• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 09:10

Detail zákazky Z202014172

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 15:40
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 09:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 09:10

Základné údaje

Z202014172

OF-215501

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836795

Objednávateľ

36165638

Základná škola Májové námestie 1, Prešov

Májové námestie 1, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

47880775

Lucia Hucíková - ŠKOLÁĆIK MAJO

Pekárenská 277, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

školský nábytok

školský nábytok, školská lavica, školská stolička, žiacka lavica, žiacka stolička

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. školský nábytok
Funkcia
školský nábytok pre žiakov do učební
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.školská lavica 2-miestna s odkladacím košíkom ks 15
2.školská stolička ks 30
3.školská stolička ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom, veľkosť 3- pracovná doska stolová doska DTD-L, hrúbka min. 18 mm, rohy stola oblé, hrana ABS 2 mm, 130x50 cm, drevený dekor
1.2 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom - konštrukcia a farba profil z pevného kovu, rozmer 38x20mm, farba kovovej konštrukcie- žltá
1.3 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom - košík a háčiky drôtený odkladací košík, háčiky na uchytenie tašky na oboch stranách, všetko vo farbe konštrukcie
1.4 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom - výška veľkosť veková kategória 4 /výška lavice 65cm/ - vhodná pre 1. a 2. ročník ZŠ
1.5 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom - povrchová úprava konštrukcie lakovanie farbou
1.6 pevná školská lavica 2-miestna s košíkom - ukončenie nôh plastové protišmykové koncovky
2.1 školská stolička - konštrukcia oceľová podnož zváraná, s priemerom min. 22 mm s hrúbkou steny 1,5 mm
2.2 školská stolička - sedadlo a operadlo 7-vrstvová buková preglejka, sedák s prelisom pre sedaciu časť
2.3 školská stolička - povrchová úprava konštrukcia lakovaná farbou rovnakou ako lavica, drevené časti lakované obojstranne
2.4 školská stolička- výška veľkosť veková kategória 4 - vhodná pre 1. a 2. ročník ZŠ
2.5 školská stolička - ukončenie nôh plastové protišmykové koncovky
2.6školská stolička - vykladanie nie otáčaním na sedák, ale nasúvaním na lavicu (viď fotopríloha)
2.7 školská stolička- konštrukcia pod sedadlom 4 ks klzných podložiek z tvrdeného plastu proti poškodeniu dosky stola
3.1 školská stolička - konštrukcia oceľová podnož zváraná, s priemerom min. 22 mm s hrúbkou steny 1,5 mm
3.2 školská stolička - sedadlo a operadlo 7-vrstvová buková preglejka, sedák s prelisom pre sedaciu časť
3.3 školská stolička - povrchová úprava konštrukcia lakovaná farbou rovnakou ako lavica, drevené časti lakované obojstranne
3..4 školská stolička- výška veľkosť veková kategória 5 - vhodná pre 3. a 4. ročník ZŠ
3.5 školská stolička - ukončenie nôh plastové protišmykové koncovky
3.6 školská stolička - vykladanie nie otáčaním na sedák, ale nasúvaním na lavicu
3.7 školská stolička - konštrukcia pod sedadlom 4 ks klzných podložiek z tvrdeného plastu proti poškodeniu dosky stola
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane vykládky na mieste plnenia.
Pred dodaním, do 48 hodín od uzavretia zmluvy, sa požaduje od dodávateľa predložiť katalóg a vzorkovník farebného prevedenia tovaru, na základe ktorého si objednávateľ vyberie a potvrdí drevený dekor a farbu oceľovej konštrukcie.
Požaduje sa dodať tovar zmontovaný alebo kompletizovať z prepravného stavu na mieste plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požadujeme vystavenie položkovitého rozpočtu do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch mimo sviatkov v čase 8.00 - 12.00 hod.
V prípade, že objednávateľ po prebratí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v opisnom formulári, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru alebo nekompletnej zásielky, zásielku neprevziať.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V cene zahrnutá doprava na miesto plnenia a zloženie tovaru v budove školy.
Tovar bude nový, pozostávajúci z výlučne nových komponentov /nie používaných, nie repasovaných komponentov/.
Požaduje sa minimálne 24-mesačná záruka.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie žiakov.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri dodržaní maximálnej celkovej ceny za predmet zákazky s DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Májové námestie 1, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.08.2020 08:00 — 20.08.2020 12:00

1,00 komplet

2 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 15:34

30.06.2020 15:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 89
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 15:11 - Vstupná ponuka 2 700,00 € Cena s DPH
30.06.2020 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 698,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS