• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 13:00

Detail zákazky Z202014375

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 13:00

Základné údaje

Z202014375

OF-215974

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836891

Objednávateľ

42323975

K13 - Košické kultúrne centrá

Kukučínova 2, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

50060589

Hypur s.r.o.

Mierová 62, Humenné, 06601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie Jednorazových rukavíc - latexových s púdrom a jednorázových rukavíc z fólie

rukavice, ochrana rúk, prevencia

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové latexové rukavice s púdrom
Funkcia
Ochrana rúk proti mikroorganizmom, jemné mechanické práce, upratovanie, krátkodobý styk s potravinami.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové latexové rukavice pudrované , veľkosť 7/S 100 ks / balík 3
Jednorazové latexové rukavice pudrované , veľkosť 8/M 100 ks / balík 20
Jednorazové latexové rukavice pudrované , veľkosť 9/L 100 ks / balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál latex
farba biela
úprava dlaňovej časti hladká
vnútorná úprava proti potu púdrovaná
tvar rukavíc univerzálny tvar, ktorý sedí na pravú aj na ľavú ruku, rolovaný okraj
 2. Jednorazové rukavice z fólie
Funkcia
Ochrana rúk proti mikroorganizmom, jemné mechanické práce, chráni proti špine a podráždením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové rukavice z fólie, veľkosť 8/M 100 ks / balík 10
Jednorazové rukavice z fólie, veľkosť 9/L 100 ks / balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál fólia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje, že ním dodaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný inou osobou, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Dodaný tovar bude zabalený v originálnom balení, bez poškodenia obalu, alebo bez známky otvorenia obalu.
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi pri dodaní tovaru všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne  využitie na účel na ktorý je dodávaný tovar určený, vrátane návodov na jeho použitie v slovenskom jazyku, ak taká potreba vyplýva z povahy tovaru či dohodnutej špecifikácie  a aj technické listy preukazujúce vlastnosti dodávaného tovaru a to najneskôr ku dňu riadneho dodania tovaru.
Dodávateľ poskytuje na dodaný predmet zákazky záruku min. 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť ku dňu dodania tovaru a po podpísaní preberacieho protokolu/predloženia a podpísania dodacieho listu alebo iného dokumentu deklarujúceho odovzdanie tovaru v požadovanom množstve, kvalite a špecifikácií bez vád. Pre plnenie v záručnej lehote platia ustanovenia Obchodného zákonníka.
Ak sa v tejto zmluve uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Cena za dodanie predmetu zákazky - zmluvy je stanovená a dohodnutá vrátane všetkých nákladov spojených s dodaním a to aj vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa.
Po dodaní tovaru je dodávateľ oprávnený vystaviť faktúru za dodaný predmet zákazky bez vád, vždy po jeho riadnom prevzatí objednávateľom. Vystavená a riadne doručená faktúra objednávateľovi je splatná  do 30 dní od nasledujúceho dňa odovzdania a prevzatia tovaru objednávateľom. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a súčasťou musia byť dodacie listy alebo protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru.
Dodanie tovaru objednávateľovi sa uskutoční výhradne v pracovné dni v čase od 9:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný najneskôr jeden pracovný deň pred dodaním tovaru oznámiť jeho dodanie tak, aby bolo zabezpečené na strane objednávateľa jeho riadne prevzatie.
Dodávateľ je povinný tovar dodať najneskôr do 7 dní po uzatvorení zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek tovarov uvedených v zmluve, a to najneskôr do pracovných 2 dní od uzavretia zmluvy na adresu Objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený dodať tovar v balíkoch/alebo v inom uzavretom obale aj s iným počtom kusov  v obale ako sa uvádza v zmluve (100 ks/bal)  za podmienky , že bude dodaný tovar v  celkovom počte kusov danej položky tak, ako je uvedené v zmluve.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá predmet  zákazky, ktorý zodpovedá príslušným EN a STN pre daný predmet zákazky a že bude vyrobený z hygienicky nezávadných materiálov,  čo  preukáže Dodávateľ Objednávateľovi predložením relevantných dokladov a dokumentov najneskôr v deň odovzdania a prevzatia tovaru.
Sankcie:
Objednávateľ je oprávnený:
- neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať požiadavky uvedené v tejto zmluve
- neprevziať  predmet zákazky, ak nebude dodané kompletné množstvo a všetky položky uvedené v tejto zmluve
- uplatniť  penále za omeškanie lehoty dodania predmetu zákazky , a to vo výške 0,1 % z ceny tovaru

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kukučínova 2, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

06.07.2020 14:00 — 15.07.2020 15:00

53,00 balík

512,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2020 11:33

02.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 201
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 13:07 - Vstupná ponuka 511,20 € Cena s DPH
01.07.2020 18:00 - Najvýhodnejšia ponuka 510,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS