• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 11:15

Detail zákazky Z202014154

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.07.2020 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.07.2020 11:15

Základné údaje

Z202014154

OF-215613

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836845

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok do poľných podmienok

nábytok, stôl, poľný stôl,

  • 39121200-8 - Stoly
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl skladací
Funkcia
Skladací, stabilný stôl do poľných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška mm 700 750
Počet kusov ks 44
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer dosky (mm) 1200-1850x700-800
Rozmer v zloženom stave max 1300x800 mm
Skladacia doska stola v prípade dosky väčšej ako 1300x800 mm
Hmotnosť do 15 kg
Nosnosť stola 200 kg
Antikorózny áno
Do poľných podmienok áno
Konštrukcia z oceľových trubiek s antikoróznym náterom. Doska stola zo 100%-ného vysokopevnostného HDPE materiálu, ktorý sa nedá ľahko poškriabať alebo zlomiť, hrúbka pracovnej dosky 25-40 mm, povrch bez výraznej štruktúry.Doska stola v spodnej časti profilovaná pre vytvorenie priestoru pre podnožie v zloženom stave s držaním nôh v zloženom stave. Doska musí umožňovať polenie pre jednoduchší transport v zloženom stave v prípade, že bude väčšia ako 1300x800 cm. Farba dosky stola tmavo sivá alebo zelená. Záruka 5 rokov. Viď príloha.
 2. Dielenská skriňa vysoká na šaty
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dielenská skriňa vysoká na šaty ks 9
Výška mm 1820 2100
Šírka mm 850 950
Hĺbka mm 520 600
Nosnosť police kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa vyrobená z plechu, ocele resp. odolného plastu.
Skriňa môže byť jednodverová resp. dvojdverová s možnosťou uzamknutia.
Vo vnútri musí byť rozdelená deliacou stenou na dve samostatné časti. Usporiadanie políc podľa obrázka (jedna časť tvorená min. 3 policami, druhá časť slúžiaca na zavesenie odevov)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar zabalený v originálnom obale od výrobcu v bezchybnom stave.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň a nezodpovedá technickej špecifikácií predmetu zákazky.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi do miesta plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť povereným osobám objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie fotografií, prospektov alebo iného vyobrazenia jednotlivých položiek tovarov, podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa pri dodaní tovaru dodať podrobný návod na obsluhu, údržbu, ošetrovanie a montáž v slovenskom jazyku ku každému dodanému výrobku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky  prideleného finančného limitu pri dododržaní jednotkových cien.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v zmluve, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby  DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzny sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Dodávateľ dodá 2x faktúra a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsluhovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Zmluvná (kúpna) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 7,00 hod do 13,00 hod.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

06.07.2020 07:00 — 17.07.2020 13:00

1,00 súbor položiek

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.06.2020 09:21

02.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 80
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2020 09:51 - Vstupná ponuka 4 000,00 € Cena s DPH
30.06.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 3 999,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS