• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:55

Detail zákazky Z202014330

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:55

Základné údaje

Z202014330

OF-216048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836833

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook, príslušenstvo

Notebook, príslušenstvo

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook, príslušenstvo
Funkcia
Výpočtová technika pre použitie v knižničných činnostiach a službách, vrátane projektov (grantov)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 1
1. Notebook - procesor CPU PassMark 7320
1. Notebook – procesor Jadrá 4
1. Notebook – RAM GB 8
1. Notebook – SSD GB 512
1. Notebook – uhlopriečka Veľkosť 15,6"
1. Notebook – LAN Mbps 10/100/1000
1. Notebook – Wi-Fi Typ BGN, 5/6
1. Notebook – USB Počet 3
1. Notebook – bezdrôtová myš Počet 1
1. Notebook – HDMI-VGA prevodník Počet 1
1. Notebook – taška Počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Notebook LAN 10/100/1000 (Gigabit), RJ-45, WiFi, HDMI, min. 3xUSB, 512+GB SSD, 8+GB RAM, 15,6’’, Windows 10. Záruka min. 2 roky, príslušenstvo.
1. Notebook Referenčné modely: HP Pavilion Power 15-bc510nc, Aspire 5 (A515-54-77QP), Dell Vostro 15 3591
1. Notebook – LAN RJ-45, 10/100/1000 (Gigabit)
1. Notebook – WiFi 802.11bgn resp. 802.11ac/ax
1. Notebook – RAM Min. 8 GB
1. Notebook – disk Min. 512 GB, SSD
1. Notebook – CPU Min. CPU Mark 7320 (PassMark) na www.cpubenchmark.net, min. 4 jadrá
1. Notebook – uhlopriečka 15,6’’
1. Notebook – operačný systém MS Windows 10
1. Notebook – zabudovaná kamera áno
1. Notebook – zabudovaný mikrofón áno
1. Notebook – zabudované reproduktory áno
1. Notebook – HDMI áno
1. Notebook – HDMI-VGA prevodník áno
1. Notebook – bezdrôtová myš áno
1. Notebook – taška áno
1. Notebook a príslušenstvo – záruka Min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Predmetom obstarávania je len tovar nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, nevystavovaný a nepredvádzaný, v originálnom balení od výrobcu.
HW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez rozšírenia alebo úpravy dodávateľom.
SW konfigurácia musí spĺňať požadované technické vlastnosti priamo od výrobcu, t.j. bez úpravy dodávateľom.
Príslušenstvo (vrátane SW) a periférie musia byť plne kompatibilné s tovarom, ku ktorému sú obstarávané.
Ekvivalentný tovar k uvedeným referenčným modelom musí mať rovnaké alebo lepšie charakteristiky.
Dodávateľ predloží kompletnú a podrobnú špecifikáciu tovaru, vrátane jeho komponent, na odsúhlasenie objednávateľovi vopred. Táto špecifikácia musí byť aj súčasťou sprievodnej dokumentácie dodávky.
Akékoľvek zmeny, zásahy alebo modifikácie musia byť vopred odsúhlasené objednávateľom.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené (e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy) dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: •    preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, •    v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
•    nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu, pričom zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
Objednávateľ je oprávnený si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, nezrovnalostí v dodávke alebo nekompletnej zásielky, neprevziať alebo vrátiť zásielku.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy a podmienok jej plnenia je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely - pri závade podliehajúcej záruke) alebo výmena tovaru počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia závady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Požaduje sa dodanie licencie pre operačný systém Windows, predinštalovaný v zariadení, uvedený na balení zariadenia, poskytnutý ako karta alebo uvedený na certifikáte pravosti pripojenom k zariadeniu (týka sa zákaziek IKT),

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Katedra biometeorológie a hydrológie , FZKI, Hospodárska 7, Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.07.2020 09:15 — 17.07.2020 14:00

4,00 ks

900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2020 08:45

02.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 79
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 09:20 - Vstupná ponuka 900,00 € Cena s DPH
01.07.2020 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka 898,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS