• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 08:50

Detail zákazky Z202014574

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2020 08:50

Základné údaje

Z202014574

OF-215428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4852340

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

zakladač, výkres, zošit, lepidlo, pero, ceruzka, fixka, euroobal, obálka, kancelársky papier, farebný papier

  • 22830000-7 - Zošity
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30195921-4 - Stieracie pomôcky na magnetické tabule
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby potrebné na zabezpečenie chodu organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestovný príkaz A4 Igaz 001 ks 350
Vizitkový papier A4, hrúbka 230 g, biely s jednostrannou štruktúrou povrchu, vhodný do atramentových tlačiarní ks 30
Príjmový pokladničný doklad bez priepisu, 100 listov/blok blok 3
Výdavkový pokladničný doklad bez priepisu, 100 listov/blok blok 3
Potvrdenka s juxtou (2 kópie) blok 10
Pauzovací papier A3 90 g (bal. 100ks) bal. 1
Zúčtovacia a výplatná listina ks 50
Pravítko plastové priesvitné 30cm ks 25
Cenová etiketa lepiaca biela 16x23 kotúč 6
Objednávka, formát A4 bez samoprepisu (bal. 100 listov) bal. 1
Záznamová kniha A4 linajková, 150 listov ks 2
Zošit linajkový A4 č. 464 (60 listový) ks 10
Zošit linajkový A5 č. 564 (60 listový) ks 11
Trhací blok linajkový A5 (50 listov) ks 6
Rýchloviazač závesný A4 papierový ks 2
Rýchloviazač papierový A4 ks 5
Rýchloviazač plastový A4 ks 57
Rozraďovač kartónový odstrihávací A4 (bal. 50ks) bal. 2
Papierová mapa A4 s 3 chlopňami ks 100
Euroobal A4 matný pevný, bal. 100 ks bal. 26
Euroobal A4 matný pevný, bal. 10 ks bal. 8
Spisové dosky A4 so šnúrkami, pevné ks 5
Násuvná lišta plastová na 40 papierov A4 ks 75
Predná priesvitná fólia A4 (k násuvnej lište) ks 70
Zadná strana z tvrdého papiera A4 (k násuvnej lište) ks 70
Zakladač pákový A5, šírka chrbta 7,5 cm ks 1
Výkres biely A4 ks 440
Výkres biely A3 ks 130
Výkres biely A2 ks 100
Výkres A2 farebný, bal. 20ks bal. 5
Laminovacie fólie, lesklé, A4, 80 mic., bal. 100 ks bal 1
Lepiaca páska obojstranná s textilom 50mm x 25m ks 6
Lepidlo tuhé tyčinkové 10 g ks 43
Lepidlo GAMAFIX 110 g ks 35
Pastelky, nelámavé, sýta farebná stopa, sada 12 farieb sada 14
Krieda farebná, sada 12 ks farieb sada 2
Páska do pokladne papierová, šírka 8 cm ks 20
Farba na pečiatku modrá ks 3
Korekčný roller jednorázový s opravnou páskou 5mm x 8m ks 47
Guma dvojfarebná FABER CASTEL ks 14
Guma školská mäkká KOH-I-NOOR 300/60 ks 31
Izolepa, šírka 2 cm ks 37
Izolepa, šírka 4 cm ks 18
Zvýrazňovač, šírka hrotu 0,5 cm, sada 4 farieb sada 51
Centropen, šírka stopy 1-1,2 mm, čierny ks 32
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, čierny ks 14
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, zelený ks 7
Centropen, šírka stopy 0,3 mm, červený ks 6
Fixky, hrubý hrot, sada 4 farieb sada 12
Obal priesvitný L, A4, tvrdý ks 132
Obal U na dokumenty priesvitný A4 závesný s klopou ks 20
Popisovače na magnetickú tabuľu, hrot okrúhly, šírka stopy 1,5-3 mm, dopĺňatelné atramentom, sada 4 farieb sada 3
Fix Centropen 8559 (na biele tabule), sada 4 farieb sada 66
Fixky na papier, tenké, sada 6 farieb sada 11
Značkovač Permanent Centropen 8936, guľatý hrot 2-4 mm, čierny ks 16
Centropen na textil - hnedý ks 2
Centropen na textil - čierny ks 6
Lepidlo sekundové so štetcom, 5g (Henkel) ks 21
Štetec plochý č. 6, krátky vlas ks 7
Poduška do pečiatky Colop E/40 modrá farba ks 1
Poduška do pečiatky Colop Printer R 40 červená farba ks 2
Poduška do pečiatky Colop Printer 20 čierna farba ks 1
Špagát 200 g, polypropylén ks 11
Motúz biely ľanový potravinársky 40g ks 10
Pero guličkové, modrá náplň, vymeniteľná ks 83
Pero guličkové, červená náplň, vymeniteľná ks 38
Pero gelové, strieborná náplň ks 5
Ceruzka KOH-I-NOOR, tvrdosť HB, bez gumy ks 112
Korekčný lak KORES AQUA, na vodnej báze, 20 g ks 6
Strúhadlo na ceruzky, mechanické, stolové ks 2
Strúhatko malé kovové s plastovým zásobníkom na odrezky ks 25
Stojan na vizitky, otočný, s abecedným registrom ks 2
Dátumovka samonamáčacia, s ručnou voľbou dátumu, čierna farba ks 2
Samolepiace papieriky 76x76 mm, pastelové farby, bal. 100 ks bal. 29
Samolepiace záložky papierové 20x50mm, mix 4 farieb, 4x50 listov, neónové farby bal. 20
Hubka na zotieranie bielej tabule ks 10
Magnetická stierka na bielu tabuľu + náhrada na stierku ks 20
Spisové spony, dĺžka 28-33 mm krab. 14
Pripináčky kovové niklované, priemer 11 mm, dĺžka 9 mm krab. 6
Náplň do zošívačky 26/6 krab. 37
Zošívací strojček kancelársky (na spinky 26/6) ks 5
Dierovač na 20-30 listov ks 5
Pripináčky malé 10/8 mm, niklované, (bal. 100 ks) bal. 8
Špendlíky celokovové, dĺžka 18-22 mm krab. 7
Kancelársky papier biely A4, 80g/m2, 500 listov/bal. bal. 177
Kancelársky papier biely A3, 80g/m2, 500 listov/bal. bal. 1
Farebný papier A4, 160 g, bal. 5 farieb x 20 listov, pastelové farby bal. 13
Papier na FLIPCHART, rozmery cca 100x70 cm blok 2
Obálka na CD papierová ks 50
Obálka biela samolepiaca C6, bal. 100 ks bal. 6
Obálka biela samolepiaca C6 ks 42
Obálka biela A4 ks 56
Obálka A4 taška ks 10
Obálka biela A5 ks 242
Obálka DL okienková ks 100
Obálka B6 s doručenkou DOPORUČENE, samoprepisovacia ks 200
Baterka tušková AA, 1,5 V, alkalická ks 53
Baterky AA 1,5 V  tuškové, bal. 4 ks bal. 42
Batéria AAA 1,5 V ks 46
Batéria 9 V 6 LR61/MN1604 ks 7
Lakový popisovač EDDING 750 biely ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "Podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (, ktorý bude dodaný) aj s uvedením jednotkových cien s DPH zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta podľa jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 11,00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Zmluvná cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu a vyloženie predmetu plnenia do priestorov skladu objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 14 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

17.08.2020 08:45 — 19.08.2020 08:46

1,00 Zákazka

2 106,06

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2020 11:16

09.07.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 475
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 10:57 - Vstupná ponuka 2 106,06 € Cena s DPH
08.07.2020 20:18 - Najvýhodnejšia ponuka 2 106,05 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS