37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
36546127
TZMO Slovakia s. r. o.
Diaľničná cesta 5600/29, Senec, 90301, SVK
Inkontinenčné plienky a detské jednorázové plienky
inkontinenčné plienky, detské plienky, jednorázové plienky
Tovar, Služba
1. Inkontinenčné plienky
|
|
---|---|
Funkcia |
inkontinenčné |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obvod pásu | cm | 100 | 150 | |
savosť | ml | 2500 | 2600 | |
množstvo | ks | 16740 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer | 990x800 mm |
2. Detské plienky maxi 4 od 8-18 kg
|
|
---|---|
Funkcia |
jednorázové |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť dieťaťa | kg | 8 | 18 | |
množstvo | ks | 4200 |
3. Detské plienky JUNIOR extra od 16 kg
|
|
---|---|
Funkcia |
jednorázové |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť dieťaťa | kg | 16 | ||
množstvo | ks | 2646 |
4. Detské plienky 3 od 5-9 kg
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť dieťaťa | kg | 5 | 9 | |
množstvo | ks | 5280 |
Názov |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 2x mesačne. |
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyknutné k plneniu: |
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: názov účinnej látky, šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
c) čestné prehlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód |
d) čestné prehlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
V prípade dodania liekov s ohrozenou dobou exspirácie doručí Dodávateľ pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej expiračnej doby. V takom prípade vznikne Objednávateľovi právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní. Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodanie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na každú položku uvedenú v časti Položky opisného formulára. |
Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu jednotlivo posúdi vlastnosti výrobku predloženého ako ekvivalent s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií. |
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ predloží ekvivalent, ktorý objednávateľ akceptuje (bude spĺňať vlastnosti na zabezpečenie potrieb objednávateľa) a v priebehu trvania zmluvy bude namiesto predloženého ekvivalentu dodávať tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu, (teda nie ekvivalent tohto tovaru) je povinný dodávať ho za cenu, za akú by dodával ekvivalent. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
6 359,22
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2020 11:50
03.07.2020 10:00
03.07.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.06.2020 12:12 - Vstupná ponuka | 6 358,00 | € | Cena s DPH |
29.06.2020 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 358,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: