• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 11:40

Detail zákazky Z202014142

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.06.2020 14:58
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2020 11:40

Základné údaje

Z202014142

OF-215622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4843478

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie kancelárskych potrieb, vrátane súvisiacich služieb

Kancelárske potreby

  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka kancelárskych potrieb, vrátane súvisiacich služieb
Funkcia
Kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnej činnosti objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1. Uhlový papier balenie 60
Položka č. 2. Záznamová kniha, formát A4 ks 420
Položka č. 3. Záznamová kniha, formát A5 ks 420
Položka č. 4. Kniha záznamová s vysekávaným abecedným registrom, formát A4 ks 120
Položka č. 5. Kniha záznamová s vysekávaným abecedným registrom, formát A5 ks 30
Položka č. 6. Zošit školský - linajkový, formát A4 ks 80
Položka č. 7. Zošit školský - linajkový, formát A5 ks 125
Položka č. 8. Zošit školský - linajkový, formát A6 ks 40
Položka č. 9. Blok poznámkový - linajkový, formát A4 ks 10
Položka č. 10. Blok poznámkový - čistý, formát A4 ks 10
Položka č. 11. Blok poznámkový - linajkový, formát A5 ks 10
Položka č. 12. Blok - samolepiaci poznámkový bloček ks 2040
Položka č. 13. Blok - samolepiaca šípka ks 210
Položka č. 14. Obal - odkladacia mapa bez chlopní ks 250
Položka č. 15. Obal - rýchloviazač obyčajný ks 600
Položka č. 16. Obal - rýchloviazač závesný ks 700
Položka č. 17. Obal - odkladacia mapa s 3 chlopňami ks 960
Položka č. 18. Dosky so šnúrkou ks 4700
Položka č. 19. Zakladač z kartónu ks 450
Položka č. 20. Štvorkrúžkový zakladač PVC ks 20
Položka č. 21. Zakladač z kartónu z vonkajšej strany potiahnutý PP fóliou - úzky ks 480
Položka č. 22. Zakladač z kartónu z vonkajšej strany potiahnutý PP fóliou - široký ks 40
Položka č. 23. Stojan na spisy z pevného kartónu ks 350
Položka č. 24. Stojan na spisy plastový ks 140
Položka č. 25. Zásuvka plastová ks 200
Položka č. 26. Euroobal - formát A4 balenie 465
Položka č. 27. Obal "L" na dokumenty ks 2500
Položka č. 28. Dosky PVC so zvislými záložkami ks 550
Položka č. 29. Popisovač typ č. 1 ks 420
Položka č. 30. Popisovač typ č. 2 ks 220
Položka č. 31. Popisovač typ č. 3 ks 6100
Položka č. 32. Popisovač na biele tabule sada 20
Položka č. 33 Popisovač na textil ks 300
Položka č. 34. Zvýrazňovač ks 1450
Položka č. 35. Pero zapínacie s klipom - farba náplne modrá ks 7500
Položka č. 36. Pero zapínacie s klipom - farba náplne zelená ks 550
Položka č. 37. Pero zapínacie s klipom - farba náplne červená ks 1000
Položka č. 38. Mikroceruzka s klipom ks 52
Položka č. 39. Náplň do mikroceruzky balenie 40
Položka č. 40. Ceruzka grafitová s gumou ks 400
Položka č. 41. Spony spisové malé krabička 900
Položka č. 42. Spony spisové stredné krabička 140
Položka č. 43. Spony spisové veľké ks 4000
Položka č. 44. Spony zošívacie 24/6 krabička 1800
Položka č. 45. Korektor páskový priamy ks 1710
Položka č. 46. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 57/45/12 mm kotúč 500
Položka č. 47. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 80/60/17 mm kotúč 800
Položka č. 48. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 57/35/12 mm kotúč 700
Položka č. 49. Lepidlo - kancelárske disperzné ks 400
Položka č. 50. Lepidlo - lepiaca tyčinka ks 450
Položka č. 51. Dvojhárok ks 6000
Položka č. 52. Lepiaca páska - typ č. 1 ks 400
Položka č. 53. Lepiaca páska - typ č. 2 ks 380
Položka č. 54. Lepiaca páska - typ č. 3 ks 34
Položka č. 55. Lepiaca páska - typ č. 4 ks 10
Položka č. 56. Krabica poštová A4 ks 10
Položka č. 57. Jednorazová krabica na medicínsky odpad ks 2450
Položka č. 58. Nožnice kancelárske ks 276
Položka č. 59. Strojček spínací kovový s pogumovaným podstavcom ks 420
Položka č. 60. Dierovač s posuvným pravítkom ks 46
Položka č. 61. Rozošívačka na odstraňovanie spiniek z dokumentov ks 25
Položka č. 62. Navlhčovač gélový ks 30
Položka č. 63. Pečiatka dátumová samonamáčacia ks 70
Položka č. 64. Pečiatková farba čierna ks 192
Položka č. 65. Poduška na pečiatkovú farbu - veľká ks 3
Položka č. 66. Etikety print samolepiace 48,5 x 25,4 mm balenie 550
Položka č. 67. Etikety tabelačné jednoradové 100 x 36,1 mm balenie 16
Položka č. 68. Etikety do etiketovacích klieští 25 x 16 mm kotúč 32
Položka č. 69. Guma na gumovanie - biela ks 103
Položka č. 70. Strúhadlo kovové malé ks 80
Položka č. 71. Pravítko vyrobené z plastu - typ. č. 1 ks 10
Položka č. 72. Pravítko vyrobené z plastu - typ č. 2 ks 73
Položka č. 73. Podpisová kniha ks 11
Položka č. 74. Rýchloviazač PVC ks 300
Položka č. 75. Rýchloviazač PVC s eurodierovaním ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1. Uhlový papier
- kopírovací papier
- formát: A4
- farba: čierna
- 1 balenie = 100 ks uhlového papiera
Položka č. 2. Záznamová kniha, formát A4
- formát: A4
- v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu
- vnútro z bieleho bezdrevného papiera
- úprava: linajková
- počet listov: 100
Položka č. 3. Záznamová kniha, formát A5
- formát: A5
- v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu
- vnútro z bieleho bezdrevného papiera
- úprava: linajková
- počet listov: 100
Položka č. 4. Kniha záznamová s vysekávaným abecedným registrom, formát A4
- formát: A4
- v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu
- vnútro z bieleho bezdrevného papiera
- polaminovaná obálka
- úprava: linajková
- počet listov: 100
Položka č. 5. Kniha záznamová s vysekávaným abecedným registrom, formát A5
- formát: A5
- v šitej a lepenej úprave s obálkou z tvrdého kartónu
- vnútro z bieleho bezdrevného papiera
- polaminovaná obálka
- úprava: linajková
- počet listov 100 resp. 150
Položka č. 6. Zošit školský - linajkový, formát A4
- formát: A4
- z bezdrevného papiera
- úprava: linajková
- počet listov: 60
Položka č. 7. Zošit školský - linajkový, formát A5
- formát: A5
- z bezdrevného papiera
- úprava: linajková
- počet listov: 60
Položka č. 8. Zošit školský - linajkový, formát A6
- formát: A6
- z bezdrevného papiera
- úprava: linajková
- počet listov: 40
Položka č. 9. Blok poznámkový - linajkový, formát A4
- formát: A4
- v šitej úprave
- perforovaný
- úprava: linajková
- počet listov: min. 80
Položka č. 10. Blok poznámkový - čistý, formát A4
- formát: A4
- v šitej úprave
- perforovaný
- úprava: čistá
- počet listov: min. 80
Položka č. 11. Blok poznámkový - linajkový, formát A5
- formát: A5
- v šitej úprave
- perforovaný
- úprava: linajková
- počet listov: min. 80
Položka č. 12. Blok - samolepiaci poznámkový bloček
- samolepiace bločky
- rozmer bločku: 75-77 mm x 75-77 mm
- bločky žiarivých farieb
1 ks = min. 100 bločkov
Položka č. 13. Blok - samolepiaca šípka
- samolepiace acetátové záložky v tvare šípky
- nezakrývajú text a sú popisovateľné
- rozmer záložky: šírka: 12 - 15 mm; dĺžka: 43 - 50 mm
- 1 ks = mix min. 5 rôznych farieb po min. 20 záložiek
Položka č. 14. Obal - odkladacia mapa bez chlopní
- formát: A4
- vyrobený z kartónu
- plošná hmotnosť: min. 180 g/m2
Položka č. 15. Obal - rýchloviazač obyčajný
- formát: A4
- vyrobený z kartónu
- plošná hmotnosť: min. 180 g/m2
Položka č. 16. Obal - rýchloviazač závesný
- formát: A4
- vyrobený z kartónu
- plošná hmotnosť: min. 180 g/m2
Položka č. 17. Obal - odkladacia mapa s 3 chlopňami
- formát: A4
- vyrobený z kartónu
- plošná hmotnosť: min. 180 g/m2
Položka č. 18. Dosky so šnúrkou
- formát: A4
- jednostranne poťahová spisová doska bez chrbta spojená šnúrkami
- s popisným štítkom
- vzhľad: mramorovaný
- materiál: tvrdý kartón s gramážou min. 1 320g/m2
Položka č. 19. Zakladač z kartónu
- formát: A4
- s kvalitnou kovovou pákou
- vybavený chrbtovým krúžkom
- s popisovateľným štítkom na chrbte
- šírka chrbta: min. 7,5 cm - max. 8,0 cm
Položka č. 20. Štvorkrúžkový zakladač PVC
- formát: A4
- šírka chrbta: min. 4,0 cm - max. 4,5 cm
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: biela, čierna, modrá, červená, zelená
Položka č. 21. Zakladač z kartónu z vonkajšej strany potiahnutý PP fóliou - úzky
- formát: A4
- s kovovou pákou
- vybavený chrbtovým krúžkom a plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom na chrbte
- šírka chrbta: min. 5,0 cm - max. 5,5 cm
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: biela, čierna, modrá, červená, zelená
Položka č. 22. Zakladač z kartónu z vonkajšej strany potiahnutý PP fóliou - široký
- formát: A4
- s kovovou pákou
-vybavený chrbtovým krúžkom a plastovým vreckom s vymeniteľným papierovým štítkom na chrbte
- šírka chrbta: min. 7,5 cm - max. 8,0 cm
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: biela, čierna, modrá, červená, zelená
Položka č. 23. Stojan na spisy z pevného kartónu
- s chrbtovým krúžkom na ľahšiu manipuláciu so stojanom
- šírka chrbta: min. 10,0 cm - max 10,5 cm
Položka č. 24. Stojan na spisy plastový
- šírka chrbta: 7,5 cm
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: biela, čierna, modrá, červená
Položka č. 25. Zásuvka plastová
- formát: A4
- stohovateľná
- pevná, odolná voči prasknutiu a prehýbaniu
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: biela, čierna, modrá, červená
Položka č. 26. Euroobal - formát A4
- formát: A4
- priehľadný
- s otvorom zhora
- hrúbka: min. 42 mikrónov
- 1 balenie = 100 ks euroobalov
Položka č. 27. Obal "L" na dokumenty
- formát: A4
- číry
- otváranie zhora a zboku
- hrúbka: min. 150 mikrónov
Položka č. 28. Dosky PVC so zvislými záložkami
- zatváracia doska so zvislými záložkami po oboch vnútorných stranách na založenie dokumentov,
- vyrobená z PVC
- formát: A4
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: zelená, modrá, čierna
Položka č. 29. Popisovač typ č. 1
- určený na písanie na rôzne povrchy
- popisovač na alkoholovej báze
- odolný voči vode a teplote
- šírka stopy: 2,5 mm
- farba: čierna
Požaduje sa: Popisovač - Centropen 8566
Pripúšťa sa predložiť ekvivalentný výrobok, ten však musí spĺňať uvedené minimálne požiadavky, resp. musí mať porovnateľné alebo lepšie technické vlastnosti.
Položka č. 30. Popisovač typ č. 2
- liner s jemným plastovým hrotom
- určený na popisovanie CD, DVD
- permanentný atrament na alkoholovej báze
- šírka stopy: 0,6 mm
- farba: čierna
Požaduje sa: Popisovač - Centropen 4616
Pripúšťa sa predložiť ekvivalentný výrobok, ten však musí spĺňať uvedené minimálne požiadavky, resp. musí mať porovnateľné alebo lepšie technické vlastnosti.
Položka č. 31. Popisovač typ č. 3
- určený na písanie na papier, gumu, kožu, sklo, plasty, kovy
- permanentný atrament na alkoholovej báze
- odolný voči vode a teplote do 100°C
- šírka hrotu: šikmo: 1 mm, rovno: 2 mm
- farba: možnosť výberu z nasledovných farieb: čierna, zelená, červená, modrá
Požaduje sa: Popisovač - permanentný Centropen 2846M
Pripúšťa sa predložiť ekvivalentný výrobok, ten však musí spĺňať uvedené minimálne požiadavky, resp. musí mať porovnateľné alebo lepšie technické vlastnosti.
Položka č. 32. Popisovač na biele tabule
- určený na písanie a kreslenie na biele tabule
- 1 sada =mix 4 rôznych farieb
Položka č. 34. Popisovač na textil
- so svetlostálym, zdraviu neškodlivým a nevyprateľným atramentom,
- valcový hrot
- šírka stopy: 1,8 mm
- farba: čierna
Položka č. 34. Zvýrazňovač
- šírka stopy 2-6 mm
- požaduje sa možnosť výberu z min. týchto farieb: zelená, žltá, ružová, oranžová
Položka č. 35. Pero zapínacie s klipom - farba náplne modrá
guľôčkové pero s vymeniteľnou náplňou
- nie pero s vrchnákom
- farba náplne: modrá
Položka č. 36. Pero zapínacie s klipom - farba náplne zelená
- guľôčková pero s vymeniteľnou náplňou
- nie pero s vrchnákom
- farba náplne: zelená
Položka č. 37. Pero zapínacie s klipom - farba náplne červená
- guľôčková pero s vymeniteľnou náplňou
- nie pero s vrchnákom
- farba náplne: červená
Položka č. 38. Mikroceruzka s klipom
- hrúbka tuhy: 0,5 mm
Položka č. 39. Náplň do mikroceruzky
- hrúbka tuhy: 0,5 mm
- dodávané v plastovom obale
- 1 balenie = min. 12 ks náplní
Položka č. 40. Ceruzka grafitová s gumou
- zastrúhaná
- tuha tvrdosti HB
Položka č. 41. Spony spisové malé
- veľkosť: min. 32 mm - max 33 mm
- 1 krabička = 100 ks sponiek
Položka č. 42. Spony spisové stredné
- veľkosť: 50 mm
- 1 krabička = 100 ks sponiek
Položka č. 43. Spony spisové veľké
- veľkosť: min. 75 - max 78 mm
- balené v krabičke po 50 ks resp. 25 ks resp. 100 ks sponiek
Položka č. 44. Spony zošívacie 24/6
- materiál: pozinkovaný drôt
- 1 krabička = 1 000 ks sponiek
Položka č. 45. Korektor páskový priamy
- jednorazový
- s priamym vedením pásky
- šírka stopy korekčného rollera: 5 mm
- dĺžka návinu: min. 6 m
Položka č. 46. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 57/45/12 mm
- prevedenie papiera: termo papier
Položka č. 47. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 80/60/17 mm
- prevedenie papiera: termo papier
Položka č. 48. Papierový kotúč do kalkulačiek a registračných pokladní, 57/35/12 mm
- prevedenie papiera: termo papier
Položka č. 49. Lepidlo - kancelárske disperzné
- s aplikátorom na nanášanie
- hmotnosť: 100 - 125 g
Položka č. 50. Lepidlo - lepiaca tyčinka
- hmotnosť: 20 - 22 g
Položka č. 51. Dvojhárok
- možnosť výberu z nasledovných prevedení: čistý, linajkový, kockovaný
- 1 balenie = 200 resp. 250 dvojhárkov balených vo fólii
Položka č. 52. Lepiaca páska - typ č. 1
- materiál: PVC
- farba: číra
- šírka: 48 - 50 mm
- dĺžka návinu: min. 66 m
Položka č. 53. Lepiaca páska - typ č. 2
- materiál: PVC
- farba: číra
- šírka: 24 - 25 mm
- dĺžka návinu: min. 33 m
Položka č. 54. Lepiaca páska - typ č. 3
- materiál: PVC
- farba: hnedá
- šírka: 48 - 50 mm
- dĺžka návinu: min. 66 m
Položka č. 55. Lepiaca páska - typ č. 4
- papierová baliaca
- farba: hnedá
- šírka: 50 mm
- dĺžka návinu: min. 25 m
Položka č. 56. Krabica poštová A4
- materiál: kartón
- krabica s potlačou pre jednoduché vpísanie adresáta a odosielateľa
- jednoduchá na zloženie bez použitia lepidla
- vonkajšie rozmery krabice: cca 250 x 175 x 100 mm
Položka č. 57. Jednorazová krabica na medicínsky odpad
- rozmery: šírka: 23-25 cm, hĺbka: 12-15 cm, výška: 21-23 cm
- materiál: kartón min. 160g
- svojou konštrukciou zabezpečuje, aby sa personál nemusel dotýkať ihly pri odstraňovaní zo striekačky
Položka č. 58. Nožnice kancelárske
- s pogumovanou rukoväťou
- celková dĺžka: 20,5 - 25 cm
Položka č. 59. Strojček spínací kovový s pogumovaným podstavcom
- kapacita zošívania: min. 25 listov
- na spony rozmeru: 24/6
Položka č. 60. Dierovač s posuvným pravítkom
- kovový dierovač
- rukoväť a základňa: z pevného kovu
- s posuvným pravítkom na nastavenie veľkosti papiera
- zásobník na odrezky: ľahko vyprázniteľný
- kapacita dierovania: min. 12 listov
Položka č. 61. Rozošívačka na odstraňovanie spiniek z dokumentov
- vyrobená z kovu
- úchyt plastový
Položka č. 62. Navlhčovač gélový
- na navlhčovanie prstov
- objem: min. 20 ml
Položka č. 63. Pečiatka dátumová samonamáčacia
- farba odtlačku: čierna
- výška odtlačku: 3,8 - 4,0 mm
Položka č. 64. Pečiatková farba čierna
- s dávkovacím hrotom
- objem: 25 - 30 ml
Položka č. 65. Poduška na pečiatkovú farbu - veľká
rozmer: cca 100 x 150 mm
Položka č. 66. Etikety print samolepiace 48,5 x 25,4 mm
- so silným lepidlom - etikety dobre priľnavé na plast odberovej nádoby
- vhodné do laserových tlačiarní
- 1 hárok A4 = 40 ks samolepiacich etikiet
- 1 balenie = 100 hárkov A4
Položka č. 67. Etikety tabelačné jednoradové 100 x 36,1 mm
- samolepiace etikety
- 1 balenie = 4 000 ks samolepiacich etikiet
Položka č. 68. Etikety do etiketovacích klieští 25 x 16 mm
Položka č. 69. Guma na gumovanie - biela
- farba: biela
Položka č. 70. Strúhadlo kovové malé
- materiál: kov
Položka č. 71. Pravítko vyrobené z plastu - typ. č. 1
- transparentné
- dĺžka: 40 cm
Položka č. 72. Pravítko vyrobené z plastu - typ. č. 2
- transparentné
- dĺžka: 30 cm
Položka č. 73. Podpisová kniha
- formát: A4
- s okienkom na popisovateľný štítok
- kartónové listy s otvormi
- vonkajšie prevedenie PVC
- počet oddielov: 18 - 20
Položka č. 74. Rýchloviazač PVC
- formát: A4
- s priehľadnou prednou stranou
- s nasúvacím popisným pásikom
Položka č. 75. Rýchloviazač PVC s eurodierovaním
- formát: A4
- s priehľadnou prednou stranou
- s nasúvacím popisným pásikom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY:
1. Predmetom zákazky je dodanie kancelárskych potrieb vrátane súvisiacich služieb - doprava tovaru na miesto plnenia a vyloženie tovaru v mieste dodania.
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
3. Všetky ponúkané produkty musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne funkčné a technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy.
4. Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak sa v rámcovej dohode uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným výrobkom, ten však musí spĺňať minimálne požiadavky dané objednávateľom v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy, resp. musí mať porovnateľné alebo lepšie parametre.
5. Tovar bude chránený – balený obvyklým spôsobom u dodávok tohto druhu tovaru tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, zničeniu alebo znehodnoteniu. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zmluvy boli dodané vždy nové, nepoužité, v originálnom balení a 1. akostnej triedy.
6. Požaduje sa dodať tovar tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu tovaru. Neakceptuje sa dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra (v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia).
7. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t.j. čiastkovej objednávky od objednávateľa.
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa pri predpokladanej periodicite vystavovania čiastkových objednávok 1 x mesačne, prípadne častejšie podľa potrieb objednávateľa.
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že :
- predmet zmluvy dodá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a to v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa,
- zástupcovi objednávateľa oznámi predpokladaný čas dodania predmetu zmluvy do miesta plnenia minimálne 1 pracovný deň pred doručením dodávky,
- spolu s predmetom dodávky dodá dodací list, ktorý bude obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH a cenu celkom.
11. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a druhu tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu objednávky a dodacieho listu.
Dodávateľ vystaví a doručí faktúru elektronicky na emailovú adresu, ktorú mu oznámi kupujúci. Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú v okamihu zaslania emailovej správy.
12. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry, preddavky nebudú poskytnuté.
13. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
pokračovanie bodu 13.: Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
pokračovanie bodu 14.: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
16. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY A VZORKY:
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody:
1. Kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musia obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie.
2. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou s uvedením minimálne nasledovných údajov:
- názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), predpokladané množstvo MJ na obdobie 12 mes., obchodný názov a výrobca ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cena za balenie pre položky č. 43 a č. 51 a jednotková cena za MJ pre ostatné položky v EUR bez DPH a s DPH, celková cena položky za predpokladané množstvo MJ na obdobie 12 mesiacov v EUR bez DPH a s DPH, sadzba DPH v % a výška DPH v EUR, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky; cena bude vyjadrená v eurách a matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Ceny musia byť konečné a musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa súvisiace so zabezpečením a dodaním predmetu zmluvy vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia.
Návrh formulára Aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu.
Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
3. Podrobný opis ponúkaných produktov, ktorý musí obsahovať popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych funkčných a technických vlastností, parametrov a hodnôt príslušnej položky predmetu zákazky uvedených v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu prospektové materiály (resp. iné ekvivalentné doklady) ponúkaných produktov.
4. Funkčné vzorky ponúkaných produktov uvedených v aktualizovanom rozpočte predmetu zmluvy v počte: 1 ks pre položku č. 18, 30, 31, 35, 57 a 1 balenie pre položku č. 66 za účelom ich testovania v prevádzke objednávateľa. Požaduje sa viditeľná identifikácia predložených vzoriek v súlade s aktualizovaným rozpočtom predmetu zmluvy, na základe ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si v prípade potreby aj iné vzorky ponúkaných produktov. Uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu vzorky ani na jej vrátenie.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady a vzorky skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Názov Upresnenie
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Opakovaný výskyt závažných nedostatkov – kvalita dodávok kúpy, nedodržanie požadovaných parametrov, nesplnenie termínu dodania predmetu kúpy od doručenia objednávky a pod. bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

14 985,10

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.06.2020 14:58

07.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 155
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.07.2020 16:03 - Vstupná ponuka 14 985,10 € Cena bez DPH
07.07.2020 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka 14 985,08 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS