• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 14:15

Detail zákazky Z202014571

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2020 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 14:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 14:15

Základné údaje

Z202014571

OF-216179

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843484

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

47484128

nabbi, s.r.o.

Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž nábytku do kancelárie

Kancelársky nábytok, stolička, stôl

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a montáž nábytku do kancelárie _ Kancelária 1
Funkcia
Vybavenie kancelárskych priestorov kancelárskym nábytkom (vizualizácia v Prílohe č.1)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.  Kontajner na kolieskach, 3 zásuvky ks 2
1.1 rozmery kontajnera (šírka x hĺbka x výška) mm 400x600x600
2.  Písací stôl rokovací - množstvo ks 2
2.1 Kancelársky písací stôl – rozmery (šírka x hĺbka x výška) mm 1600x800x755
3. Kancelárska stolička na kolieskach - množstvo ks 2
4. Zakončovací oblúk ks 1
4.1 Zakončovací oblúk -rozmery (šírka x hĺbka x výška) (pre spojenie stolov položka 2) mm 1600x600x755
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál a dekór nábytku (položky 1,2,4) Laminovaná drevotriesková doska (LDTD), dekór – výber po uzavretí zmluvy z predloženého vzorkovníka - minimálne musí obsahovať buk, dub bardolíno, dub Santana alebo dub Riviera
ABS hrana na nábytku (položky 1,2,4) všetky hrany - pracovná doska, podnož na stole, korpusy na kontajneroch, zásuvky na kontajneroch - min 2 mm
Položka 1: Úchytky na kontajneroch celokovové – výber po uzavretí zmluvy z predloženého vzorkovníka
Položka 2: Kancelársky písací stôl – pracovná doska Hrúbka min. 25 mm, na pracovnej doske umiestená priechodka na vedenie káblov - výrez vykonať na mieste montáže podľa požiadavky
Položka 2: Kancelársky písací stôl  – prevedenie Plné bočnice a stredová priečka o minimálnej hrúbke 18 mm v identickom dekóre ako pracovná doska, na podnožiach plastová výškovo nastaviteľná rektifikácia min. 15 mm
Položka 3:  Kancelárska stolička na kolieskach - opis sedadla a operadla Sedadlo - preglejka + PUR pena, čalúnenie sedadla – oteruvzdornosť min. 60.000 Martindale, operadlo - sieť na kovovom ráme, stredne vysoké. Plastové výškovo nastaviteľné podrúčky. Farba čierna
Položka 3: Kancelárska stolička na kolieskach - prevedenie mechanizmu Synchrónny mechanizmus s aretáciou a nastavením sediaceho, nastavenie tuhosti prítlaku. Nastavenie výšky plynovým piestom. Päťramenný kríž z tvrdeného plastu, kolieska na laminátovú podlahu.
Položka 3: Kancelárska stolička na kolieskach - opis nohy a kolieska Päťramenný kríž z tvrdeného plastu, kolieska na laminátovú podlahu
Položka 4: Zakončovací oblúk pre spojenie stolov položka 2 - pracovná doska hrúbka min. 25 mm
Položka 4: Zakončovací oblúk pre spojenie stolov položka 2 - montáž Zakončovací oblúk bude tvoriť zostavu stolov položka 2
Položka 4: Zakončovací oblúk pre spojenie stolov položka 2 - noha Jedna kovová výškovo nastaviteľná noha
 2. Kancelárska stolička _ kancelária 2
Funkcia
práca v kancelárii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička (vizualizácia v prílohe č.2) na kolieskach ks 1
nosnosť kg 150
počet koliesok ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nastaviteľná hlavová a bedrová opierka áno s nastavením celkovej výšky a sklonu hlavovej opierky a výšky bedrovej opierky
nastaviteľné 3D podrúčky áno s nastavením výšky a natáčaním do strán
typ čalúnenia látka
typ mechaniky synchrónna mechanika
farba čalúnenia čierna, tmavomodrá alebo tmavošedá
možnosť aretácie áno
materiál kríža kov
nastavenie výšky stoličky áno pomocou plynového piestu
páčka a skrutka pod sedadlom na nastavenie aretácie a tuhosti áno
typ koliesok univerzálne
 3. Kancelárske stoličky _ Kancelária 3
Funkcia
práca v kancelárii
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička na kolieskach (vizualizácia v prílohe č. 3) ks 5
nosnosť kg 110
počet koliesok ks 5
rozmery stoličky (šírka, dĺžka, hĺbka) cm 62x92x57
hmotnosť kg 12
výška sedadla cm 42 54
hĺbka sedadla cm 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba čalúnenia čierna, tmavomodrá alebo šedá
trecie kolieska áno
nastaviteľná výška áno
kľučkový mechanizmus áno
nylonový základ áno
plynulý sklopný mechanizmus áno
materiál operadla polysterový výplet
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou dodávky je : doprava, zloženie z dopravného prostriedku, vynesenie na miesto montáže (kancelárske priestory), montáž nábytku podľa požiadaviek na mieste plnenia, likvidácia obalového materiálu
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného typového označenia a názvu výrobcu ponúkaných tovarov a návrh ponúkaného farebného prevedenia stoličiek, a vzorkovník dekóru nábytku.
Objednávateľ požaduje dodanie nábytku v jednotnom prevedení, t.j. jednotný typový rad nábytku a jednotný dekór nábytku podľa požiadaviek do konkrétnej kancelárie.
Cena musí byť konečná, musí byť vrátane dopravy, montáže, odvozu a likvidácie odpadov, musí zahŕňať všetky materiály potrebné na montáž nábytku
Všetok dodaný tovar musí byť nový a nepoužitý
Dodávateľ musí oznámiť objednávateľovi dodanie predmetu zmluvy najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky, Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky a obrázkovou prílohou.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu plnenia v trvaní viac ako 5 dní bude takéto porušenie považovať objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodanie tovaru sa uskutoční na základe troch čiastkových objednávok, za každú kanceláriu samostatne a dodávateľ sa zaväzuje, že k objednávkam vystaví tri faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda. A. Hlinku 2, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.07.2020 08:00 — 31.07.2020 14:00

6,00 položka

1 323,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2020 08:39

07.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 12:26 - Vstupná ponuka 1 321,99 € Cena s DPH
06.07.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS