• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 11:15

Detail zákazky Z202014393

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 11:15

Základné údaje

Z202014393

OF-214273

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843476

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

31348653

AUTO ROTOS s.r.o.

Pestovateľská 10, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis motorových vozidiel /2/

oprava, servis, údržba,náhradné diely pre motorové vozidlá

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie
  • 50112100-4 - Oprava osobných motorových vozidiel
  • 50112111-4 - Autoklampiarske služby
  • 50112110-7 - Oprava karosérií vozidiel
  • 50112120-0 - Výmena čelných skiel
  • 50112200-5 - Údržba osobných motorových vozidiel
  • 50116000-1 - Oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel
  • 50116100-2 - Opravy elektrického systému
  • 50116200-3 - Opravy a údržba bŕzd vozidiel a ich častí
  • 50116300-4 - Opravy a údržba prevodoviek vozidiel
  • 50116600-7 - Opravy a údržba štartérov
  • 34300000-0 - Časti a príslušenstvo vozidiel a ich motorov
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily
  • 63121000-3 - Skladovanie a uskladňovanie
  • 34351000-2 - Pneumatiky na ľahkú záťaž
  • 34351100-3 - Pneumatiky pre motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis motorových vozidiel
Funkcia
Predmetom zákazky je oprava a údržba motorových vozidiel (ďalej aj ako „servis“ alebo „Dielo“) vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodávka náhradných dielov do motorových vozidiel vrátane zabezpečenia pneuservisu v rozsahu: Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel uvedených v časti technické vlastnosti, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise, vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, ako aj bežné opravy.
Finančný objem určený  na nákup náhradných dielov je  fixný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozidlá, ktoré tvoria vozový park objednávateľa: ks 11
Dodávka náhradných dielov  vo fixnej cene eur bez DPH 7769
Servisné práce Nh 216
Príprava a vykonanie TK a EK výkon 10
Dodávka pneumatík 185/55 R15 H-letné ks 4
Dodávka pneumatík 185/55 R15 H-zimné ks 4
Dodávka pneumatík 185/60 R14 82T M+S zimné ks 4
Dodávka pneumatík 185/60 R14 82T  letné ks 4
Dodávka pneumatík  195/55 R15 85H  letné ks 8
Dodávka pneumatík 195 /55 R15 85H zimné ks 8
Dodávka pneumatík 195/65 R15  H91 letné ks 4
Dodávka pneumatík 195/65 R15  H91 M+S  zimné ks 4
Dodávka pneumatík  205/55 R16 94 letné  RFT ks 4
Dodávka pneumatík 205/55 R16 94 zimné RFT ks 4
Dodávka pneumatík 215/50 R17 95V letné ks 8
Dodávka pneumatík  215/50 R17 95V zimné ks 8
Dodávka pneumatík 215/75 R16 letné ks 8
Dodávka pneumatík 215/75 R16 zimné ks 8
Dodávka pneumatík 215/75 R16 C letné ks 4
Dodávka pneumatík  215/75 R16 C zimné ks 4
Dodávka pneumatík 225/45 R17 91H zimné ks 4
Dodávka pneumatík 225/45 R17 91V letné ks 4
Dodávka pneumatík 235/45 R17 97Y letné ks 4
Dodávka pneumatík 235/45 R17 97V zimné ks 4
Demontáž pneumatík z diskov počet úkonov 200
Montáž pneumatík na disk počet úkonov 200
Demontáž kolesa z osi vozidla počet úkonov 200
Montáž kolesa na os vozidla počet úkonov 200
Montáž ventilu počet úkonov 200
Mimosezónne uskladnenie pneumatík počet úkonov 100
Umytie a čistenie kolesa počet úkonov 200
Vyvažovanie kolies počet úkonov 200
Lepenie bezdušovej pneu Seafix počet úkonov 100
Lepenie bezdušovej pneu hríbikom počet úkonov 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis poskytovaných služieb:
1. Malé opravy - jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín motorového vozidla
2. Stredná oprava: -nutná demontáž ďalších zariadení  resp. celkov, montážne práce na karosérii
3. Veľká oprava: - montáž  a demontáž celkov a podskupín vozidiel
4 a . Vynútená oprava : -opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky motorových vozidiel, z pohľadu vozidla ako celku – karoséria, interiér, elektrické zariadenia, elektrické inštalácie, motorové a podvozkové časti,
4 b. Vynútené opravy: -poruchy zistené diagnostikou respektíve, opravy vyplývajúce z poistných udalostí (havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí vrátane PZP – povinné zmluvné poistenie.
4 c. Vynútené opravy : - opravy a výmeny auto skiel , kontrola a nastavenie geometrie vozidiel
5 .  Doplnkové služby - príprava na technickú a emisnú kontrolu , následne aj vykonanie technickej a emisnej kontroly
6 a.  Pneuservisové práce zahŕňajú najmä : -sezónne prezutie vozového parku, vrátane vyváženia kolies, oprava defektov, prezutie vozidiel na nové pneumatiky
6 b. Pneuservis práce zahŕňajú najmä: - zabezpečenie pneumatík podľa odporúčania výrobcu vozidla a s ohľadom na sezónu, hmotnostný a rýchlostný index, likvidácia opotrebovaných resp. poškodených pneumatík
6 c. Pneuservisové práce zahŕňajú najmä: - sezónne uskladnenie pneumatík alebo kolies autoparku vrátane očistenia
Zoznam motorových vozidiel : kód vozidla, Model auta, Dátum 1.pridelenia EČV , Celková hmotnosť  (kg),  Výkon (kW), Objem motora, Palivo,  počet ks:
Zoznam motorových vozidiel : 008, Škoda Fabia, 27.12.20210 , 1559 kg, 63 kW, 1390 cm3 , Natural 95 , 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 33, Škoda Fabia, 27.12.2010, 1559 kg, 63 kW, 1390 cm3 ,  Natural 95, 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 37, Hyundai i40, 17.12.2012 , 2080 kg, 85 kW, 1685 cm3 , Nafta , 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 40, Hyundai i40, 02.10.2014,  2100 kg, 100 kW, 1685 cm3 , Nafta, 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 39, Hyundai i40, 14.8.2014, 2100 kg, 100 kW, 1685 cm3 , Nafta, 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 41, Hyundai i30, 04.09.2015, 1504 kg, 100kW, 1582 cm3, Nafta , 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 6, VW Caddy, 16.06.2009, 2246 kg, 55 kW, 1896 cm3, Nafta, 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 7, VW Caddy, 16.06.2009, 2157 kg, 59 kW, 1390 cm3, Natural 95, 1 ks
Zoznam motorových vozidiel: 36, VW Passat, 28.9.2011, 2200 kg, 125 kW, 1968 cm3, Nafta
Zoznam motorových vozidiel: 35, Ford Transit, 20.09.2012, 3500 kg, 92 kW, 2198 cm3, Nafta
Zoznam motorových vozidiel: 38, Ford Transit, 03.06.2013, 3500 kg, 92 kW, 3500 cm3, Nafta
Zoznam motorových vozidiel : Objednávateľ má v súčasnosti  11 ks motorových vozidiel,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Objednávateľ požaduje vykonanie servisnej prehliadky v zmysle servisného plánu určeného výrobcom vozidla do ôsmich (8) hodín od pristavenia vozidla.
2. Vozidlo  pri malej oprave musí byť prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do dvadsiatich štyroch (24) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti verejného obstarávateľa. Vykonanie malej opravy do dvoch (2) pracovných dní.
3.  Vozidlo pri strednej oprave musí byť prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti verejného obstarávateľa. Vykonanie strednej opravy do siedmich (7 ) pracovných dní .
4. Vozidlo pri veľkej oprave musí byť prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti verejného obstarávateľa. Vykonanie veľkej opravy do štrnástich (14) kalendárnych dní.
5.   Vozidlo pri vynútenej oprave musí byť prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti verejného obstarávateľa. Vykonanie vynútenej opravy do štrnástich (14) kalendárnych dní.
6. Objednávateľ požaduje odstránenie vád Diela do dvadsiatich štyroch (24) hodín od pristavenia vozidla.
7.  Objednávateľ požaduje zabezpečenie prípravy na technickú a emisnú kontrolu, následne aj výkon technickej a emisnej kontroly do piatich (5) pracovných dní od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti o vykonanie pravidelnej technickej a emisnej kontroly.  Vozidlo bude pristavené k dodávateľovi min štyridsaťosem (48) hod. pred termínom technickej a emisnej kontroly.
8.  Objednávateľ požaduje klampiarske práce, cena normohodiny klampiarskych prác bude hradená z KASKO poistenia a cena normohodiny bude určená príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má objednávateľ vozidlá poistené.
9. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní obhliadky poisťovňou a doručení písomného vyjadrenia Objednávateľa k takejto udalosti, v ktorom Objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. Lehota na opravu začína plynúť až deň nasledujúci po dni doručenia vyjadrenia Objednávateľa podľa prvej vety.
10.  Diagnostika vozidla predstavuje určenie chyby na motorovom vozidle pripojením na elektronický diagnostický prístroj.
11. V prípade, ak je v rámci opravy a údržby potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije len originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely, dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité.
12. Objednávateľ požaduje predložiť zoznam kontaktných osôb Dodávateľa a zoznam korešpondenčných adries pracovísk Objednávateľa do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
13. V prípade, ak pri vykonávaní Diela nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných dielov a pod.) je Dodávateľ povinný oznámiť tieto skutočnosti Objednávateľovi a je oprávnený určiť náhradný termín na odovzdanie Diela po dohode s Objednávateľom.
14.  Dielo bude vykonávané na základe Čiastkovej výzvy v závislosti od potreby Objednávateľa. Miestom plnenia sú objekty a priestory Dodávateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
15. Požadovaný druh opravy, jej rozsah a doba ukončenia budú uvedené v písomnej Čiastkovej výzve Objednávateľa a zákazkovom liste Dodávateľa za každé vozidlo zvlášť.
16. Po prevzatí vozidla Dodávateľ vykoná predbežné nacenenie opravy. Dodávateľ po kontrole vozidla a zistení porúch pošle e-mailom poverenej osobe Objednávateľa cenovú ponuku na odsúhlasenie potrebných prác a náhradných dielov (rozsah opravy, servisu, údržby). Dodávateľ môže pokračovať v oprave až po doručení schválenej cenovej ponuky.
17. V prípade, ak sa v priebehu vykonávania opravy alebo údržby zistí, že skutočná cena zvýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, Dodávateľ je povinný toto zvýšenie telefonicky konzultovať a následne aj písomne odsúhlasiť skutočnú cenu s kontaktnou osobou Objednávateľa.
18. Po ukončení opravy Dodávateľ informuje telefonicky alebo elektronicky Objednávateľa o termíne odovzdania vozidla. Odovzdanie vozidla na opravu, ich spätné prevzatie a kontrola poskytovanej služby bude vykonávaná určenými pracovníkmi Objednávateľa. Pri odovzdaní vozidla zmluvné strany podpíšu preberajúci protokol.  Ak Dodávateľ pripraví predmet plnenia na odovzdanie pre dohodnutým termínom, zaväzuje sa Objednávateľ tento prevziať aj v skoršom termíne v prípade, ak to jeho kapacity dovoľujú.
19.Odtiahnutie nepojazdných vozidiel bude riešené cez asistenčné služby KASKO poistenia vozidiel Objednávateľa. Odvoz vozidla v prípade, ak je vozidlo pojazdné, zabezpečuje Objednávateľ.
20.Ak bude lehota dodania Diela dlhšia ako štrnásť (14) kalendárnych dní, poskytne Dodávateľ bezodplatne Objednávateľovi náhradné vozidlo porovnateľných parametrov. Ak takéto vozidlo nemôže poskytnúť, bude Dodávateľovi účtovaná zmluvná pokuta vo výške 20,- EUR (slovom: dvadsať eur) za každý aj začatý deň po uplynutí štrnástich (14) dní. Lehota plynie odo dňa prevzatia vozidla Dodávateľom na opravu.
21. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po dokončení Diela a vystavenú faktúru zašle Objednávateľovi doporučene poštou na adresu Objednávateľa. Rozsah fakturovaných servisných hodín („ďalej normohodín“) na faktúre nesmie prekročiť množstvo normohodín stanovených pre danú opravu v programe AUDATEX alebo ekvivalent (definícia ekvivalent v bode 27  )
22. Faktúra môže byť Objednávateľovi zasielaná aj elektronicky, ak Dodávateľ uzavrel s Objednávateľom osobitnú zmluvu o elektronickom prijímaní faktúr. V takomto prípade sa na doručovanie faktúr budú vzťahovať ustanovenia takejto zmluvy.
23.  Faktúra musí okrem zákonom stanovených údajov obsahovať aj: i) údaje o vozidle, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba, ii) rozpis náhradných dielov, množstvo použitého materiálu a ich jednotkových cien, iii) množstvo odpracovaných servisných hodín a cenu za normohodinu , iv) stav tachometra v dobe vykonávania údržby alebo opravy. Prílohu faktúry bude tiež podpísaná objednávka vystavená objednávateľom.
24.  V prípade, že faktúry dodávateľa nebudú vyhotovené v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto rámcovou dohodou, objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi faktúru v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.
25. Lehota splatnosti faktúry dodávateľa je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľa.
26. Miesto  plnenia  sa musí nachádzať v  Bratislavskom kraji.
27.Objednávateľ požaduje zľavu z ceny náhradných dielov vo výške minimálne 15%. Za cenu náhradných dielov pred zľavou sa považuje cena podľa softwaru spoločnosti AUDATEX alebo ekvivalent tohto softwaru. Za ekvivalent sa považuje taký software, ktorého ceny používa, alebo akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácii poistných udalostí motorových vozidiel. Túto skutočnosť musí na požiadanie Objednávateľa Dodávateľ preukázať.
Objednávateľ požaduje umožnenie kontroly ceny jednotlivých náhradných dielov. V software AUDATEX alebo ekvivalent, sa uvádza cena ND, ktorú akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácii poistných udalostí motorových vozidiel. Objednávateľ požaduje 15 % zľavu oproti cene ADATEXTU, alebo ekvivalentu  (zľava 15% sa netýka náhradných dielov riešených prostredníctvom KASKO poistenia) .
28.  Dohodnutá zmluvná cena predmetu Rámcovej dohody je konečná a je zhodná s cenou uvedenou v ponuke úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstaraní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstaraní“) a zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Rámcovej dohode.
29.  Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu motorových vozidiel, zmenu typov motorových vozidiel z dôvodu obmeny vozidiel alebo vyradenia z vozového parku.
30.  Hodnota servisnej normohodiny nesmie byť  nižšia ako hodinová minimálna mzda v zmysle nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 324/2019 ktorým sa ustanovuje suma minimálnej mzdy na rok 2020.
31. Dodávateľ je  oprávnený plniť predmet Rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu Rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá Dodávateľ Objednávateľovi tak,
ako ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu Rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa tejto Rámcovej dohody, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody.
32.  O každej zmene subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) kalendárnych dní, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu Rámcovej dohody. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH .
33. Objednávateľ je oprávnený od Rámcovej dohody odstúpiť, ak bol Dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov.
34. V prípade predčasného ukončenia Rámcovej dohody si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto rámcovou dohodou, o čom bude vyhotovený písomný protokol.
35.  Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Rámcovú dohodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom Dodávateľ obdržal písomné oznámenie o výpovedi.
36. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto rámcovej dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
37. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto Rámcovej dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
38 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si bezodkladne akúkoľvek zmenu údajov uvedených v záhlaví zmluvy, a to najneskôr do piatich (5) pracovných dní, odkedy dôjde k takejto zmene. V prípade zmien údajov uvedených v záhlaví zmluvy a zmeny kontaktných údajov sa Zmluvné strany dohodli, že nie je potrebné uzatvárať dodatok k tejto zmluve.
39 Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán.
40 Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku rámcovej dohody, akéhokoľvek porušenia rámcovej dohody, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail.
41 Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto rámcovej dohody bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh.
42 Porušenie povinností Dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie Rámcovej dohody zo strany Dodávateľa, zakladajúce právo Objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.
43. Objednávateľ je  oprávnený kedykoľvek počas plnenia Rámcovej dohody požiadať dôkaz o technickej a odbornej spôsobilosti na vykonávanie požadovaných činností.
44  Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny (vrátane jednotkových cien) s DPH a  bez DPH , do 7 dní od uzavretia zmluvy.
45. Zmluvná cena predstavuje hodnotu pre údaj Maximum a Presne v časti technické vlastnosti. Na základe uvedeného pravidla budú stanovené jednotkové ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, BA , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

25 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2020 12:26

07.07.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 573
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 08:18 - Vstupná ponuka 20 000,00 € Cena bez DPH
07.07.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 14 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS