30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36698121
PRAMAKO, s.r.o.
Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie, chemické, čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len materiál)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie a triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Technické normy, ktoré je nutné pre pranie a chemické čistenie dodržiavať: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/Oprava AC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4aSTNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza poľná | ks | 30 | ||
Blúza pracovná | ks | 20 | ||
Čiapka poľná | ks | 40 | ||
Kabát poľný | ks | 40 | ||
Košeľa služobná | ks | 20 | ||
Kukla kombinovaná | ks | 5 | ||
Nohavice poľné | ks | 40 | ||
Nohavice pracovné | ks | 40 | ||
Obrus | ks | 200 | ||
Bunda poľná | ks | 40 | ||
Plachta | ks | 400 | ||
Vak spací | ks | 20 | ||
Povlak na prikrývku | ks | 350 | ||
Povlak na vankúš | ks | 350 | ||
Rukavice pletené | ks | 20 | ||
Sveter pletený | ks | 50 | ||
Tielko | ks | 20 | ||
Tričko | ks | 20 | ||
Uterák | ks | 400 | ||
Utierka | ks | 400 | ||
Vložka do kabáta | ks | 10 | ||
Vložka do nohavíc | ks | 10 | ||
Vložka hygienická do spacieho vaku | ks | 10 | ||
Zástera pracovná | ks | 10 |
Názov |
V cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (odvozu znečisteného materiálu z miesta plnenia, dovozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálu. |
Piktogramy označujúce údržbu materiálu poskytovateľ nebude odstraňovať. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758-textílie. Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu vykoná poskytovateľ dohovor s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia o manipulácii s jednotlivými materiálmi. |
Balenie vypratého a vyčisteného materiálu poskytovateľom: odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks, vaky a batohy po 5 ks, alebo podľa dohody medzi poskytovateľom a objednávateľom. Vypraný a vyčistený materiál poskytovateľ zabalí do PVC obalov, alebo ho ochráni iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľ zabezpečí osobné odovzdanie materiálu objednávateľovi po vypratí a vyčistení. Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu vystaveného poskytovateľom. |
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Poskytovanie služieb bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania rámcovej dohody. Objednávky budú doručené poskytovateľovi elektronicky a originály osobne pri odovzdávaní tovaru. |
Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého a vyčisteného materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07.00 hod. do 13.00 hod. |
Konkrétne množstvá materiálu a kontaktná osoba objednávateľa bude dodávateľovi oznámená v príslušnej objednávke. Kontaktná osoba objednávateľa dohodne s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu materiálu. |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, dovozu čistého materiálu do miesta plnenia), pracích prostriedkov, vlastného čistenia, sušenia, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu. |
Objednávateľ pri každom odovzdaní znečisteného materiálu vystaví výdajku - prevodku, v ktorej uvedie názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu a lehotu dodania materiálu. Výdajku podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do miesta plnenia vystaví poskytovateľ dodací list s presným množstvom materiálu. Dodací list potvrdí zástupca objednávateľa. |
Dodávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň. |
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
Poskytovateľ vyhotoví a doručí faktúru za každé plnenie pri dodržaní zmluvného cenníka do 10 dní od dodania služby do miesta plnenia. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Dodacie list budú vystavované v dvoch výtlačkoch, jeden výtlačok pre objednávateľa a jeden výtlačok pre poskytovateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na nedostatky poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné nedostatky pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po jeho prevzatí; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté nedostatky do 14 dní od zistenia nedostatku na materiáli. |
Za nedostatky služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu zavinené dodávateľom (vrátane prípravkov a technických zariadení použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav uvedených v objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z nedostatkov uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej dodaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátene odstránenia nedostatkov) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Neposkytnutie služby v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou sa bude považovať za nesplnenie dohodnutých podmienok. Ak poskytovateľ ani po písomnej výzve nezosúladí poskytovanie služby s týmito podmienkami, bude mať za následok zrušenie rámcovej dohody. |
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH, aj bez DPH, zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach). |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
6
1,00 súbor
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.06.2020 08:39
02.07.2020 08:45
02.07.2020 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2020 12:18 - Vstupná ponuka | 2 999,15 | € | Cena s DPH |
02.07.2020 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 989,25 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: