30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36040461
Team TENEX s.r.o.
Lieskovská cesta 1078/16, Zvolen, 96001, SVK
Šijacie a žehliace stroje
Šijací stroj
Tovar, Služba
1. Šijací stroj
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednoihlový šijací stĺpikový stroj s priamym pohonom DA s kolieskovým, spodným valcovým a ihlovým podávaním určený pre šitie ťažkých materiálov (koža, textília...) alebo kvalitatívny ekvivalent. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Množstvo | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ | 888-160122 |
Koliesko | 35 mm |
Dĺžka stehu | max. 7 mm, šijacia sada E2 |
Automatické zapošitie | začiatok / koniec šitia |
Vstavaný servo motor | Direct Drive |
Veľký chapač | pre šitie s hrubými niťami |
Odstrih | elektromagnetický odstrih nite |
Osvetlenie stroja | na hlave stroja |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodacia doba do 3 týždňov od uzavretia zmluvy. |
Záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia. |
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu. Záručný a pozáručný servis. Servis do 72 hod. od nahlásenia poruchy. |
Cena vrátane inštalácie, zaškolenia obsluhy a základnej výbavy stroja na jeho spustenie do prevádzky. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH. Cena je za kompletný zmontovaný šijací stroj. |
Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
Doručenie objednávky je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto. |
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť. Ak dodávateľ vady neodstráni do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
doprava | Doprava na miesto plnenia |
Československej armády 3, 036 01 Martin, Zásobovacia základňa II., Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
13.07.2020 09:00 — 31.07.2020 09:01
1,00 podľa špecifikácie
4 642,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2020 09:12
07.07.2020 13:00
07.07.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.07.2020 10:45 - Vstupná ponuka | 4 642,58 | € | Cena s DPH |
07.07.2020 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 642,58 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: