• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2020 12:05

Detail zákazky Z202014133

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 12:47
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2020 11:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2020 12:05

Základné údaje

Z202014133

OF-215596

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836769

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

47771887

SEROD s.r.o.

Strážovská 6441/1, Banská Bystrica, 97411, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interierová predeľovacia hliníkovosklenená stena

Dodávka materiálu so zameraním a montážou interiérovej predeľovacej hliníkovosklenenej steny

  • 44221200-7 - Dvere
  • 45421131-1 - Montáž dverí
  • 45262520-2 - Murárske práce
  • 45441000-0 - Sklenárske práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Interierová predeľovacia hliníkovosklenená stena
Funkcia
Dverová stena vstup na stanicu D oddelenia v počte 1 zostava podľa priloženej prílohy. Základný rozmer steny: šírka 3700 mm a výška 3580 mm. AL stena s 2 vchodovými dverami, čistá prechodová šírka dverí 1100 mm, výška dverí min. 1983 mm. Číre bezpečnostné jednosklo min. 10 mm, bezpečnostná trieda min. P1A,  výplne vkladané z exteriérovej strany.  Nerezový alebo AL prah. Profil jednokomorový interiérový s dodatočným zosilnením v stredovej časti steny, min. bezpečnostná trieda 1, farba profilov: biela mat. 24 m L profilová lišta biela 25x25 mm.
Dverové kovanie: 6 ks 2-dielny asymetrický záves 67 mm, 6 ks úchyt k 2-dielnemu závesu, 2 ks krytka pre závoru, 4 ks PVC krytka na zámok, 1 ks hlavný ľavý protiplech zámku  (24x3 mm plochá lišt), 1 ks hlavný pravý protiplech zámku (24x3 mm plochá lišt), 4 ks protikusy k 3-bodovému zámku (24x3 mm plochá lišt), 2 ks hákový trojbodový zámok SH 2 DM33/88/92/8 (24x 6 mm U-lišta), 2 ks obojstranné madlo v tvare ,,D" nerezové, 2 ks rozetka cylindrickej vložky k madlu. + 4 ks náhradná pinovaná vložka podľa kľúča  a 35 ks náhradné kľúče, 2 ks valčeková strelka.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane demontáže pôvodných kovových stavebných prvkov aj rámov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu.
Vrátane presného zamerania pred výrobou stavebných prvkov a dopravy na miesto plnenia.
Vrátane montážneho materiálu.
Vrátane vyspravenia ostení - špaliet po montáži (murárske práce).
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
Dodanie do 6 týždňov od uzatvorenia zmluvy.
Záruka na stálofarebnosť profilov, mechanické vlastnosti profilov a kovania, funkčnosť kovania, orosenie izolačného skla zvnútra dutiny a montážne práce 2 roky.
Úhrada faktúry sa uskutoční v mene Euro (€) formou bezhotovostného platobného styku. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Zhotoviteľa. Odberateľ nebude uhrádzať zálohu.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná poštou na adresu Odberateľa. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu. Prílohou faktúry bude preberací protokol.
Zhotoviteľovi sa zakazuje postúpiť pohľadávky podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka (objednávateľa). Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

06.07.2020 00:00 — 31.08.2020 00:00

1,00 ks

4 808,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 12:47

03.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 870
 90
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 13:53 - Vstupná ponuka 4 807,20 € Cena s DPH
02.07.2020 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS