• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2020 11:05

Detail zákazky Z202014611

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 12:11
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2020 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2020 11:05

Základné údaje

Z202014611

OF-216225

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4840361

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46916105

DF Družstvo, s.r.o.

Gaštanová 1008/27, Bytča, 01401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu

kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný odpad, zmesi tukov a olejov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) s odpadom v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 20 01 08 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad
Predmetom nakladania je odpad, ktorý vzniká verejnému obstarávateľovi pod katalógovým číslom 19 08 09 - zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - kat. číslo 20 01 08 kg 6500
Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky - kat. číslo 19 08 09 kg 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat. číslo 20 01 08
1) počet, frekvencia 1-2x / týždeň, za každé odberné miesto
1) zber zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi
1) nakládka nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ
1) Nádoby na zber (kontajnery) typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca od30l do 80l
1) počet nádob počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb  
1) označenie nádob kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu, s označením ,,neurčené na ľudskú spotrebu“
1) vyčistenie nádob ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady
1) obmena kontajnerov pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner
2) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky kat. číslo 19 08 09
2) počet, frekvencia 1 až 2x za zmluvné obdobie, za každé odberné miesto, termín bude upresnený Objednávateľom
2) zber zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa na to určeného
2) nakládka odsatie tukov z nádrže na tuky zabezpečí Dodávateľ
Pre fakturáciu a evidenciu odobratého odpadu bude použitý pomer 1liter =1 kilogram odpadu 1l = 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane zberu a odvozu špecifikovaných odpadov z jednotlivých miest plnenia (Trenčín, Poprad). Adresy miest plnenia dodávateľ obdrží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy.
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Osobité povinnosti Dodávateľa vo vzťahu k predmetu Zmluvy:
a) Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi platné osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu a dokladovať spôsob konečného zneškodnenia odpadu.
b) Dodávateľ je povinný najneskôr do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odpadu, ktorý je predmetom plnenia Zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný ihneď oznámiť Objednávateľovi skutočnosti, že prišlo k zániku/zrušeniu/pozastaveniu oprávnení podľa písm. a) a b). Uvedené skutočnosti sú dôvodom na odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa v zmysle OPET.
d) Nepredloženie požadovaných dokladov podľa písm. a) a b) v požadovanej lehote je považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Zabezpečenie plnenia Zmluvy:
a) Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od Objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia.
b) Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
c) Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami (resp. vo vlastnej réžii) na vlastné náklady.
d) Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z
e) Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 07.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch, po vzájomnej dohode je možný odber aj mimo stanoveného času.
Fakturácia za služby bude realizovaná mesačne alebo štvrťročne, podľa dohody medzi dodávateľom a odberateľom, a na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci, ktoré sa musí zhodovať so súpisom Objednávateľa. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Platba za plnenie bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe potvrdenej faktúry. Prílohou faktúry je uvedenie množstva odpadu, spôsobu zneškodnenia odpadu a osoby, ktorá ho zneškodnila.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

13.07.2020 06:00 — 31.12.2020 14:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

2 331,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2020 12:11

06.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 34
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 18:20 - Vstupná ponuka 2 331,60 € Cena s DPH
02.07.2020 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 292,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS