papier 80 g/m2 BO, obálka: farebnosť 4+0, 250g/m2 ONM, lamino lesklé, väzba lepená V2, Zalomenie obálky. Tlač z dodaného pdf náklad každého čísla 50 ks, spolu 2 x 50 ks, spolu 100ks
2/ Tlač letákov v slovenskom jazyku formát A5, obojstranná čiernobiela tlač 1+1, šitie V1, strany 3-46 papier 80g, strany 1,2,47,48 obálka 200g, tlač podľa vzoru. náklad 740 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ poskytne kompletné podklady v elektronickej forme.
Kvalita služieb - dodržanie STN, správne a úplne zoradenie strán, kvalita papiera, farebnosti, väzby, tlače a orezu
Cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie tlačoviny. Zmeny ceny len v prípade zmeny DPH.
S dodaním predmetného titulu požadujeme aj dodací list.
Všetky použité materiály a technológie budú v súlade s platnými právnymi predpismi na území SR a EÚ. V opačnom prípade bude takáto skutočnosť považované za vážne porušenie súťažných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy.
Neposkytnutie služby v požadovanej špecifikácii, kvalite a rozsahu sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou odstúpenia od Zmluvy zo strany Objednávateľa.
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače,  spracovania, expedície, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia
Objednávateľ predloží Dodávateľovi  pre tlač letákov grafické znázornenie potlače do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ požaduje vystavenie dvoch samostatných faktúr.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

15.07.2020 14:11

1,00 kpl.

1 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2020 13:12

06.07.2020 14:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2020 14:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 45
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 19:50 - Vstupná ponuka 612,00 € Cena s DPH
02.07.2020 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 528,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS