• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:40

Detail zákazky Z202014168

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 10:40

Základné údaje

Z202014168

OF-215975

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836793

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier a papierové utierky

toaletný papier, papierové utierky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier a papierové utierky
Funkcia
Potreby pre osobnú hygienu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierový uterák v roli 1-vrstvový, šírka min. 17,8 cm, návin 100 m, priemer rolky 13,5 cm, priemer stredovej dutinky 4cm (s možnosťou ľahkého odstránenia dutinky - vnútorné odvíjanie), farba biela, (belosť min. 60%), materiál - surovina pevná za mokra, min. 35g/m2 ks 5000
Papierový uterák skladaný, farba natural, počet vrstiev - 1, rozmer útržku 23x23cm, 1 bal.=250 ks, počet ks v kartóne=20x250ks=5000 ks, materiál-surovina pevná za mokra, min. 35g/m2 kartón po 5000 ks 1450
Toaletný papier 1-vrstvový, materiál-recykel, farba natural, dĺžka 130m, šírka 9cm, priemer kotúča 19cm, cca 1100 útržkov, min. 30g/m2 ks 5000
Toaletný papier 2-vrstvový, materiál-recykel, farba biela, (belosť min. 60%), dĺžka min. 30m ks 15000
Toaletný papier skladaný, farba natural, počet vrstiev - 2, rozmer útržku 10,3x23,0cm, 1 bal.=200 útržkov, min. 32g/m2 bal. 462
Papierový uterák v roli, 1-vrstvový, šírka 20cm, návin 300m, priemer rolky 20cm, priemer stredovej dutinky 4cm, pre použitie v zásobníkoch zn. Kimberly Clark, farba biela, (belosť min. 60%), materiál-surovina pevná za mokra, min. 35g/m2 ks 300
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene musí byť zahrnutá doprava do miesta plnenia Ružomberok 4 x ročne.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených komodít v závislosti od spotreby pri dodržaní maximálnej celkovej ceny plnenia zmluvy.
Dodávateľ uvedie, či je alebo nie je plátcom DPH.
Predávajúci garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie a dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť predávajúcim dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Predávajúci poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale tovaru, resp. určenú výrobcom tovaru.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 20 pracovných dní od prevzatia dodávky, t.j. odo dňa prevzatia tovaru.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať.
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách. O známenie o vadách musí obsahovať: - číslo zmluvy, - názov, označenie a typ reklamovaného výrobku, - protokol o vadách (presný popis vád).
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy, - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný, - požadovať odstránenie vadného tovaru, - odstúpiť od zmluvy, - vrátiť zaplatenú kúpnu cenu.
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách.
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
Táto kúpna zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od tejto kúpnej zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od tejto kúpnej zmluvy písomne upozornený.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Názov Upresnenie
Úspešný uchádzač predloží po 2 ks vzoriek z každej položky do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy ak nebudú zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, zmluva bude ukončená. Predložené vzorky budú slúžiť na prípadnú kontrolu požadovaného štandardu výrobkov.
Miesto plnenia Ružomberok
Periodicita dodávok na základe objednávok Ružomberok - 1x štvrťročne
Splatnosť faktúr do 60 dní
Dodacia lehota do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi
Trvanie zmluvy 12 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Generála Miloša Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

09.07.2020 12:00 — 08.07.2021 12:00

1,00 bal.

25 580,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2020 14:48

02.07.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 169
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 15:50 - Vstupná ponuka 25 580,00 € Cena bez DPH
02.07.2020 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 25 560,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS