• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 12:13
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 13:05

Detail zákazky Z202014141

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 12:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 12:13
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 12:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 13:05

Základné údaje

Z202014141

OF-195282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836767

Objednávateľ

31256911

Vysokošpecializovaný odborný ústav geriatrický sv. Lukáša v Košiciach n.o.

Strojárenská 13, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové rukavice 2019

rukavice, chirurgické rukavice, jednorazové rukavice, sterilné rukavice,

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové rukavice
Funkcia
Ochrana a prevencia
Predpokladané množstvo predmetu zákazky počas trvania zmluvy (12 mesiacov) je uvedené v "Presná hodnota".
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice vyšetrovacie nitrilové nesterilné S ks 46000
Rukavice vyšetrovacie nitrilové nesterilné- M ks 150000
Rukavice vyšetrovacie nitrilové nesterilné- L ks 72000
Rukavice operačné sterilné č.6 -Sempermed Classic, alebo ekvivalent pár 50
Rukavice operačné sterilné č.6 1/2 Sempermed Classic, alebo ekvivalent pár 50
Rukavice operačné sterilné č. 7 Sempermed Classic,alebo ekvivalent pár 420
Rukavice operačné sterilné č. 7 1/2 Sempermed Classic, alebo ekvivalent pár 560
Rukavice operačné sterilné č. 8 Sempermed Classic, alebo ekvivalent pár 70
Rukavice operačné sterilné č. 8 1/2 Sempermed Classic, alebo ekvivalent pár 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
k bodom 1,2,3 vyšetrovacie, jednorázové ochranné rukavice z nitrilového kaučuku, nepudrované, nesterilné, obojručné použiteľné, bez prírodného latexu.
k bodom 1,2,3 splňujúci smernice 93/42/EHS, EN 455, PPE 89/686/EHS (PPE), EN 420, En 374
k bodom 1,2,3 kvalita AQL (Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality 1,5
k bodom 4,5,6,7,8,9 jednorázové sterilné operačné rukavice z prírodného kaučukového latexu, pudrované, mikrodrsné, plne anatomické, na jednorázové použitie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ je povinný do 10 dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi :
1.1 Podrobný aktualizovaný Cenník jednorázových rukavíc (ďalej len "tovar") v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií a to písomne v listinnej forme, podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa a v elektronickej forme na CD/DVD nosiči vo formáte Excel.
1.1 a) cenník tovarov bude obsahovať nasledovné minimálne informácie: názov tovaru , balenie (merná jednotka), množstvo, jednotková cena za balenie bez DPH, jednotková cena za balenie s DPH, celková cena bez DPH, celková cena s DPH
1.2 TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre.
2.Nesplnenie povinnosti dodávateľa podľa bodu 1.1 až 1.2 resp. nesplnenie ktorékoľvek bodu technickej špecifikácie predmetu zákazky považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom.
- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi
3. Objednávateľ je povinný najneskôr do 10 dní po uzavretí zmluvy:
3.1 oznámiť dodávateľovi kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená konať v mene objednávateľa vo veciach plnenia zmluvy
3.1.1 objednávateľ v oznámení uvedie meno a priezvisko kontaktnej osoby, jej pozíciu u objednávateľa a kontaktné údaje v rozsahu , adresa na doručovanie listín, tel. č., e-mailovú adresu
3.2 Požiadavka na dodanie časti zákazky, doručená dodávateľovi musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- zoznam požadovaných tovarov- časti zákazky s presnou identifikáciou a množstvom
4. Dodávateľ sa v zmysle zmluvy zaväzuje realizovať dodávky predmetu zmluvy po častiach, na základe požiadavky objednávateľa doručenej e-mailom, písomne a to e-mailom alebo v listinnej forme
5. Dodávateľ je povinný po obdržaní žiadosti o dodanie časti predmetu zákazky podľa bodu 3.2
5.1 Dodať v stanovených množstvách a podľa požadovaného druhu - špecifikácie na určené miesto najneskôr v lehote do 72 hodín odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
5.1.a)Tovar bude dodávaný priebežne podľa vlastných potrieb objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 15:00 hod.
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v momente dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby a príslušné požadované vlastnosti kvalitatívne a technické budú zodpovedať požadovaným parametrom
5.3 Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade, ak tovar v momente dodania má uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby
5.4 Dodávateľ môže dodať aj tovar ktorý má uplynutých viac ako 35 % exspiračnej doby. Tento tovar ale musí dodať za nižšiu cenu oproti zmluvnej cene za daný druh, pokiaľ s tým bude objednávateľ súhlasiť
5.5 Ak dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto zmluvy /z dôvodov nepriaznivých okolností na strane dodávateľa / dodať časť predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zadať danú časť zákazky zodpovedajúcej kvality inému dodávateľovi
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky /časti predmetu zákazky / podľa požiadaviek objednávateľa vrátane dopravy do sídla objednávateľa a zabezpečí jeho vyloženie na I.poschodie v sklade liekov , pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak.
6.1 Súčasťou dodania predmetu zákazky/častí predmetu zákazky je dodanie dokladov a dokumentov, ktoré sú potrebné na jeho prevzatie a užívanie.
7. Nesplnenie povinností a záväzku dodávateľa podľa bodu 4, 5 a 6 považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a vznik titulu - možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom
- pri uplatnení zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok bude objednávateľ postupovať v zmysle ustanovení obchodného zákonníka a iných právnych predpisov
- pri uplatnení titulu možnosti odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľom, bude objednávateľ postupovať v súlade s OPET-om a ustanoveniami obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi
9. Cena za dodanie predmetu zákazky/častí predmetu zákazky, úhrada za dodanie
Objednávateľ sa zaväzuje, že za dodanie predmetu zákazky/časti predmetu zákazky uhradí dodávateľovi cenu vo výške uvedenej v tejto zmluve (vo výške jednotkových cien, ktoré dodávateľ doručí objednávateľovi podľa bodu 1.1 a v lehotách a za podmienok uvedených v tejto zmluve
9.1 Predmet zákazky - dodanie predmetu zákazky v zmysle tejto zmluvy bude hradené z rozpočtu objednávateľa z vlastných finančných zdrojov
9.2 Objednávateľ uhradí dohodnutú cenu za dodaný predmet zákazky/dodanie časti predmetu zákazky na základe vystavenej faktúry/vystavených faktúr za dodanie častí predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa, ktorá musí mať náležitosti daňového dokladu v lehote:
9.3 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru najviac dvakrát za mesiac za skutočne dodaný predmet zákazky/časti predmetu zákazky v rozsahu podľa doručenej požiadavky, vždy však až po jeho riadnom dodaní určenej osobe objednávateľa a po predložení a po potvrdení dodacieho listu
9.4 Dodávateľ je povinný doručiť vystavenú faktúru podľa bodu 9.3 najneskôr do 7 dňa nasledujúceho mesiaca v ktorom bol predmet zákazky/časti predmetu zákazky riadne dodaný
9.5 Faktúra je splatná do 30 dní po jej doručení objednávateľovi, pokiaľ má náležitosti daňového dokladu. V opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota splatnosti faktúry neplynie.
9.6 Odberateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom predmetom zákazky. Skutočné odobraté množstvo predmetu zákazky môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako je to uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky (predpokladané množstvo)!!!!
12. Zmluvné pokuty
12.1 Objednávateľ môže uplatniť voči dodávateľovi a domáhať sa úhrady zmluvnej pokuty za podstatné porušenia zmluvných podmienok dodávateľom a to vo výške:
12.1 a)1 000 eur za podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1.1 a 1.2 tejto zmluvy a to za každé uvedené podstatné porušenie zmluvy samostatne.
12.1.b) jednorázovo 1 000 eur za podstatné porušenie ktorejkoľvek zo zmluvných podmienok uvedených v bodoch 4 až 6 tejto zmluvy ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvných podmienok uvedených v bodoch 4 až 6 uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Strojárenská 13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 súbor

16 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 12:14

01.07.2020 12:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 12:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 475
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2020 07:55 - Vstupná ponuka 16 500,00 € Cena s DPH
01.07.2020 07:55 - Najvýhodnejšia ponuka 16 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS