• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:20

Detail zákazky Z202014131

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:20

Základné údaje

Z202014131

OF-215767

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836761

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

51026414

JNL s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posteľná bielizeň, pracovné uteráky, kuchynské utierky

posteľná bielizeň, uteráky, utierky

  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 39514200-0 - Kychynské utierky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posteľná plachta, návliečka na paplón, návliečka na vankúš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
plachta kus 900
návliečka na paplón kus 1 200
návliečka na vankúš kus 1 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
návliečky na paplón a návliečky na vankúš s otvorom ukončeným hotelovým úzáverom (HU) alebo na PES gombíky
Spoločné parametre pre plachtu, návliečku na paplón a návliečku na vankúš:
väzba plátnová
materiál 75 % bavlna, 25 % PES +/- 1,5 %
plošná hmotnosť (STN EN 12127) 160 g/m2 +/- 1,5 %
pevnosť v ťahu o/ú (STN EN ISO 13 934-1) o - min. 480N, ú - min. 470N
zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri teplote min. 93 stupňov C (STN EN 25077, 6330) max. o +/- 3 %, ú - +/- 3 %
odolnosť proti žmolkovaniu (po 2 500 cykloch prania na tkanine po 5 praniach podľa ISO 15797 4
stálofarebnosť na svetle - stupeň modrej stupnice (EN ISO 105B02:2015) 6
stálofarebnosť pri bielení chlórnanom - stupeň sivej stupnice (EN 20105 - N01:1998) 4 - 5
stálofarebnosť pri praní pri teplote 95 stupňov C (zmena odtieňa / zapustenie), stupeň sivej stupnice (EN ISO 106-C06 E2S) 4 - 5
odolnosť proti odieraniu za sucha 25 000 cyklov pri tlaku 12kPa / EN ISO 12947-2) pred a po praní bez dier
rozmer plachty 150 x 260 cm
rozmer návliečky na paplón 140 x 200 cm
rozmer návliečky na vankúš 70 x 90 cm
farba plachty, návliečky na paplón, návliečky na vankúš biela
 2. Utierka na riad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 50 x 70 cm
materiál 100 % bavlna
farba biely, resp. biely s farebným pásom
 3. Uterák pracovný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet kus 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biely, resp. biely s farebným pásom
rozmer 50 x 100 cm
materiál 100 % bavlna
gramáž 400 g/m2 +/- 1,5 %
pranie na 95 stupňov C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ svojim predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný.
Objednávateľ požaduje poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových objednávok posielaných emailom v množstve podľa aktuálnych potrieb.
Dodacia lehota je do 5 pracovných dní odo dňa zaslania čiastkovej objednávky emailom.
Platobné podmienky: podľa splátkového kalendára:                                                                                                                                                                                              - od 500 eur do 2 000 eur - splatnosť 60 dní - 2 mesačné splátky,                                                                                                                                                                        - od 2 000 eur do 5 000 eur - splatnosť 90 dní - 3 mesačné splátky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Záruka na tovar - 24 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

08.07.2020 00:00 — 08.07.2021 23:59

4 300,00 kus

13 715,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.06.2020 11:32

30.06.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 241
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 13:31 - Vstupná ponuka 13 715,00 € Cena bez DPH
30.06.2020 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka 13 714,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS