• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 09:05

Detail zákazky Z202014502

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2020 09:23
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 09:05

Základné údaje

Z202014502

OF-216047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843556

Objednávateľ

35822163

Správa služieb diplomatickému zboru, a.s.

Palisády 31, Brastislava, 81106, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a skúšky elektrických zariadení

odborné prehliadky, odborné skúšky elektrických zariadení

  • 50711000-2 - Opravy a údržba elektrických zariadení budov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok, odborných skúšok a revízií v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013 Z.z s odvolaním na STN 33 1600 a STN 33 1610
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia bleskozvodu ks 8
Revízia objektov vrátane prívodu výťahov ks 2
Revízia kotolní ks 3
Revízia regulačných staníc plynu ks 5
Revízia vonkajšieho osvetlenia ks 2
Núdzové osvetlenie ks 5
Bazén ks 1
Sauna ks 2
Byty ks 90
Ohrev nájazdu ks 2
Plynomerňa ks 1
Elektrospotrebiče vrátane prívodných šnúr (práčka, chladnička, mikrovlnka, počítač, ....) ks 70
Elektrické spotrebiče (náradie) ks 20
Diessel agregát ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odborné prehliadky a skúšky vyhradených technických zariadení elektrických Budovy sú určené na bývanie a kancelárske priestory.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy objednávateľovi kópiu oprávnenia na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení.
Súčasťou predloženej faktúry budú nasledujúce doklady: správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, revízne správy, súpis skutočne vykonaných prác. Všetky uvedené doklady budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra bude obsahovať rozpis ceny na jednotlivé objekty.  Všetky dokumenty  budú predložené samostatne na jednotlivé objekty.
Revízne správy musia obsahovať aj lehotu a dátum nasledujúcej revízie.
Revízna správa objektu obsahuje aj revíziu prívodov a prípojok výťahu, príp. iných technických zariadení v objekte.
Revízie je potrebné predložiť 2x v papierovej forme, 1x v elektronickej forme .pdf na USB.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.07.2020 12:00 — 09.10.2020 14:00

1,00 balík služieb

8 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.07.2020 09:23

06.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 41
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2020 12:30 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH
06.07.2020 07:05 - Najvýhodnejšia ponuka 5 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS