30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Kovový nábytok
skriňa, kovová, skriňa šatňová
Tovar, Služba
|
1. Skriňa šatňová - kovová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| skriňa kovová pre mužstvo |
| Kompletná šatňová skrinka s dvomi priehradkami na celú dĺžku skrine. |
| Kompletne vybavené šatňové skrinky s vetracími otvormi v hornej i dolnej časti dverí, s držiakom na štítky, policou, šatníkovou tyčou s 3 háčikmi |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šírka | cm | 60 | ||
| Výška | cm | 180 | ||
| Hĺbka | cm | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Počet dverí | 2 |
| Farba | šedá, sivá |
| Uzamykanie | cylindrický zámok alebo na visiaci zámok |
| Názov |
| Tovar bude dodaný jednorazovo. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Splatnosť faktúr 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru. |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Do ponúknutej ceny zahrnúť všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
| Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred. |
| Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru |
| Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
13.07.2020 10:12 — 30.07.2020 10:12
32,00 ks
3 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2020 10:16
03.07.2020 11:00
03.07.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.06.2020 11:01 - Vstupná ponuka | 3 600,00 | € | Cena s DPH |
| 01.07.2020 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 598,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: