• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2020 14:50

Detail zákazky Z202014391

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2020 09:27
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2020 14:50

Základné údaje

Z202014391

OF-215921

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836939

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ročná obnova licencií existujúceho antivírusového softvéru ESET

Aktualizácia programu, migrácia licencií, ESET Secure Business

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup tovaru – ročná obnova licencií existujúceho antivírusového softvéru ESET
Funkcia
1. Predmetom zákazky je obstaranie licencií pre obnovenie existujúcich licencií antivírusového softvéru ESET secure business, ktorých súčasťou je zabezpečenie licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory dodaných licencií počas obdobia 01.07.2020- 30.06.2021, ktorými sa zabezpečuje antivírusová ochrana koncových zariadení (pracovné stanice a servery a mobilné zariadenia s OS Android). Zároveň sa požaduje zachovanie pôvodného mena
a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy. Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN, vrátane zamerania testov na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu a testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov.
2.Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
3.Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy pre subjekty štátnej správy.
4.Pri predĺžení licencií produktov ESET je Dodávateľ povinný zabezpečiť technické školenie pre 12 administrátorov na nástroj vzdialenej správy v poslednej verzii v trvaní najmenej 1 školiaci deň.
5.Dodávateľ je zároveň povinný na požiadanie poskytnúť osobné technické konzultácie objednávateľovi celkovo v predpokladanom rozsahu 40 hodín počas 1-ročného licenčného obdobia.
6.Ochrana koncových zariadení musí obsahovať minimálne:a) antivírusovú ochranu koncových zariadeníb) funkcionalitu klient – server, vrátane SW pre centrálnu vzdialenú správu koncových zariadeníc) podporu virtualizácied) podporu OS Windows, OS Linux, OS Androide) pokročilú heuristickú kontrolu pamätef) funkcionalitu centrálnej vzdialenej správy koncových zariadení s drill-down administráciou viacerých lokalít cez webovú konzolu
g) funkcionalitu vzdialenej inštalácie a aktualizácie koncových staníc zo siete objednávateľa h) funkcionalitu aktualizačného úložiska v prostredí objednávateľa i) funkcionalitu centrálneho nastavenia antivirovej politiky koncových zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET Secure Business ks 13200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET. Doklad preukazujúci túto skutočnosť je povinný Objednávateľovi predložiť do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ má povinnosť preukázať do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou výrobcu antivírového softvéru ESET pre existujúce licencie produktov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
4. Do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi Dodávateľ Objednávateľovi čas a miesto poskytnutia technických školení. Pre zamedzenie pochybností miesto technických školení zabezpečuje Dodávateľ
5. V cene sú zahrnuté náklady súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie licencie, automatické aktualizácie, technické školenia a technické konzultácie).
6. Dodávateľ je povinný tovar dodať na emailovú adresu objednávateľa do 5 (piatich) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Emailová adresa bude dodávateľovi poskytnutá bezodkladne po účinnosti zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú
dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky.
8. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky.
9. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 7. týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu v súlade s bodmi 1,2,3 a/alebo 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.07.2020 12:00 — 30.06.2021 12:00

1,00 celok

69 537,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.06.2020 09:27

03.07.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2020 08:45 - Vstupná ponuka 69 537,00 € Cena s DPH
03.07.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 69 536,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS