• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202014302

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202014302

OF-215992

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836817

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

47484128

nabbi, s.r.o.

Podbiel 61, Podbiel, 02742, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre kancelárie

písací stôl, konferenčná stolička, kancelárska stolička, kancelária ( zostava 7 položiek nábytku)

  • 39121100-7 - Písacie stoly
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Písací stôl
Funkcia
Písací stôl -  obojstranný kancelársky stôl, ktorý možno kombinovať s ostatnými prvkami - položkami tohto opisného formulára. Kombinovateľnosť položiek nábytku č. 1, 3,  4, v zásade aj s položkou č. 2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
písací stôl ks 8
šírka cm 147,8 150
hĺbka cm 67,5 70
výška cm 73,5 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál fóliovaná DTD
farba dub sonoma
dodanie demont
maximálna zostava prvkov nábytku: 13 možných kombinovateľných prvkov nábytku pre zostavu kancelárie
 2. Konferenčná stolička
Funkcia
Konferenčná stolička -  stohovateľná stolička vhodná do jedální, reštaurácií, konferenčných miestností.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 8
šírka cm 44 45
hĺbka cm 50 52
výška cm 91 93
výška sedu cm 46,5 48
nosnosť kg 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia z kovu, sedák s operadlom je čalúnený béžovou látkou
farba béžová / sivá
poťahový materiál poťahová látka
 3. Kancelárska stolička
Funkcia
otočná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička ks 2
šírka cm 39 41
hĺbka cm 49 51
výška cm 78 90
nosnosť kg 70
hĺbka sedenia cm 38 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
čalúnenie vzdušnou sieťovinou v sivej farbe
plastové čierne kolieska vhodné na akúkoľvek podlahu
poťahový materiál sieťovina
materiál sieťovina / plast
nastaviteľná výška sedu nastavuje sa páčkou umiestnenou pod sedadlom stoličky- rozpätie 40-52 cm
 4. Kancelária - zostava siedmych (7)  položiek nábytku
Funkcia
Zostava siedmych (7) kombinovateľných položiek nábytku pre zariadenie kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelária - ako zostava 7 kombinovazteľných položiek nábytku ks - zostáv 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prvky zostavy - "Kancelária"
1. písací stôl rozmer  (150x67,5x71 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere.....(Š x V x H)
2. PC stôl rozmer (100x67,5x71 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
3. nízky regál rozmer (72,5x33,5x115,5 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
4. vysoký regál rozmer (72,5x33,5x186 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
5. skriňa rozmer (72,5x33,5x186 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
6. rohový PC stôl rozmer (67,5x67,5x71 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
7. kontajner rozmer  (39x40,5x55 cm), tolerancia +/- 5 cm v každom rozmere
technické prevedenie /dizajn viď.  foto - Príloha č. 4
materiál fóliovaná DTD vo farebnom prevedení dub sonoma / biela
farba dub sonoma / biela
balenie demont
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodať nový, nepoužívaný tovar.
Technické prevedenie položiek nábytku, dizajn, funkčnosť  -  podľa dokumentácie  Príloh č. 1 až č. 4
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií na materiál - detailný technický opis / certifikát položiek nábytku, ktorý navrhuje dodať, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Dodávateľ je objednávateľovi povinný predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, rozpis cien jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny vrátane DPH.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním všetky funkčné a technické špecifikácie predmetu zákazky, odtieň dekoru, rozmery,  a iné podmienky a to vzájomne.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Na dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky, sa Dodávateľ zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov odo dňa jeho dodania.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nesplnenie podmienok uvedených v opisnom /objednávkovom formulári je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 89, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

08.07.2020 08:00 — 28.07.2020 14:00

1,00 súbor definovaných tovarov

1 418,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2020 08:14

02.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2020 09:23 - Vstupná ponuka 1 417,00 € Cena s DPH
02.07.2020 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 417,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS