36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35891866
CLEAN TONERY, s.r.o.
Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK
Nákup a dodanie originálnych tonerov a cartridgeov
originálny toner, tonerová kazeta, toner, cartridge
Tovar, Služba
1. Tonerové náplne do tlačiarní a multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom rámcovej dohody je dodanie originálnych tonerov do tlačiarní a multifunkčných zariadení. Originálny toner musí byť zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, neporušené, nepoškodené. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Toner Ricoh 888235 (black) | ks | 2 | ||
2. Toner Ricoh 888238 (cyan) | ks | 2 | ||
3. Toner Ricoh 888236 (yellow) | ks | 2 | ||
4. Toner Ricoh 888237 (magenta) | ks | 2 | ||
5. Toner Ricoh 841925 (black) | ks | 11 | ||
6. Toner Ricoh 841928 (cyan) | ks | 11 | ||
7. Toner Ricoh 841926 (yellow) | ks | 11 | ||
8. Toner Ricoh 841927 (magenta) | ks | 11 | ||
9. Toner Ricoh 841299 (black) | ks | 6 | ||
10. Toner Ricoh 841300 (cyan) | ks | 6 | ||
11. Toner Ricoh 841302 (yellow) | ks | 6 | ||
12. Toner Ricoh 841301 (magenta) | ks | 6 | ||
13. Toner Ricoh 842095 (black) | ks | 41 | ||
14. Toner Ricoh 842096 (cyan) | ks | 36 | ||
15. Toner Ricoh 842098 (yellow) | ks | 26 | ||
16. Toner Ricoh 842097 (magenta) | ks | 26 | ||
17. Toner CANON C-EXV47Bk | ks | 10 | ||
18. Toner CANON C-EXV47C | ks | 10 | ||
19. Toner CANON C-EXV47Y | ks | 10 | ||
20. Toner CANON C-EXV47M | ks | 10 | ||
21. Toner CANON C-EXV14 | ks | 2 | ||
22. Toner CANON CRG-731Bk | ks | 5 | ||
23. Toner CANON CRG-731C | ks | 4 | ||
24. Toner CANON CRG-731Y | ks | 4 | ||
25. Toner CANON CRG-731M | ks | 4 | ||
26. Toner HP CF280A | ks | 19 | ||
27. Toner HP CE400A | ks | 3 | ||
28. Toner HP CE401A | ks | 3 | ||
29. Toner HP CE402A | ks | 3 | ||
30. Toner HP CE403A | ks | 3 | ||
31. Toner HP CE410A | ks | 11 | ||
32.Toner HP CE411A | ks | 11 | ||
33. Toner HP CE412A | ks | 11 | ||
34. Toner HP CE413A | ks | 11 | ||
35. Toner HP CE340A | ks | 5 | ||
36. Toner HP CE341A | ks | 3 | ||
37. Toner HP CE342A | ks | 3 | ||
38. Toner HP CE740A | ks | 2 | ||
39. Toner HP CE741A | ks | 2 | ||
40. Toner HP CE742A | ks | 2 | ||
41. Toner HP CE743A | ks | 2 | ||
42. Toner HP CF410A | ks | 7 | ||
43. Toner HP CF411A | ks | 7 | ||
44. Toner HP CF412A | ks | 7 | ||
45. Toner HP CF413A | ks | 7 | ||
46. Cartridge EPSON T3240 | ks | 11 | ||
47. Cartridge EPSON T3241 | ks | 11 | ||
48. Cartridge EPSON T3242 | ks | 11 | ||
49. Cartridge EPSON T3243 | ks | 11 | ||
50. Cartridge EPSON T3244 | ks | 11 | ||
51. Cartridge EPSON T3247 | ks | 11 | ||
52. Cartridge EPSON T3248 | ks | 11 | ||
53. Cartridge EPSON T3249 | ks | 11 | ||
54. Toner T-4590E | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Každá náplň musí byť originálna a označená ochrannými prvkami výrobcu garantujúce originalitu a nepoškodenie (napr. ochranná známka") | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje odstúpiť od zmluvy. |
Dodávané náplne do tlačiarní a kopírovacích zariadení musia mať certifikát kvality a environmentálnej bezpečnosti alebo obdobné overiteľné potvrdenie. Dodávateľ preukáže tieto certifikáty najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takého tovary. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia platnosti Dohody predložiť Objednávateľovi platný certifikát uplatňovania systém environmentálneho manažérstva vyhovujúci požiadavkám podľa normy EN ISO 14001:2015. | Nedodržanie tejto podmienky sa považuje ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje odstúpiť od zmluvy. |
Názov |
1. Rámcová dohoda (ďalej len "Dohoda") sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov stanovenej na základe výsledku elektronickej aukcie. Uvedené množstvá tonerov sú predpokladané a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien jednotlivých položiek, avšak maximálne do výšky zdrojov uvedenej v Dohode po nadobudnutí jej účinnosti. |
2. Tonerové náplne musia byť originálne. Nesmú byť recyklované, renovované, vyrobené už z použitých materiálov (tonerov a dielov) a nesmie byť v nich použitý doplnený náhradný prachový toner a atrament. |
3. Tonerové náplne musia byť vyrábané výrobcami príslušných značiek zariadení tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení. |
4. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar a tým si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť. Pre potvrdenie požadujeme dokladovať: "Vyhlásenia výrobcu zariadení Hawlet Packard, RICOH, CANON a EPSON, že tonery sú v súlade s normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 alebo ISO/IEC 24711 (v závislosti od typu náplne) alebo technickou normou ISO/IEC 11798 (archivoavateľnosť vytlačených dokumentov) a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných objednávateľom. |
Úspešný uchádzač predloží požadované potvrdenia alebo iné overiteľné potvrdenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
6. Potvrdenie musí byť vystavené výrobcom zariadení HP, RICOH, CANON a EPSON alebo jeho zastúpením pre Slovenskú republiku a na IČO dodávateľa. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
7. V prípade pochybnosti o originalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi alebo jeho zastúpeniu pre Slovenskú republiku. Ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nie je originál - objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zároveň uplatní náhradu škody vo výške výdavkov za posúdenie kvality výrobcom a výdavkov škody na zariadení ak táto vznikne. |
8. Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti dohody ku každému jednotlivému typu náplne fotografiu a opis technickej špecifikácie /technický list/ od výrobcu náplne. V technickom liste musí byť uvedený minimálny požadovaný počet vytlačených strán, označenie tlačiarní, či iných zariadení na spoluprácu s ktorými sú navrhnuté, fotografiu alebo iné obdobné zobrazenie balenia v akom bude daná náplň dodávaná s opisom ochranných prvkov, ktoré zaručujú originalitu balenia. |
9. Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ doručí všetky údaje (Meno a priezvisko, e-mail, tel. č. a pod.) do 2 pracovných dní od účinnosti Dohody o svojej kontaktnej osobe poverenej na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa. |
10. Dodávateľ doručí elektronicky kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Dohody podrobný rozpis cien predmetu Dohody jednotlivo za kus (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). |
11. Cena predmetu Dohody zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať od objednávateľa staré tonerové kazety a zabezpečiť ich odvoz a ekologickú likvidáciu na vlastné náklady, o čom je povinný vyhotoviť potvrdenie o vykonaní ekologickej likvidácií. |
13. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
14. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto dohode, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Dohode, následne objednávateľ elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie a zároveň určí lehotu na jej doručenie. |
15. Dodávateľ je povinný do 5 dní od nadobudnutia platnosti Dohody predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Dodávateľ je povinný bezodkladne oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu o subdodávateľovi. |
17. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Dohode, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od Dohody. |
18. Predmet zákazky bude dodaný v čiastkových množstvách na základe Objednávateľom vystavených čiastkových objednávok v zmysle Dohody. Čiastkové objednávky budú Dodávateľovi doručené elektronicky prostredníctvom kontaktnej osoby objednávateľa zákazky. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky predmetný tovar v požadovanom množstve doručiť na adresu Objednávateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
19. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou každej faktúry. |
20. Podkladom pre vystavenie faktúry bude potvrdená objednávka dodávateľom a dodací list potvrdený oprávneným zástupcom Objednávateľa. Deň prevzatia sa považuje deň uvedený na dodacom liste. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje zaslať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to bezodkladne po jej vystavení. |
22. Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase od 08:00 hod do 14:00 hod, mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácií uvedenej v čiastkovej objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru minimálne 24 hodín vopred. |
23. Ak faktúra nebude obsahovať všetky údaje podľa § 74 ods. 1 zákona NR SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. resp. nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (prepracovanej) faktúry objednávateľovi. |
24. Ak dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, tak najneskôr do doby vyhotovenia faktúry predloží objednávateľovi originál potvrdenia o mieste daňovej rezidencie alebo jeho úradne overenú kópiu. |
25. Počas trvania Dohody si Objednávateľ vyhradzuje právo rozšíriť, príp. zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán na základe podpísaného Dodatku k Dohode, pričom zmluvný finančný objem tejto Dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. |
26. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Dohody v prípade, že nebudú splnené funkčné, technické a osobitné požiadavky tejto dohody. |
27. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Dohody v prípade nesplnenia podmienok v súlade s §19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
28. Dohoda môže byť ukončená písomnou Dohodu alebo výpoveďou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná doba je dva mesiace, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
29. Výpovedná doba začína plynúť prvým dňom nasledujúceho kalendárneho mesiaca po doručení výpovede. |
30. Objednávateľ môže Dohodu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto Dohody. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia dodávateľovi. |
31. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
32. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí predmetu zákazky). |
33. Objednávateľ v prípade vyčerpania celkovej sumy Dohody je povinný do 2 pracovných dní informovať elektronicky Dodávateľa o ukončení tejto Dohody. |
34. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
35. Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru elektronicky oznámiť kontaktné údaje pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celá zákazka
36 204,12
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2020 09:11
03.07.2020 09:30
03.07.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.07.2020 13:36 - Vstupná ponuka | 36 204,00 | € | Cena s DPH |
02.07.2020 13:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 204,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: